Tänään eroaa n 400 ihmistä kirkosta
ja meno sen kun kiihtyy vuoden viimeistä päivää kohden.
Kommentit (13)
Mitä haette näillä pointeilla? Oletteko muslimien vaimoja?
Ja sitten he liittyvät tammikuun alussa taas takaisin. Siivellä elävät veroa maksamattomat loiset. Tekopyhää. Saisivat mennä ihan lopullisesti.
Ihan hyvä vaan. Jos joku haluaa erota kirkosta niin erotkoon, se on jokaisen oma päätös.
Itse olen ateisti ja sitä mieltä että kaikki voi uskoa mihin huvittaa, mutta jos ei usko niin turhahan sitä kirkollis veroa on maksaa
Tällä palstalla on näitä yhden asian fanaatikkoja, eli blogistihullut, naisartistihulluja joka artistille omansa, sitten erikoisemmat hullut kuten tämä kirkkoerohullu joka istuu joulunkin spämmimässä refreshiä eroa kirkosta sivustolla katsellen tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten he liittyvät tammikuun alussa taas takaisin. Siivellä elävät veroa maksamattomat loiset. Tekopyhää. Saisivat mennä ihan lopullisesti.
Ehkä joku liittyy, mutta vain hyvin hyvin pieni osa eronneista.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on näitä yhden asian fanaatikkoja, eli blogistihullut, naisartistihulluja joka artistille omansa, sitten erikoisemmat hullut kuten tämä kirkkoerohullu joka istuu joulunkin spämmimässä refreshiä eroa kirkosta sivustolla katsellen tilastoja.
Mitäpä sitä ei tekisi Suomen hyväksi.
Hyvä, kun ap muistutti. Kun seurakunnissa harrastetaan tällaista, niin...
http://www.nykysuomi.com/index.php/2016/12/02/vainolan-kirkko-majoittaa…
Hyvä päivä erota tänään. Vielä ehdit säästää ens vuoden verot.
Tonni vuodessa ja kymppitonni kymmenessä
Hyvä veto sinulle ja Suomelle. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
ja meno sen kun kiihtyy vuoden viimeistä päivää kohden.
Alkavat massatkin rohkaistua ajattelemaan omilla aivoillaan!
- Kun itse julkierosin kymmeniä vuosia sitten, niin kohtasin "melkoista sosiaalista painetta..."
Uskonnonvapauslain voimaan tultua ja ensimmäisten erottua julistivat papit, ainakin Hämeessä, oikein lehdessä, että:" On merkillepantavaa, että eronneet ovat paljolti henkilöitä jotka ovat aiemmin joutuneet POLIISIN KANSSA TEKEMISIIN (!?!)
Mitä siitä sitten?