Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuus tuntuu erityisen pahalta näin jouluna :(

Vierailija
25.12.2016 |

Normaaleja miehiä ei näköjään vain enää ole.

n38

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka on kaikinpuolin tosi ihania, mutta silti yksin. Itse en todellakaan uskalla edes kuvitella ehdottavani heille mitään. Osin saattaa olla kyse siitä, että miehillä on vaan liian vähän kunnianhimoa ja rohkeutta. Lisäksi niitä kunnon prinssejä ei yksinkertaisesti ole olemassa kuin muutamia, vaikka päällisin puolin aika hyviä prinsessoja on paljon.

Vierailija
62/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

Olet jo liian vanha ja hedelmmällisyytesi on laskenut kuin lehmän häntä ja kaiken lisäksi on kasvanut riski että saat vammaisen lapsen. Jos seurustelulle lasketaan vuosi niin olet jo melkein 40 vuotias. Olisit herännyt viimeistään joskus 34 v niin joku normaali mies olisi voinut kiinnostua mutta silloin juoksit jännämiesten sängyissä, matkustelit ja oli tärkeämpää istua lattella kavereiden kanssa jotka ovat elämäsi tärkein asia. Kehotan että ostat Kaalimadon ja kissan.

Joulupäivänäkin on pakko yrittää olla niin ilkeä kuin suinkin. Ei sinua vuoden kristityksi ainakaan voi kehua.

Onko se ilkeyttä

On se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt on joillekin niin vaikeaa? Olen hieman yli nelikymppinen nainen ja tiedän paljon upeita mukavia 40-50 vuotiaita vapaita miehiä. Jos olisin vapaa, niin luultavasti en olisi sellainen kauan. Miehiä on joka paikassa ja kun vain katsoo ympärilleen avoimin silmin, niin näkee heidän kiinnostuneet katseensa ja ujot hymyt.

Vierailija
64/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle tullaan aina juttelemaan baareissa. Kivoja, fiksuja miehiä. Olen kylläkin varattu..mutta ihmettelen miten joku ei voi kohdata hyviä miehiä koskaan?!

N41

Niin, en minäkään ymmärrä. Silti olen ikisinkku n34 jota ei ole kukaan pyytänyt treffeille, tullut iskemään tai vonkaamaan. Edes niissä baareissa.

Itse olen tehnyt aloitteita töissä, kavereiden kavereille, konsertissa, somessa ja erilaisissa tapahtumissa. Kaikki ovat sanoneet ei kiitos.

En ole ruma enkä tyhmä, mutta ilmeisesti näkymätön. Perheettömäksi jään ja se on kova paikka se...

Harmi ettemme törmää.

Vierailija
65/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt on joillekin niin vaikeaa? Olen hieman yli nelikymppinen nainen ja tiedän paljon upeita mukavia 40-50 vuotiaita vapaita miehiä. Jos olisin vapaa, niin luultavasti en olisi sellainen kauan. Miehiä on joka paikassa ja kun vain katsoo ympärilleen avoimin silmin, niin näkee heidän kiinnostuneet katseensa ja ujot hymyt.

Kiinnostuneet katseet ja ujot hymyt eivät vielä tee parisuhdetta. Kyllähän tuolla tasolla useimmilla sinkuilla todellakin on ottajia, mutta kun ne kaikki upeat mukavat sinkkumiehet eivät välttämättä muutamien treffien jälkeen haluakaan vakavampaan suhteeseen kanssasi tai sitten huomaat itse heissä jotain sellaista, minkä takia et halua heidän kanssaan suhteeseen. Se, että varattu ihminen olettaa itse löytävänsä kumppanin heti eronsa jälkeen, on pelkkää illuusiota, koska se varattu ihminen ei etene näiden ympärillään pyörivien sinkkujen kanssa yhtään mihinkään.

Vierailija
66/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoitti ehkä sitä, että niitä ei ole enää vapaan? Ja kyllä, etenkin jouluna on karsea olla sinkku. Some pullistelee kuvia toisten perhejouluista jne. Mutta ap, vuoden muina päivinä on ihan ok olla sinkku. Tsemppiä, joulu on jo ohi 😀

Niin, siis eilen oli vasta jouluaatto. Tänään on joulupäivä eli ei ole ohi.

