Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajoin lasten kanssa 230 km karmeassa säässä jouluyönä pakoon miestä ja hänen porukoita!

Vierailija
25.12.2016 |

Otin lapset ja lähdettiin yön selkään eilen klo 23. En ole pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, olen vieläkin ihan poissa tolaltani ja suuttunut. Tärisen! Onneksi mun äiti ja sisko on tulossa tsemppaamaan mua ja suojelemaan mua, jos mies tulee mun perässä kotiin:

Eilisen tapahtumat: mies ei huomioinut mua ollenkaan vaan ainoastaan äitinsä ja sisarensa. Ei kehunut minun ruokia eikä lahjoja. Antoi äidilleen ja sisarelleen paremmat lahjat kuin minulle. Tunsin itseni aivan hylätyksi näiden ihmisten keskellä. Miehen äiti katsoi mua ja lapsia arvostelevasti, tunnen etten kelpaa hälle.

Kun jouduin huomauttelemaan miehelle että hei vaan, minäkin olen täällä niin alkoi syyttää minua riehumusesta ja käsiksi käymisestä. Lopulta uhkasi soittaa häkeen koska olin kuulemma "seonnut".

Enkä edes ottanut alkoo, kun mies kielsi, etten muka "sekoilisi". Istuin sitten kuivin suin kun muut maisteli kuplivaa ja hienoja viinejä......

Karmea joulu jota jouduin pakenemaan yön selkään. Onneksi äiti tulee ja katsoo lapsia kun mennään siskon kanssa vähän tuulettumaan kaiken kauheuden jälkeen.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kostoksi paikallisia puliukkoja kotiinne nussimaan ja juomaan. Saa sitten miehesi nähdä miten käy jos ei huomioi sinua riittävästi. Voi painua takaisin sinne mamman helmoihin mielistelemään.

Vierailija
62/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi sitten viinaa tekemään niin kovasti mieli, että piti lähteä kesken kaiken pois, että pääsee vähän tuulettumaan. Olet alkoholisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset juoko niin paljon etanolia joulusin....

Vierailija
64/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, tärisijän uusin.

Vierailija
65/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, tärisijän uusin.

Mikä se edellinen oli?

Vierailija
66/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosi vaarassa olisit ja välittäisit lapsistasi, et lähtis tuulettumaan. Olisit lastesi turvana ja tukena. Jokin nyt ässä mättää.

Vierailija
67/73 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas täällä sovinisteja paikalla. Ap lytätään kaikin mahdollisin tavoin ja haukutaan sairaaksi ja juopoksi. Muut tuossa porukassahan ne  näyttää juoppoja olevan, he ovat ryyppäsivät  joulupöydässäkin ja ap oli ainoa, joka ei koskenutkaan viiniin. Pakeni autolla lasten kanssa ja nyt pelkää muuta porukkaa. Hävetkää panettelijat, aina ootte syyttömän ihmisen kimpussa ilman, että tiedätte edes koko totuutta.

Vierailija
68/73 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas täällä sovinisteja paikalla. Ap lytätään kaikin mahdollisin tavoin ja haukutaan sairaaksi ja juopoksi. Muut tuossa porukassahan ne  näyttää juoppoja olevan, he ovat ryyppäsivät  joulupöydässäkin ja ap oli ainoa, joka ei koskenutkaan viiniin. Pakeni autolla lasten kanssa ja nyt pelkää muuta porukkaa. Hävetkää panettelijat, aina ootte syyttömän ihmisen kimpussa ilman, että tiedätte edes koko totuutta.

Ei koskenut, kun mies ei antanut koskea, koska pelkäsi vaimonsa kilahtavan humalassa, ei siis varmasti olisi ollut ensimmäinen kerta. Sitten se viinanhimo äityi niin pahaksi, että oli lähdettävä pois, että pääsi kapakkaan siskonsa kanssa "tuulettumaan". Eli juomaan kiintiötään täyteen, noin tekee juuri alkoholisti, tiedän kuvion hyvin tarkkaan, koska itse olen ollut alkoholisti yli 30 vuotta.

Vierailija
69/73 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin lapset ja lähdettiin yön selkään eilen klo 23. En ole pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, olen vieläkin ihan poissa tolaltani ja suuttunut. Tärisen! Onneksi mun äiti ja sisko on tulossa tsemppaamaan mua ja suojelemaan mua, jos mies tulee mun perässä kotiin:

Eilisen tapahtumat: mies ei huomioinut mua ollenkaan vaan ainoastaan äitinsä ja sisarensa. Ei kehunut minun ruokia eikä lahjoja. Antoi äidilleen ja sisarelleen paremmat lahjat kuin minulle. Tunsin itseni aivan hylätyksi näiden ihmisten keskellä. Miehen äiti katsoi mua ja lapsia arvostelevasti, tunnen etten kelpaa hälle.

Kun jouduin huomauttelemaan miehelle että hei vaan, minäkin olen täällä niin alkoi syyttää minua riehumusesta ja käsiksi käymisestä. Lopulta uhkasi soittaa häkeen koska olin kuulemma "seonnut".

Enkä edes ottanut alkoo, kun mies kielsi, etten muka "sekoilisi". Istuin sitten kuivin suin kun muut maisteli kuplivaa ja hienoja viinejä......

Karmea joulu jota jouduin pakenemaan yön selkään. Onneksi äiti tulee ja katsoo lapsia kun mennään siskon kanssa vähän tuulettumaan kaiken kauheuden jälkeen.

mee hoitoon..

Vierailija
70/73 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tarvitse olla sovinisti että huomaa trollin

Vierailija
71/73 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomamma is back!!

Vierailija
72/73 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis? Onko tilanteessa ollut väkivaltaa, tai sellaisen uhkaa, sinua ja/tai erityisesti lapsia kohtaan? Aloituksesta ei saanut tolkkua. Perhejoulut... Jos tilanne on normaali, kompromisseja joutuu tekemään, ellei vietä joulua vain omassa kodissaan. Anoppilassa käyttäydytään, kuten siellä on tapoina.

Kontrollointiin ei silti tarpeettomasti kyläpaikassakaan ole isäntäväellä mitään oikeutta- esimerkiksi lasten sulkemiseen pois perheyhteydestä jonnekin kellariin, tai autotalliin, ellei perusteltua syytä ole.

Läksit tilanteesta lasten kanssa pakoon, yön selkään. Tuskin vain "huomioimattomuuden" takia. Olisiko turvakoti ollut järkevä paikka, vai miten tilanne asettui, kun tapasit miehesi? Mikäli väkivallan takia läksitte, turvakoti olisi ollut ensisijainen, sitten rikosilmoitus.

Miksi pelkäät että miehesi, ja anoppi haluavat lapset sinulta lastensujelun piiriin? Jos huoltajuus on kummallakin, kuten perheissä yleensä, isällä on oikeutensa toimia huoltajana hänelläkin- mutta mitä anoppi kuviossa tekee? En ihan nyt ymmärrä! Anopille eivät miehesi lasten asiat ja sinun ja miehesi välit pitäisi kuulua- ellei myöhemmin tarvita häntä oikeuteen todistamaan jotakin.

Kun rauhoitut, kelaa mitä tapahtui, toimi- että sinun ja lasten olisi turvallista jatkaa elämää.

Vierailija
73/73 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki täällä pöljiä!?

Joo häntä syrjitään häntä arvostellaan ja haukutaan sekopääksi... mies uhkailee vielä viesteillä... kaikki muut naiset varmaan tykkäis kun oma mies tekisi näin? Nii ja vielä haukkuis sä sekoilet sä oot sekaisin soitan ampulanssin hakemaan sut jos et rauhoitu x/ etkä ole tehnyt mitään muuta kuin "hei minäkin olen täällä :'( " ja mies toteaa "oot hullu" mmmm normaalia? Hyvä suomi! Menee tosi hyvin.