Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuus tuntuu erityisen pahalta näin jouluna :(

Vierailija
25.12.2016 |

Normaaleja miehiä ei näköjään vain enää ole.

n38

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tosi hyvän miehen Tinderistä. Niin hyvän, että vieläkin parin vuoden yhdessäolon jälkeen ihmetyttää. Mies on ihana. Tosin hän on vähän lyhyempi ja vatsakkaampi kuin joita normaalisti silmäilin, mutta koska olen 45-vuotias köyhä ja lihava kahden teinin yksinhuoltaja, niin päätin että tämän nirsompi en miehen ulkonäön suhteen voi olla. Olin tosin aina onnellinen sinkkunakin, oli enemmän aikaa tehdä omia juttuja eikä tarvinnut ottaa miestä huomioon. Molempi parempi!

Eli kyllä nettimiehistäkin löytyy tosi hyviä, mutta sun täytyy ehkä hieman harrastaa avarakatseisuutta. Jos ei sua ole jo väkisin viety markkinoilta, niin tuskin itsekään mikään palkinto olet.

Vierailija
142/149 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips sinulle! tuollaisessa suhteessa ei kannata jatkaa, tuo on henkistä väkivaltaa. Ei kannata kärsiä vaikka ei tämä elämä ole sitä varten. Ota itsestäsi luonnetta irti ja lähde.

Voin kertoa et minulla lähti vaimo kun en huomioinut kuulemma tarpeeksi. mutten ikinä pitänyt mitään tuollaista. et pienemmästäkin syystä on naisia lähtenyt. minäkin luulin et kaikki oli kuitenkin hyvin vaikka eripuraa olikin.  suurimpana syynä kuulemma oli se kun joutusin lähtee reissuhommiin kahdeksi vuodeksi, viikonloput olin kotona. nyt asun poikani kanssa kahdestaan ja toivon että löytäisin naisen joka osaisi arvostaa minua ja minä häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisesta tehty näköjään aivan helvetin haasteellista. Suurin osa väestöstä on aivan normaalia sakkia. Se on tietysti tylsää, jos joku ihminen on tavallinen. Pitää olla joku todella uniikki the juttu, että kiinnostus herää...

Vierailija
144/149 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joulu on kovin ikävää aikaa viettää yksin sinkkuna, mutta onneksi sen jälkeen jatkuvat harrastukset ja työt.

Itselläni ei ujona, uusia ihmidiä hivenen vierastavana skitsofrenikkona ole mitään mahiksia koskaan kehenkään. Krooninen depressiokin kun on sairautena, niin ei vaan vittu huvita sitä kuollutta tekohymyä maalata kasvoille. 😊

Kertan elämässäni olen "treffeillä" käynyt yhden narkkarin kanssa, ketään muuta ei ole kiinnostanut enkä sitten kelvannut edes sillekään.

On se elämä ihanaa..

Vierailija
145/149 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sinkku kuin huonon miehen kanssa.

Mun motto XD

Vierailija
146/149 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhan on juuri parasta aikaa olla sinkkuna, en itse ainakaan halua joutua kenenkään kanssa tappelemaan siitä missä vietetään joulu tänä vuonna, enkä myöskään saada painostusta kahdelta taholta lähteä sukuloimaan jos itse satutaankin sovussa päättämään että pysytään kotona. Yhteinen joulu ei todellakaan ole mitään idylliä, siihen on yleensä ladattu paljon odotuksia ja siten se on usein pettymys.

Vierailija
147/149 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Handsome kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle tullaan aina juttelemaan baareissa. Kivoja, fiksuja miehiä. Olen kylläkin varattu..mutta ihmettelen miten joku ei voi kohdata hyviä miehiä koskaan?!

N41

Niin, en minäkään ymmärrä. Silti olen ikisinkku n34 jota ei ole kukaan pyytänyt treffeille, tullut iskemään tai vonkaamaan. Edes niissä baareissa.

Itse olen tehnyt aloitteita töissä, kavereiden kavereille, konsertissa, somessa ja erilaisissa tapahtumissa. Kaikki ovat sanoneet ei kiitos.

En ole ruma enkä tyhmä, mutta ilmeisesti näkymätön. Perheettömäksi jään ja se on kova paikka se...

Ei oo pakko jäädä perheettömäks vaikka ei miestä löytäiskään.

En ikimaailmassa haluaisi lasta yksin. Mielummin mies ja ei lasta kuin toisinpäin.

Tämä on tietysti mielipideasia mutta olen kyllä samaa mieltä kuin sinä .

Vaikutat ihan hyvältä , tolkun naiselta ja varmasti löydät vielä jonkun miehen ja saat lapsen jos niin haluat.

Joskus tuon asian eteen joutuu näkemään melko paljon vaivaa, mutta se vaiva kannattaa nähdä.

Onnea, ja tsemppiä 👍

Kiitos ihan tosi paljon. Oikeasti piristit yksinäistä jouluani :). Ehkä jaksan sittenkin uskoa että 2017 on parempi vuosi tässäkin asiassa. Jatkan aloitteiden tekemistä kuten tähänkin asti ja ehkä onni vielä potkaisee!

Hyvä jos pystyin olemaan iloksi ja avuksi, joskus oikeasti tuntuu pahalta kun huomaan että suru,ikävä , ja epäonni pystyy lannistamaan niin ihania ihmisiä naisia & miehiä ja murskaamaan heidän unelmansa ja uskonsa omaan itseensä.

Uuden kumppanin voi löytää erittäin epätavallisesta paikasta kuten, puistosta, kaupasta, ulkoillessa lenkillä, kuntosalilla, uimahallissa, jne.

