Ajoin lasten kanssa 230 km karmeassa säässä jouluyönä pakoon miestä ja hänen porukoita!
Otin lapset ja lähdettiin yön selkään eilen klo 23. En ole pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, olen vieläkin ihan poissa tolaltani ja suuttunut. Tärisen! Onneksi mun äiti ja sisko on tulossa tsemppaamaan mua ja suojelemaan mua, jos mies tulee mun perässä kotiin:
Eilisen tapahtumat: mies ei huomioinut mua ollenkaan vaan ainoastaan äitinsä ja sisarensa. Ei kehunut minun ruokia eikä lahjoja. Antoi äidilleen ja sisarelleen paremmat lahjat kuin minulle. Tunsin itseni aivan hylätyksi näiden ihmisten keskellä. Miehen äiti katsoi mua ja lapsia arvostelevasti, tunnen etten kelpaa hälle.
Kun jouduin huomauttelemaan miehelle että hei vaan, minäkin olen täällä niin alkoi syyttää minua riehumusesta ja käsiksi käymisestä. Lopulta uhkasi soittaa häkeen koska olin kuulemma "seonnut".
Enkä edes ottanut alkoo, kun mies kielsi, etten muka "sekoilisi". Istuin sitten kuivin suin kun muut maisteli kuplivaa ja hienoja viinejä......
Karmea joulu jota jouduin pakenemaan yön selkään. Onneksi äiti tulee ja katsoo lapsia kun mennään siskon kanssa vähän tuulettumaan kaiken kauheuden jälkeen.
Kommentit (73)
Aivan onnettoman pas*a provo. Ei hyvää päivää.
No illalla kaikki hyvin, kun pääset siskon kans tuulettuun ja saat juoda, kun eilen piti olla kuivin suin.
Ikäviä kommentteja. Huonoa käytöstä mieheltäsi. Olisin itsekin loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Ap ylireagoi, mutta mies on selvästi narsisti. Jätä se, ap. Tuo (mitätöiminen, väheksyntä ja kontrolointi) oli henkistä väkivaltaa, joka provohuutelijoiden mielestä on ok.
Henkinen väkivalta on lainkin mukaan täysin ok, koska harvoin sellaisesta joutuu kukaan vastuuseen. Henkistä väkivaltaa on aika mahdotonta todistaa, siitä ei jää jälkiä paitsi ehkä mt-ongelmia, joita uhrilla on voinut olla ennestäänkin. Pahimmassa tapauksessa avaudut kokemuksistasi neuvolassa ja löydät itsesi seuraavaksi lasujen ja poliisin kuulustelusta, koska mt-ongelmasi ovat vähintään lastensuojelutoimenpiteitä vaativa ongelma. Ja narsistipaska jatkaa elämäänsä naureskellen eikä ketään viranomaista kiinnosta, mitä mies on tehnyt ja sanonut, että vaimolla alkaa viirata päässä. Suomessa naisella ei ole oikeutta mihinkään rauhaan ja asialliseen kohteluun. Kukaan ei velvoita miestä kuuntelemaan, mikä on oikeudenmukaista ja mikä ei. Naisen oikeus huonossa suhteessa on vain oikeus erota.
Ap. kiinnostaa kovasti, mitä kuplivaa ha hienoja viinejä siellä oli tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pelkäsi koko ajomatkan et mies ja anoppi lähtee toisella autolla mun perään, pakottaa mut tiensivuun ja vie lapset enkä nää heitä ikinä enää.
Pelkään edelleen ja istun tässä keittiössä kurkkimassa ikkunasta, ettei anopin auto kaarra pihaan.
Mies laittoi koko yön uhkaavaa viestiä et laittaa poliisit ja sossun mun perään!!!
Voi kun äiti tulisi pian niin päästäis pois täältä kotoa pelkäämästä.
Et ole tehnyt mitään sellaista, mistä syystä KUKAAN voisi ottaa lapsiasi pois. Kuulostaa kyllä sen verran huolestuttavalta tuollainen vainoharhaisuus että suosittelisin hakeutumaan ammattiavun pariin.
Tai sitten ap ei ole kertonut kaikkea mitä hän on tehnyt...
Mitä ne lahjat oli? Kyllähän tässä nyt pitäisi saada raadin arvioida kuinka hyviä lahjoja sisko ja anoppi sai.
Ei tällä Nobelia saa. Koeta uudella tarinalla.
Ap, olitko se sinä joka sai muutama päivä sitten putkassa paniikkikohtauksen ja huonoa kohtelua? Kuvauksesi miehesi käytöksestä on aivan samanlainen molemmissa tapauksissa.
Kehtaatkin provoilla vakavalla asialla. On ihmisiä, jotka joutuvat kokemaan parisuhdeväkivaltaa ihan oikeastikin ja sinä kehität asiasta pilailun aiheen.
Siis miksi anoppisi veisi lapsesi ettet näe heitä enään.Oli kyllä typerä teko lähteä lasten kanssa ajamaan tuollaisen asian takia tollasta matkaa.Onko sinulla tapana alkaa riehumaan otettuasi alkoholia?Luultavasti koska senkin takia hätäännytit lapsesi.Nyt odotat hoitajaa lapsille että pääset dokaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaatkin provoilla vakavalla asialla. On ihmisiä, jotka joutuvat kokemaan parisuhdeväkivaltaa ihan oikeastikin ja sinä kehität asiasta pilailun aiheen.
No niinpä! Vihaksi pisti minullakin. Antaisin ap:lle sata alapeukkua, jos pystyisin.
Oma äitini oli myös sairaalloisen mustasukkainen isän sukua kohtaan ja pilasi siten monta joulua tuon tapaisella sekoilulla.
Kuvauksesi mukaan joulu meni aivan hyvin siihen saakka kunnes aloit huomauttelemaan miehellesi siitä että sinäkin olet olemassa.
Oletkohan kopioinut viestisi suoraan joltakin aiemmalta joululta, kun ainakaan täällä etelässä ei ollut jouluyönä karmeasta säästä tietoakaan. Jos kuitenkin olet tosissasi, niin voisitko ystävällisesti tarkistaa että olet ottanut mielialalääkityksesi. Kun äitisi tai sisaruksesi tulevat lasten seuraksi, niin sinun on syytä lähteä lääkärin puheille ja kertoa hänelle joulu-ongelmasi.