Ovatko Tuin matkat Thaimaaseen luotettavia?
Tui on ihan uusi matkatoimisto, onko kellään kokemuksia siitä?
Kommentit (22)
Itse menen aina joululomalle Ahvenanmaaseen. Harmi ettei Tui lennä sinne.
Mua epäilyttäis käyttää firmaa, joka ostaa Aeroflotilta käytettyjä koneita.
Tui on entinen Finnmatkat, joka vaihtoi vaan nimeään.
ierailija kirjoitti:
Se on ahvenanmaalle.
Taimaaseen syömään ananasia ja kookosia
Vierailija kirjoitti:
ierailija kirjoitti:
Se on ahvenanmaalle.
Kirjoittaja selvästi viittasi Thaimaan taivutuksesta: Taimaaseen on väärin, Thaimaahan oikein. Taipuva sana on "maa".
Ketä tietää?thaiimaasen on kiva mennä
Vierailija kirjoitti:
Tui on ihan uusi matkatoimisto, onko kellään kokemuksia siitä?
Kohta 10v vanha.... ja miksi mennä "pakettimatkalla" sinne?
TUI Group on saksalainen matkailualan yritys, jonka alle Finnmatkat on kuulunut jo vuosia. Finnmatkoilla oli vaan tuollainen nimi jotta se vetoaisi suomalaisiin kuluttajiin enemmän mutta nyt vaihdettu myös TUI:ksi. Kuitenkin tuohon konserniin kuulunut jo pitkään.
Mikä ihme siinä on, että tuota Thaimaata ei osata taivuttaa oikein? Ap ei taida vieläkään ymmärtää, että hänelle piruillaan ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
TUI Group on saksalainen matkailualan yritys, jonka alle Finnmatkat on kuulunut jo vuosia. Finnmatkoilla oli vaan tuollainen nimi jotta se vetoaisi suomalaisiin kuluttajiin enemmän mutta nyt vaihdettu myös TUI:ksi. Kuitenkin tuohon konserniin kuulunut jo pitkään.
Ja vielä lisänä, että TUI on maailman suurin alansa suurin yritys eli vastauksena kyllä, on turvallista ja luotettavaa...
On se. Me ajateltiin mennä myös sinne mutta päätettiinkin tulla jouluksi kotimaaseen.
Ja hei oikeesti. Se on Thaimaaseehen. Kirjoitustaito olis kiva olla jos aikoo nettiin postaa.
Kuka enään haluaa sinne? Thaimaa on niin last season.
ViTUIksihan se matka sitten meni.
Vierailija kirjoitti:
Taimaaseen syömään ananasia ja kookosia
Ananaita ja kookoseja!
Vierailija kirjoitti:
Mua epäilyttäis käyttää firmaa, joka ostaa Aeroflotilta käytettyjä koneita.
Mitä kamalaa on Aeroflotissa?
Ei saa kirjoittaa Thaimaanmatkoista tällä palstalla. Tulee paha mieli niille joilla ei ole varaa matkustaa leipäjonoa kauemmaksi.
Varmaan tiedät, että se meinaa Finnmatkoja. Ja se on Thaimaahan.
Ja juu pari kertaa on käyty kys firman matkalla Thaimaassa ja ei moittimista, päinvastoin.