Rohkeutta , ulospäin suuntautuneisuutta, avoimuutta +puheliaisuutta se kyllä vaatii mutta pitää ajatella että minulla on vain voitettavaa ja jos ei koita ei ainakaan voita.

Monet miehet pitävät ja arvostavat naisen rohkeutta ja avoimuutta tulla esimerkiksi kysymään jotain. .Siis ns tehdään vaikka tikusta asia.

Yksi asia voi johtaa seuraavan jne.

Sehän tässä masentavaa on ollutkin, kun olen lähestynyt kymmeniä miehiä elämäni aikana kaikenlaisissa tilanteissa ja aina tuloksena on ollut ystävyys. Hienoa toki sekin mutta jos joskus saisi kokea sen maagisen hetken, että joku ihastuisi minuun samalla tavalla kuin minä häneen. Sitä ihmettä odotellessa...

Vierailija
148/149 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle tullaan aina juttelemaan baareissa. Kivoja, fiksuja miehiä. Olen kylläkin varattu..mutta ihmettelen miten joku ei voi kohdata hyviä miehiä koskaan?!

N41

Niin, en minäkään ymmärrä. Silti olen ikisinkku n34 jota ei ole kukaan pyytänyt treffeille, tullut iskemään tai vonkaamaan. Edes niissä baareissa.

Itse olen tehnyt aloitteita töissä, kavereiden kavereille, konsertissa, somessa ja erilaisissa tapahtumissa. Kaikki ovat sanoneet ei kiitos.

En ole ruma enkä tyhmä, mutta ilmeisesti näkymätön. Perheettömäksi jään ja se on kova paikka se...

En ikimaailmassa haluaisi lasta yksin. Mielummin mies ja ei lasta kuin toisinpäin.

Vaikutat ihan hyvältä , tolkun naiselta ja varmasti löydät vielä jonkun miehen ja saat lapsen jos niin haluat.

Joskus tuon asian eteen joutuu näkemään melko paljon vaivaa, mutta se vaiva kannattaa nähdä.

Onnea, ja tsemppiä 👍

Kiitos ihan tosi paljon. Oikeasti piristit yksinäistä jouluani :). Ehkä jaksan sittenkin uskoa että 2017 on parempi vuosi tässäkin asiassa. Jatkan aloitteiden tekemistä kuten tähänkin asti ja ehkä onni vielä potkaisee!

Hyvä jos pystyin olemaan iloksi ja avuksi, joskus oikeasti tuntuu pahalta kun huomaan että suru,ikävä , ja epäonni pystyy lannistamaan niin ihania ihmisiä naisia & miehiä ja murskaamaan heidän unelmansa ja uskonsa omaan itseensä.

Uuden kumppanin voi löytää erittäin epätavallisesta paikasta kuten, puistosta, kaupasta, ulkoillessa lenkillä, kuntosalilla, uimahallissa, jne.

Rohkeutta , ulospäin suuntautuneisuutta, avoimuutta +puheliaisuutta se kyllä vaatii mutta pitää ajatella että minulla on vain voitettavaa ja jos ei koita ei ainakaan voita.

Monet miehet pitävät ja arvostavat naisen rohkeutta ja avoimuutta tulla esimerkiksi kysymään jotain. .Siis ns tehdään vaikka tikusta asia.

Sehän tässä masentavaa on ollutkin, kun olen lähestynyt kymmeniä miehiä elämäni aikana kaikenlaisissa tilanteissa ja aina tuloksena on ollut ystävyys. Hienoa toki sekin mutta jos joskus saisi kokea sen maagisen hetken, että joku ihastuisi minuun samalla tavalla kuin minä häneen. Sitä ihmettä odotellessa...

Onko sinulla mitään aavistus, tietoa tai avausta että miksi näin on ?

Etkö ole riittävän selvästi ja ymmärrettävästi kertonut että haluaisit enemmän ?

Joskus hienovaraiset vihjailut ei tartu .

Sano että tykkäät hänestä ja haluat suhteen, haluaako hän ? Kanssasi ?

Suora kysymys ja yleensä tulee myös suora vastaus.

Onko ulkonäköäsi ok ?

Oletko hoikka/ normaali kokoinen ja näköinen nainen ?

Ei mitään vammaa tai poikkeavaa ?

Vierailija
149/149 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kaveri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Onnea, ja tsemppiä 👍

Onko sinulla mitään aavistus, tietoa tai avausta että miksi näin on ?

Etkö ole riittävän selvästi ja ymmärrettävästi kertonut että haluaisit enemmän ?

Joskus hienovaraiset vihjailut ei tartu .

Sano että tykkäät hänestä ja haluat suhteen, haluaako hän ? Kanssasi ?

Suora kysymys ja yleensä tulee myös suora vastaus.

Onko ulkonäköäsi ok ?

Oletko hoikka/ normaali kokoinen ja näköinen nainen ?

Ei mitään vammaa tai poikkeavaa ?

Kyllä olen pyytänyt treffeille suoraan ja ilmaissut kiinnostukseni suoraan. En tietenkään joka kerta, kun olen jonkun miehen kanssa jutellut, mutta heidän kohdallaan, joista olin todella kiinnostunut. Kokeilin myös nettideittailua katastrofaalisin seurauksin ;).

Ulkonäköni on mielestäni hyvä; olen ikäistäni nuoremman näköinen, koska välttelen aurinkoa. Vaaleanruskeat pitkät hiukset, naisellinen tyyli, bmi 22. En näe peilissä missiä mutten mitään kamalaakaan. Ihan varmasti minun näköisestäni jonkun pitäisi tykätä... mutta aina saan kuulla, että oltaisko vain kavereita tai en etsi suhdetta. Ei vain osu kohdalleni.