67/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt tässä parin päivän aikana. Kyllähän se hiljaiseksi vetää kun ei kelpaa.

Vierailija
68/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä näköinen, kokoinen olet ja minkälaisena saaliina itseäsi pidät, mutta mitäpä jos ottaisit välillä miehet kokoon ja näköön katsomatta ihmisinä. Sekeästi käytöstavoiltaan mulkut voit jättää noteeraamatta. Tällä tavalla toimiessasi saatat jopa yllättyä positiivisesti.

Vierailija
69/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteamuksena otsikkoosi: mitä vanhemmaksi tulet, sen enemmän nautit, kun saat viettää joulusi rauhassa ja tehdä sen oman mielesi mukaan. En minäkään nuorena kuvitellut, että voisin nauttia yksin vietetyistä juhlapäivistä, mutta kyllä niistä voi. Jo opiskeluaikaan vietin kerran juhannuksen ja kerran pääsiäisen yksin tenttiin lukien. Muutama juhannus on mennyt nuorena huomaamatta ulkomailla kesätöissä. Kieltämättä sitä ajatteli, ettei joulua voi muka viettää ilman läheisiä, mutta minkäs tee, kun ne läheiset ovat jo hautuumaalla.

Itse en ole koskaan perustanut perhettä vai pitäisikö paremminkin sanoa, että kukaan ei ole halunnut perustaa perhettä kanssani.Suku on kaiken kaikkiaan pieni, läheisiä on setä ja muutama serkkua, joista yksi ei pidä sukuun minkäänlaisia yhteyksiä. Lisäksi on muutama kaukaisempi sukulainen, jota tavataan harvemmin, ei juhlapyhinä, jotka he tietenkin viettävät omiensa parissa. Luonteeltani olen sen verran vetäytyvä, että mihinkään yleisiin yksinäisten kekkereihin en lähde. Enhän edes tunne olevani erityisen yksinäinen jouluna.

Vierailija
70/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia jotka on kaikinpuolin tosi ihania, mutta silti yksin. Itse en todellakaan uskalla edes kuvitella ehdottavani heille mitään. Osin saattaa olla kyse siitä, että miehillä on vaan liian vähän kunnianhimoa ja rohkeutta. Lisäksi niitä kunnon prinssejä ei yksinkertaisesti ole olemassa kuin muutamia, vaikka päällisin puolin aika hyviä prinsessoja on paljon.

Niin todellisuudessa kyse on siitä että normaalit miehet eivät kelpaa vaan tavoitteletmarkkins arvoltaa korkeimpaan 1% kuuluvia miehiä.

Vierailija
71/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

Tarkoitatko normaalilla miehellä henkisesti tasapainoista vai jonkun yleisesti hyväksytyn keskinormin mukaan elävää miestä?

Kyllähän heitä on itseni ja kaverini mukaanlukien, mutta liikut ilmeisesti itse vääränlaisessa seurassa.

Ja sitten vinkiksi että Baarista tai Tinderistä ei kannata etsiä. Yleensä normaali mies käyttää aikansa paremmin. Onnea matkaan.

Mistä hyviä miehiä sitten muka löytää? Baareissa en ole käynyt vuosiin ja tinderiin en aio mennä. Työpaikka naisvaltainen ja harrastukset yksilölajeja. Ystäväpiireissä kaikki kaverien miesten kaverit varattuja. Ei ap.

No mene baariin ja harrasta joukkue tms. Lintujentiirausta. Aina voi muuttaa tapojansa.

Elämänrytmiini ei sovi baareilu ja en usko, että miehet siellä hakevat edelleenkään itselleen vaimoja. Miesvaltaisissa harrastuksissa valtaosa miehistä on varattuja ja osuus vain nousee iän myötä.

Joten edelleen, mistä teitä hyviä miehiä siis oikein löytää?

Määrittele hyvä mies REHELLISESTI, niin mietitään.

Minusta taas mielenkiintoisempaa olisi, että kertoisin millainen nainen olen niin te voisitte kertoa millaista miestä minun pitäisi etsiä.

