Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä haluanko parisuhdetta

Vierailija
25.12.2016 |

Olen tavannut todella mukavan miehen, jonka kanssa olemme nyt tapaileet n. 4kk. Sovimme ettemme tapaile muita. Mies on 27 ja minä 24.

Miehelle tuntuu olevan tärkeää sopia, että nyt seurustelemme. En kuitenkaan tiedä, haluanko ylipäätään seurustella, koska miehelle se tarkottaisi jatkuvaa yhdessäoloa. Haluaisin kuitenkin myös tavata ystäviäni ja harrastaa, lisäksi työni vie aikaa.

Miehessä ei siis ole sinällään mitään vikaa, mutta tuntuu että hän painostaisi minua. Jotenkin ovelasti jaksaa muistuttaa että olen "jo" 24 enkä luultavasti tule tapaamaan yhtä mahtavaa ihmistä kuin hän ja päädyn yksin... Kaikessa karuudessaan noin ajattelee. Tietenkin varsinkin näin joulun alla ajatus parisuhteesta on tuntunut todella hyvältä.

Pelkään millainen minusta on tulossa. Nuorempana viis veisasin oliko parisuhdetta tai ei, viihdyin todella hyvin yksin ja ystävien kanssa. Mies kuitenkin käskee minun "aikuistua". Eli pariutua? Viihdyn kuitenkin vielä yksin ja ystävieni kanssa ilman miestä, mutta kieltämättä ajatus "yksin jäämisestä" ahdistaa.

En edes tiedä mikä pointti oli, teki mieli purkaa näin joulun alla....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että sinulla juuri olisi vaihtoehtoja. Olet 24, siis todella nuori ja halutessasi tulet tapailemaan kymmeniä miehiä ja löytää sen miehen, jonka kanssa haluaisit aidosti pariutua. Suhteeseen ei kannata lähteä vain sen takia, että olisi mahdollisuus jäädä yksin.

Vierailija
2/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa seurustelemaan,jos ajatus siitä ahdistaa. Ehkäpä mies ei olekkaan aivan oikea sinulle. Kannatta edetä rauhassa ja katsella. Olet vielä kovin nuori ja ehdit vielä kahlita itsesi. Nauti nuoruudestasi, ystävista ja vapaudesta tuskin kuitenkaan yksin jäät, jos päädyttekin myöhemmin eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin ihanalta parisuhteelta, jos toinen painostaa sitoutumaan uhkailemalla ettet kohta saa enää ketään!

Ei sulla ole vielä mikään kiire päättää haluatko sitoutua vai et. Älä nyt ainakaan anna tuollaisen vittuilun vaikuttaa päätöksiisi. 

Parisuhde ei ole mikään pakko ylipäänsäkään, mutta varsinkaan ei ole pakko olla jonkun tietyn tyypin kanssa.

Vierailija
4/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele parisuhdetta.

Vierailija
5/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin ihanalta parisuhteelta, jos toinen painostaa sitoutumaan uhkailemalla ettet kohta saa enää ketään!

Ei sulla ole vielä mikään kiire päättää haluatko sitoutua vai et. Älä nyt ainakaan anna tuollaisen vittuilun vaikuttaa päätöksiisi. 

Parisuhde ei ole mikään pakko ylipäänsäkään, mutta varsinkaan ei ole pakko olla jonkun tietyn tyypin kanssa.

Olen miehelle yrittänyt sanoa, että on typerää asettaa tunteille aikarajoja. Olen sanonut että haluan katsella rauhassa ja viettää aikaa hänen kanssaan, seurustelu tulee luonnollisesti jos siltä tuntuu. Ei tunnu ymmärtävän.

Ap

Vierailija
6/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän kuin ystäväni mieheltä; ystävä ei "saa" enää ystäviään tavata, ellei mies pääse mukaan.

Vierailija
7/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonteelta arveluttava ja väheksyy sinua ilmaisella että kohta et enää kelpaa kenellekään. Suhteessa varmasti uskostaisi lopullisesti sulle ajatuksen, että ei kannata lähteä, koska olet niin huono, ettei kukaan muu voi sua koskaan huolia.

Vierailija
8/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän kuin ystäväni mieheltä; ystävä ei "saa" enää ystäviään tavata, ellei mies pääse mukaan.

Voi ei ): Mies ei ole koskaan mitenkään kieltänyt minua näkemästä ystäviäni, tilanne on jotenkin se että minulla pitäisi olla enemmän aikaa myös hänelle. Tottakai sitä olen järjestänyt, mutta elämääni kuuluu niin paljon muutakin kuin hän. En tiedä olenko sitten itse vaan itsekäs? Ajatus vain toiselle omistautumisesta tuntuu vain vieraalta.

Vierailija
9/11 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonteelta arveluttava ja väheksyy sinua ilmaisella että kohta et enää kelpaa kenellekään. Suhteessa varmasti uskostaisi lopullisesti sulle ajatuksen, että ei kannata lähteä, koska olet niin huono, ettei kukaan muu voi sua koskaan huolia.

Kuullostaa kamalalta! :o

Ap

Vierailija
10/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen seurustelusta pitäisi tuntua mukavalta ja ihanalta, eikä siihen pitäisi liittyä ahdistusta. Toisen näkeminen pitäisi olla iloista, eikä ns velvollisuus.

Olen todella nuori, ja kerkeät vielä tavata monen monta miestä, niin ihania kuin sellaisiakin, voille pitää toivottaa hyvää loppuelämää. Älä huoli!

Vierailija
11/11 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies haluaa kahlita sinut, koska tietää sinun saavan kenet tahansa. Älä sitoudu, jos olet epävarma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan