Ehkä Joulusta on tullut aikuisten peli vain?
Kaikki kertoo siitä vain täälläkin miten tasapaino antamisen ja saamisen suhteen pelasi ja kuka leikkii kenenkin kanssa ja shaia lakiin verrattavaa ' naisten kurissapitoa' esitellään.
Ehkäpä ette ansaitse parempaa Joulua mitettikääpä sitä!
Ja sinäkin sinkku siellä joka motkotti kuin huono oli Joulu: jos taaperrat pakolaislapsena ilman kenkiä eteenpäin niin siihenkin verrattuna sinun Joulu oli unelmien Joulu!
Suomalaisesta on tullut tmpeä itsekäs rahan ja tavaranahne nillittäjä?
Kommentit (7)
Jouluun latautuu joka puolelta helvetisti odotuksia. Ihmisten unohtaminen, yksinäisyys ja köyhyys eivät unohdu jouluna. Materia ei myöskään auta, jos ihmissuhteet ovat pain persettä, joten tuolla aloituksellasi et saa sympatiaa. Elämme tässä yhteiskunnassa näillä reunaehdoilla, emme Syyriassa. Jos minua kohdellaan huonosti, ei se auta minua, että Syyriassa menee vielä huonommin!
Vierailija kirjoitti:
Jouluun latautuu joka puolelta helvetisti odotuksia. Ihmisten unohtaminen, yksinäisyys ja köyhyys eivät unohdu jouluna. Materia ei myöskään auta, jos ihmissuhteet ovat pain persettä, joten tuolla aloituksellasi et saa sympatiaa. Elämme tässä yhteiskunnassa näillä reunaehdoilla, emme Syyriassa. Jos minua kohdellaan huonosti, ei se auta minua, että Syyriassa menee vielä huonommin!
No kuka niitä odotuksia lataa? Ihan sinä itse! Ja materiastako ja sen puutteesta mahdoin aloitukseni tehdä?
Ja kyllä se auttaa kun makaat turvassa soffallasi turpeana ruuasta jos uhraat ajatuksenkin siihen ettei muilla ole edes ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Onpa kalsea vastaus joka kertoo kyllä siitä miten sinä ITSE kohtelet huonosti toisia ! Et ansaitse parempaakaan? Se ansaitaan ihan omalla käytöksellä:)!
Käyttäydyn tyhmästi ja se on ok jos joku muu käyttäytyy vielä paskemmin. Niinkö?
Oletko M P ? Kaikkien myrkynkylväjien esiäiti?
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä vastuksessa sana 'helvetisti ' puhuttaessa Joulusta kertoo kaiken oleeellišen vastaajasta. Kiusaaja ja myrkynkeittäjä tyyppi! Mutta vaatii ' itselleen kohtelua'!
Up