Kokeillaan molempia tapoja yhdessä. Kerro toki, millainen olet ja mitä asioita haluaisit.

Vierailija
72/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle tullaan aina juttelemaan baareissa. Kivoja, fiksuja miehiä. Olen kylläkin varattu..mutta ihmettelen miten joku ei voi kohdata hyviä miehiä koskaan?!

N41

Niin, en minäkään ymmärrä. Silti olen ikisinkku n34 jota ei ole kukaan pyytänyt treffeille, tullut iskemään tai vonkaamaan. Edes niissä baareissa.

Itse olen tehnyt aloitteita töissä, kavereiden kavereille, konsertissa, somessa ja erilaisissa tapahtumissa. Kaikki ovat sanoneet ei kiitos.

En ole ruma enkä tyhmä, mutta ilmeisesti näkymätön. Perheettömäksi jään ja se on kova paikka se...

Harmi ettemme törmää.

Jep. Koska siitähän se on kiinni - onko niin onnekas että kohtaa sopivan henkilön. Kai voin vielä kuitenkin toivoa. En lapsiakaan välttämättä halua, mutta elämänkumppani olisi kiva löytää. Kaikilta muilta osin elämäni on onnellista.

Vierailija
73/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa olla sinkku vuoden jokaisena päivänä. Parisuhteista muistan parhaiten ne huonot puolet.

Vierailija
74/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin todellisuudessa kyse on siitä että normaalit miehet eivät kelpaa vaan tavoitteletmarkkins arvoltaa korkeimpaan 1% kuuluvia miehiä.

Naiset eivät usein ymmärrä sitä, että heidän mielestään ihan perustason kriteerit yhdessä karsivatkin suurimman osan miehistä. Vähintään keskimittainen JA pari kertaa viikossa salilla käyvä JA akateeminen JA kohtalaisen sosiaalinen on monen mielestä ihan perusmies. Yksittäinhän nämä eivät tosiaan mitään kovin isoja vaatimuksia olekaan, mutta kun kaikki pitää olla yhdessä, niin aletaan puhua siitä, että esim. joka kymmenes mies voisi kelvata. Sen lisäksi miehen pitäisi olla sinkku, kemiaakin pitäisi olla ja tietenkin miehen pitäisi haluta valita juuri tämä nainen kaikkien niiden muiden ihan ok naisten sijasta.

Ymmärtänette, että vaikeaksi menee.

Vierailija
75/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät usein ymmärrä sitä, että heidän mielestään ihan perustason kriteerit yhdessä karsivatkin suurimman osan miehistä. Vähintään keskimittainen JA pari kertaa viikossa salilla käyvä JA akateeminen JA kohtalaisen sosiaalinen on monen mielestä ihan perusmies. Yksittäinhän nämä eivät tosiaan mitään kovin isoja vaatimuksia olekaan, mutta kun kaikki pitää olla yhdessä, niin aletaan puhua siitä, että esim. joka kymmenes mies voisi kelvata. Sen lisäksi miehen pitäisi olla sinkku, kemiaakin pitäisi olla ja tietenkin miehen pitäisi haluta valita juuri tämä nainen kaikkien niiden muiden ihan ok naisten sijasta.

Ymmärtänette, että vaikeaksi menee.

Perusmies on mun mielestä huumorintajuinen, rehellinen, uskollinen ja osaa keskustella sekä pyytää anteeksi (vaadin itseltänikin samaa). Mitkään pituudet ja akateemisuudet eivät merkkaa mitään. Eivät myöskään sinkkuystävilleni.

Vierailija
76/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n38

Tarkoitatko normaalilla miehellä henkisesti tasapainoista vai jonkun yleisesti hyväksytyn keskinormin mukaan elävää miestä?

Kyllähän heitä on itseni ja kaverini mukaanlukien, mutta liikut ilmeisesti itse vääränlaisessa seurassa.

Ja sitten vinkiksi että Baarista tai Tinderistä ei kannata etsiä. Yleensä normaali mies käyttää aikansa paremmin. Onnea matkaan.

