Sinkkuus tuntuu erityisen pahalta näin jouluna :(
Normaaleja miehiä ei näköjään vain enää ole.
n38
Kommentit (149)
Oon nyt 34, mies on 29. Löysin miehen 3 vuotta sitte +30 ku tajusin, että nyt pitää napata ukko ja niin nappasin. Lapsia ei tuu. Ollaa molemmat ekoissa suhteissamme
Mikä olisi sellainen koodi vapaille ja seuraa kaipaaville naisille jolla teidät tuolla ihmisvirrassa tunnistaisi? Ehdotan että hymy päälle tytöt? Lupaan vinkata silmää jokaiselle hymylle.
- mukava ja komea
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sellainen koodi vapaille ja seuraa kaipaaville naisille jolla teidät tuolla ihmisvirrassa tunnistaisi? Ehdotan että hymy päälle tytöt? Lupaan vinkata silmää jokaiselle hymylle.
- mukava ja komea
Pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
- mukava ja komea
No se sun silmänvinkkaus pelastaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ap masentua.Sun pitää vaan alkaa harrastamaan kaikkea fiksua ja kohta huomaat ettei parisuhteessa eläviä kannata kadehtia.Vähintään puolet eroaa ja suurimmalla osalla pyörii sellaiset kulissit että oksat pois.Taloudellinen riippumattomuus olisi ihana asia, joten pyri järjestämään sellainen.Seksiä sinkku saa nykyään tosi hyvin johtuen nettideiteistä ja tinderistä.On harvoja pariskuntia joita voisi oikeasti kadehtia.Näe sinne kulissin taakse ja opi arvostamaan omaa elämääsi.
Tämä on niin totta.
Itsellä ero käynnissä ja voin kertoa että ihan järkyttävässä kulississa ollaan eletty jo pitkään.
Enkä muistanäin p'''kaa joulua. Näin yksinäinen en oo koskaan ollut jouluna. Vaikka en siis yksin ollutkaan.
Ja jestas sitä joulutoivotusrumbaa.
Hyvää joulua teidän ihanalle perheelle... Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
- mukava ja komea
Kun saisikin tällaisen reaktion... Olen aika hymyileväinen sinkkunainen, en siis kulje jatkuvasti virne naamalla, mutta jos katse kohtaa vieraan kanssa, on reaktioni hymy. Yleensä vastapuoli kääntää äkkiä katseen pois tai tuijottaa "mitä tölläät?" -ilmeellä jopa vihaisen oloisena. En nyt ehkä vinkkausta hae, mutta edes se hymy olisi kiva. Ei kai vihaista miestä uskalla lähestyä kukaan...
[/quote]Alright. Kuvailisin itseäni hyvin tavalliseksi naiseksi. Vapaa-ajalla viihdyn parhaiten kotona kirjojen parissa, leipoen ja koneella, lopun aikaa harrastan liikuntaa (sali, ryhmäliikunta) ja tapaan ajoittain ystäviä. Joskus käyn messuilla tai keikoilla. Olen maisteri ja oman alan töissä se perinteinen ma-pe klo 8-16. Useimmiten minua kuvaillaan iloiseksi, mukavaksi sekä empaattiseksi kuuntelijaksi. Myös tylsäksi on sanottu. Tunnustan olevani introvertti! Ulkonäöltäni olen keskikastia, 163/56, pukeudun mieluiten arjessa mekkoihin ja korkokenkiin. Meikkaan ja pidän hiuksistani eniten keskipitkinä ja vaaleina.
Haaveilen parisuhteesta, jossa mies kohtelisi minua hyvin ja välittäisi aidosti - sama tietysti häntä kohtaan. Ei valehtelisi, tekisi ohareita tai haluaisi tavata vain seksin takia. Olisi hyvä, että meillä olisi jotain jaettuja intressejä ja arvomaailma, että tultaisiin toimeen. Tärkeää on, että mies olisi fyysisesti ja henkisesti terve, osaisi huolehtia hygieniastaan ja hänellä ei olisi alkoholiongelmaa. Tärkeää on myös, että äidinkieli on suomi vaikka englantia työssäni käytänkin päivittäin. Ulkonäöllisesti en osaa sanoa kriteerejä, sillä tähän mennessä olen tapaillut avoimesti kaiken näköisiä miehiä ja jutut ovat loppuneet siihen, että mies on joko alkanut kohtelemaan huonosti tai huomattiin molemmat, että sovittaisiin vain kavereiksi.
Tuomio?[/quote]
Ei vastauksia.[/quote]
Äkkiä kuulostat ihan hyvältä "pakkaukselta", mutta onko niin että se kohta missä suksi tökkää on se kun alat haluta / vaatia kersaa ? Useimmat miehet lyö liinat kiinni siinä vaiheessa, kuten itsellänikin alkaa kaikki pillit huutaa ja punavalot välkkyä. Se kersa kun ei ole ihmisoikeus saatikka sitten mikään pakko jonka tähden kannattaa hyvä yhteinen tulevaisuus pilata. Miehille tuo vaatimus kersasta on sama kuin naisille miehen alkoholiongelma, eli kun ukolla alkaa keitto maistua silleen huolella niin naisen mielestä lusikat jakoon välittömästi ja versus kun nainen alkaa vaatia kersaa niin äijällä paniikkijarrutus päälle ja akka mäelle ennen kuin 18-20 v. elinkautistuomio iskee päin näköä. Kuvittele omalle kohdalle, haluaisitko niskaasi tuollaisen tuomion ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mukava ja komea
Kun saisikin tällaisen reaktion... Olen aika hymyileväinen sinkkunainen, en siis kulje jatkuvasti virne naamalla, mutta jos katse kohtaa vieraan kanssa, on reaktioni hymy. Yleensä vastapuoli kääntää äkkiä katseen pois tai tuijottaa "mitä tölläät?" -ilmeellä jopa vihaisen oloisena. En nyt ehkä vinkkausta hae, mutta edes se hymy olisi kiva. Ei kai vihaista miestä uskalla lähestyä kukaan...
Vittumaisen hymysi tunnistaa jokainen täysjärkinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisia jotka on kaikinpuolin tosi ihania, mutta silti yksin. Itse en todellakaan uskalla edes kuvitella ehdottavani heille mitään. Osin saattaa olla kyse siitä, että miehillä on vaan liian vähän kunnianhimoa ja rohkeutta. Lisäksi niitä kunnon prinssejä ei yksinkertaisesti ole olemassa kuin muutamia, vaikka päällisin puolin aika hyviä prinsessoja on paljon.
Niin todellisuudessa kyse on siitä että normaalit miehet eivät kelpaa vaan tavoitteletmarkkins arvoltaa korkeimpaan 1% kuuluvia miehiä.
Naiset eivät usein ymmärrä sitä, että heidän mielestään ihan perustason kriteerit yhdessä karsivatkin suurimman osan miehistä. Vähintään keskimittainen JA pari kertaa viikossa salilla käyvä JA akateeminen JA kohtalaisen sosiaalinen on monen mielestä ihan perusmies. Yksittäinhän nämä eivät tosiaan mitään kovin isoja vaatimuksia olekaan, mutta kun kaikki pitää olla yhdessä, niin aletaan puhua siitä, että esim. joka kymmenes mies voisi kelvata. Sen lisäksi miehen pitäisi olla sinkku, kemiaakin pitäisi olla ja tietenkin miehen pitäisi haluta valita juuri tämä nainen kaikkien niiden muiden ihan ok naisten sijasta.
Ymmärtänette, että vaikeaksi menee.
Hassua, että tämä on kuitenkin naisilta se perusvaatimus. Ehkä ongelma on meidän kulttuurissa. Tutkimustenkin mukaan päiväkodista asti tytöiltä vaaditaan enemmän kuin pojilta. Sitten kahden eri vaatimustasoilla kasvaneen ihmisen pitäisi jakaa elämänsä ja arkensa. Ei se oikeasti ole välttämättä kivaa. Ja juu, olen kokeillutkin, ei ollut kivaa ja olen nyt sinkku.
Taas joudun tyhmänä miehenä ihmettelemään ja kummastelemaan, että kuinka se korkea vaatimustaso ei sittenkään konkretisoidu naisten kohdalla työelämässä? On kyllä varsinainen mysteeri, että naisilta vaaditaan niin kovin paljon enemmän läpi koulutusputken ja silti ne on aina miehet, jotka niitä start uppeja perustavat ja joista tulee miljonäärejä. Nobelisteista puhumattakaan. Mutta kai nää on sitten jotain muita miehiä mistä palstalla puhutaan.
Näytä minulle yksi kunnianhimoinen nainen, niin minä näytän 50 kunnianhimoista miestä.
Eikö sinkkuus ole oma valinta? Itselläni on oma valintani, en tarvitse tuohon riippakiveä, hakea vaan uus mies ihanii seksi aktioihin mikäs sen parempaa elmää. Vai ?
ei kaikki normaali miehet on varattu tällä on yks viellä että en ymmärrä miksi ei voi löydä normaali nainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n38
Yritä oppia nauttimaan sinkkuuden hyvistä puolista. Mä kävin piiitkästä aikaa treffeillä, ja niiden jälkeen taas muistan entistä paremmin miksi nautin sinkkuudesta. Arkea ei tarvitse aikatauluttaa pakkomielteisesti toisen tarpeiden mukaan, työnarkomaania ei tarvitse odottaa kotiin, joulupöytään voi laittaa mitä haluaa. Nuo fiilikset siis yksien treffien jälkeen - taisi olla vähän pakkomielteinen tapaus :)
Minulla ei ole ollut koskaan tuollaista parisuhteessa, ja olen seurustellut suurimman osan aikuisikääni. Mitä ihmettä ne sinkkuuden hyvät puolet ovat?
