Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postaat Instaan kuvan itsestäsi avonaisessa paidassa ja tuntematon mies kommentoi "kivat tissit". Reaktiosi?

Vierailija
25.12.2016 |

Otsikko

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla näitä pilvin pimein mm. fb-ryhmissä kuten mutsit vs. faijat ja vastaava sensuroimaton. Jotkut naisotukset vain hakevat sitä kautta hyväksyntää. Usein kuvat vielä filtterein ja photoshopailtu totuutta parannellen. Itsetunto nousee -ainakin hetkellisesti, kun kaiken maailman hikikallet käy läähätyskommentteja heittämässä.

Ja osalla vieläpä omia lapsia. Kylläpä oma teini aikanaan tykkää kun mamman tissiherutuskuvat eteen lävähtää ja ties minkä ukon kiimaviestit. Siinä sitte voin lueskella miten mamma kiherrellen kiitellyt kommenteista, huh.

Vierailija
22/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säikähtäisin pirusti et mun tili on hakkeroitu ja naama photoshopattu tissikuvaan kun en sellaisia itsestäni julkaise.

Unohdin sanoa, että eihän minulla ole niitä tissejäkään. #16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kommentin ilkeänä heittona, koska olen lauta. Ja sen jälkeen poistaisin kommentin, koska en halua tililleni sellaisia näkyville.

Vierailija
24/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kommentin.

Vierailija
25/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huomiotahan tuollaisilla kuvilla kerjäillään, joten pervo kommentti olisi ihan odotettu tulos. Missä ongelma?

Tarkennettakoon vielä että itse en tuollaisia kuvia postaile.

Vierailija
26/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: "Yritin vain esitellä kivaa paitaani."

Sitähän sinä kai yritit, mutta tissit tunkivat tahtomattasi näkyville. Eihän sille mitään voi, jos on isot tissit, jotka haluavat julkisuutta vaikka sinä et sitä halua.

Vierailija
27/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen. Muuta ei ilmeisesti ole laittaa tarjolle. Tissit on jokaisella

Vierailija
28/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaan käyttäjän. Muuten en reagoi mitenkään, vaikka sisäisesti vähän ahdistunkin tuollaisesta.

Vierailija
29/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään laittaa sellaista kuvaa kaikkien nähtäville. Mielestäni ne kuvat kuuluu vain oman poikaystävän silmille :)

Miehet kun kehuu tyyliin kaikkien naisten tissejä ja perseitä. Ja sitä huomiotahan sellaisten kuvien julkaisijat juuri hakeekin, tehtävä siis suoritettu.

Vierailija
30/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
31/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

totean että kiitos, minun nimeni on seppo, mikäs sinun nimesi on?

Vierailija
32/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin kuvan.

Vierailija
33/33 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin jatkossa postaamatta tuollaisia kuvia nettiin. Oikeasti tiedätkö sä, että tuolla on gallerioita mihin on kerätty juuri sinunkaltaisten typerysten tissi, perse ym. muut kuvat ja jengi runkkaa niille? Että hyvää jatkoa sinullekin. Hauskinta jos tuleva työnantaja sattuu osumaan tuollaiseen galleriaan.

Mitä ihmeen väliä? Jos kuva on mun vapaaehtoisesti itsestäni julkaisema onnistunut kuva, mitä väliä jos joku jossain runkkaa sille? En voi kontrolloida muiden kiinnostusta edes niihin siveellisimpiin kuviin. Jos työnantaja on itsekin niin runkkari että sen jostain galleriasta löytää, niin mitä pahaa luulet tapahtuvan? Lähtee työpaikka alta koska joku ylilautajonne on ottanut instakuvasi johonkin mielestään hottiin galleriaan? :D Come on...

Joko olet nuori tai tyhmä tai molempia. Aika usein nykyään työantaja googlailee uudet työntekijät. Myös kuvahaut ynnä muut ja noihin gallerioihin kyllä ainakin osaan kuvista on saatu oikeat nimet, tai ainakin oletan niin. Itse en palkkaisi sinua mihinkään tehtävään jos sinusta joku tissikuva löytyy netistä. Ei anna hyvää kuvaa yrityksestä jos sinunkaltaiset henkilöt ovat töissä esimerkiksi vaativissa asiakaspalvelutehtävissä jossa pitää olla hienotunteinen asiakkaiden toiveiden suhteen. Ja toki ei se kuva tartte päätyä edes mihinkään galleriaan vaan riittää ihan, että se tulee kuvahaulla sinun instansta.

Ihan näin julkisesti myönnät rikkovasi lakia? No ei kukaan varmasti sinun palvelukseesi haluaisi tullakaan, koska jos rikot yhtä lakia niin luultavasti ei tee kipeää rikkoa muitakaan.