Mistä hyviä miehiä sitten muka löytää? Baareissa en ole käynyt vuosiin ja tinderiin en aio mennä. Työpaikka naisvaltainen ja harrastukset yksilölajeja. Ystäväpiireissä kaikki kaverien miesten kaverit varattuja. Ei ap.

No mene baariin ja harrasta joukkue tms. Lintujentiirausta. Aina voi muuttaa tapojansa.

Elämänrytmiini ei sovi baareilu ja en usko, että miehet siellä hakevat edelleenkään itselleen vaimoja. Miesvaltaisissa harrastuksissa valtaosa miehistä on varattuja ja osuus vain nousee iän myötä.

Joten edelleen, mistä teitä hyviä miehiä siis oikein löytää?

Määrittele hyvä mies REHELLISESTI, niin mietitään.

Minusta taas mielenkiintoisempaa olisi, että kertoisin millainen nainen olen niin te voisitte kertoa millaista miestä minun pitäisi etsiä.

Kokeillaan molempia tapoja yhdessä. Kerro toki, millainen olet ja mitä asioita haluaisit.

Alright. Kuvailisin itseäni hyvin tavalliseksi naiseksi. Vapaa-ajalla viihdyn parhaiten kotona kirjojen parissa, leipoen ja koneella, lopun aikaa harrastan liikuntaa (sali, ryhmäliikunta) ja tapaan ajoittain ystäviä. Joskus käyn messuilla tai keikoilla. Olen maisteri ja oman alan töissä se perinteinen ma-pe klo 8-16. Useimmiten minua kuvaillaan iloiseksi, mukavaksi sekä empaattiseksi kuuntelijaksi. Myös tylsäksi on sanottu. Tunnustan olevani introvertti! Ulkonäöltäni olen keskikastia, 163/56, pukeudun mieluiten arjessa mekkoihin ja korkokenkiin. Meikkaan ja pidän hiuksistani eniten keskipitkinä ja vaaleina.

Haaveilen parisuhteesta, jossa mies kohtelisi minua hyvin ja välittäisi aidosti - sama tietysti häntä kohtaan. Ei valehtelisi, tekisi ohareita tai haluaisi tavata vain seksin takia. Olisi hyvä, että meillä olisi jotain jaettuja intressejä ja arvomaailma, että tultaisiin toimeen. Tärkeää on, että mies olisi fyysisesti ja henkisesti terve, osaisi huolehtia hygieniastaan ja hänellä ei olisi alkoholiongelmaa. Tärkeää on myös, että äidinkieli on suomi vaikka englantia työssäni käytänkin päivittäin. Ulkonäöllisesti en osaa sanoa kriteerejä, sillä tähän mennessä olen tapaillut avoimesti kaiken näköisiä miehiä ja jutut ovat loppuneet siihen, että mies on joko alkanut kohtelemaan huonosti tai huomattiin molemmat, että sovittaisiin vain kavereiksi.

Tuomio?

Vierailija
77/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mahtavaa viettää sinkkujoulua. Luuletko, että se on ydinperheissä niin kuin Carl Larssonin joulukorteissa? Totuus on aika paljon karumpaa.

Vierailija
78/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Ei oo pakko jäädä perheettömäks vaikka ei miestä löytäiskään.

Vierailija
79/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin Tinder on toiminut. Muuten tuntuu etten tapaa missään ketään, mulle ei tulla juttelemaan enkä itsekään osaa lähestyä muita (ujo, bitchy resting face jne.). Sitä Tinderiä pitää sit vaan jaksaa selata ja keskittyä sen hyviin eikä huonoihin puoliin. Oon tavannut Tinderin kautta normaaleja ja empaattisia miehiä. Itse yritin kirjottaa sinne oikeesti oleelliset asiat itestäni ja luen myös todella tarkkaan miesten kirjoittamat tekstit. Ulkonäön puolesta oon siitä onnekas että mulla on outo maku ;)

Vierailija
80/149 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä lähes kaikki löytäneet toisensa tinderistä (siellä on myös kunnollisia!) tai baarista. Jos ei kumpikaan houkuta niin aika hankalaa löytää ketään.

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän