Mitä liikuntaa aiot harrastaa tänään?
Kommentit (27)
Tiskikoneen ajattelin täyttää ja käsi varmaan käy alapäässä, mut ei muuta hirveesti. Ehkä kegeleitä.
Koirien kanssa pitkä kävelylenkki, huomenna jumpalle.
Kävin jo aamulla juoksulenkillä. Ei muuta liikuntaa varmaan tänään.
Kahdeksan kilsan reipas kävelylenkki.
Kävin jo pihan kolailemassa puhtaaksi. Ihan kivasti oli lunta satanut ja aurakin ajanut autotien puhtaaksi 😊
Korkeintaan seksiä ja sekin riippuu naisesta.
Kavellaan kohta Covent Gardeniin joulukoristeita katsomaan. Lontoossa ei liiku tanaan julkiset ja joulua juhlistetaan enimmakseen tanaan (eika siis eilen), joten luulemme, etta keskusta tulee olemaan hyvin hiljainen. :)
Vaakamambaa. Mietitään muuta liikuntaa sitten uuden vuoden jälkeen.
Illemmalla on suunnitelmissa juoksulenkki. Tiet on ihan hirveässä kunnossa (peilikirkas jää ja sen päällä vettä), mutta ihan sama, olen kyllästynyt liikunnan puutteeseen, syömiseen ja sukujuhliin.
En ole vielä päättänyt, joko kävelylle, juoksemaan tai hiihtämään.
Vierailija kirjoitti:
Pokemon Go:ta
Samoin. Uusi event alkanut ja kolme monnia tukevasti saleilla.
Lähdetään kohta koko perhe kävelylle hautausmaalle. Illalla mennään tuttavaperheen luo ja käydään yhdessä koirapuistossa. Meidän joululiikunta on leppoisaa ulkoilua rauhallisessa tahdissa. Minä olen lihotuskuurilla lääkärin määräyksestä, joten lepäilen hyvällä omatunnolla ja koitan syödä niin paljon kuin jaksan ja välttää energiaa vievää puuhastelua. :)
Kiipeän yläkertaan hakemaan keittiöstä lisää suklaata. Senhän halusitkin tietää, eikö vaan?
Käännän sohvalla kylkeä ja teen venytysliikkeitä konvehtirasian suuntaan.
Tunti reipasta kävelyä raittiissa ulkoilmassa.