Vierailija kirjoitti:
n38
on niitä, ne on siellä missä on normaalit naisetkin
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskierroksella on vaikka kuinka paljon. Kaikki ei ole ehkä virallisesti sinkkuja, mutta kuule ei kai ne parhaat koskaan olekaan. Kokeile olisiko joku huonosti kiinni. Sähän olet vielä lapsentekoiässäkin. Kaikkea hyvää sulle! :)
Niin ja sitten kun saat, vuoden päästä tulee nuorempi joka kokeilee vuorostaan sinulta onko miehesi huonosti kiini..:P
Sinkkuus tuntuu paskalta kun siihen yrittää koko elämänsä tottua. En totu. n25
Vierailija kirjoitti:
Johnny Handsome kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulle tullaan aina juttelemaan baareissa. Kivoja, fiksuja miehiä. Olen kylläkin varattu..mutta ihmettelen miten joku ei voi kohdata hyviä miehiä koskaan?!
N41
Niin, en minäkään ymmärrä. Silti olen ikisinkku n34 jota ei ole kukaan pyytänyt treffeille, tullut iskemään tai vonkaamaan. Edes niissä baareissa.
Itse olen tehnyt aloitteita töissä, kavereiden kavereille, konsertissa, somessa ja erilaisissa tapahtumissa. Kaikki ovat sanoneet ei kiitos.
En ole ruma enkä tyhmä, mutta ilmeisesti näkymätön. Perheettömäksi jään ja se on kova paikka se...
Ei oo pakko jäädä perheettömäks vaikka ei miestä löytäiskään.
En ikimaailmassa haluaisi lasta yksin. Mielummin mies ja ei lasta kuin toisinpäin.
Tämä on tietysti mielipideasia mutta olen kyllä samaa mieltä kuin sinä .
Vaikutat ihan hyvältä , tolkun naiselta ja varmasti löydät vielä jonkun miehen ja saat lapsen jos niin haluat.
Joskus tuon asian eteen joutuu näkemään melko paljon vaivaa, mutta se vaiva kannattaa nähdä.
Onnea, ja tsemppiä 👍Kiitos ihan tosi paljon. Oikeasti piristit yksinäistä jouluani :). Ehkä jaksan sittenkin uskoa että 2017 on parempi vuosi tässäkin asiassa. Jatkan aloitteiden tekemistä kuten tähänkin asti ja ehkä onni vielä potkaisee!
Hyvä jos pystyin olemaan iloksi ja avuksi, joskus oikeasti tuntuu pahalta kun huomaan että suru,ikävä , ja epäonni pystyy lannistamaan niin ihania ihmisiä naisia & miehiä ja murskaamaan heidän unelmansa ja uskonsa omaan itseensä.
Uuden kumppanin voi löytää erittäin epätavallisesta paikasta kuten, puistosta, kaupasta, ulkoillessa lenkillä, kuntosalilla, uimahallissa, jne.
Rohkeutta , ulospäin suuntautuneisuutta, avoimuutta +puheliaisuutta se kyllä vaatii mutta pitää ajatella että minulla on vain voitettavaa ja jos ei koita ei ainakaan voita.
Monet miehet pitävät ja arvostavat naisen rohkeutta ja avoimuutta tulla esimerkiksi kysymään jotain. .Siis ns tehdään vaikka tikusta asia.
Yksi asia voi johtaa seuraavan jne.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus tuntuu paskalta kun siihen yrittää koko elämänsä tottua. En totu. n25
Hyvä nettiystävilleni, olet vielä todella nuori ehdit kyllä rakastaa vielä paljon ja monta jos todella niin haluat ja annat joillekin mahdollisuuden rakastaa sinua.
Asenne ratkaisee paljon.
Yökerhot ja pubit on paikka missä miehet kilpailevat keskenään nuorista naisista.
Nettitreffit, Tinder jne.
Tinder, kyllä !
Olen eronneiden naisten klubin jäsen ja jokainen nyt on aloittanut Tinderissä selaamisen, jotka haluavat löytää miehen.
Varsinkin naisilla +40 on tarjontaa, mutta myös paljon naimisissa olevia pyörii.