Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajoin lasten kanssa 230 km karmeassa säässä jouluyönä pakoon miestä ja hänen porukoita!

Vierailija
25.12.2016 |

Otin lapset ja lähdettiin yön selkään eilen klo 23. En ole pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, olen vieläkin ihan poissa tolaltani ja suuttunut. Tärisen! Onneksi mun äiti ja sisko on tulossa tsemppaamaan mua ja suojelemaan mua, jos mies tulee mun perässä kotiin:

Eilisen tapahtumat: mies ei huomioinut mua ollenkaan vaan ainoastaan äitinsä ja sisarensa. Ei kehunut minun ruokia eikä lahjoja. Antoi äidilleen ja sisarelleen paremmat lahjat kuin minulle. Tunsin itseni aivan hylätyksi näiden ihmisten keskellä. Miehen äiti katsoi mua ja lapsia arvostelevasti, tunnen etten kelpaa hälle.

Kun jouduin huomauttelemaan miehelle että hei vaan, minäkin olen täällä niin alkoi syyttää minua riehumusesta ja käsiksi käymisestä. Lopulta uhkasi soittaa häkeen koska olin kuulemma "seonnut".

Enkä edes ottanut alkoo, kun mies kielsi, etten muka "sekoilisi". Istuin sitten kuivin suin kun muut maisteli kuplivaa ja hienoja viinejä......

Karmea joulu jota jouduin pakenemaan yön selkään. Onneksi äiti tulee ja katsoo lapsia kun mennään siskon kanssa vähän tuulettumaan kaiken kauheuden jälkeen.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Häkeen ja tilaa ambulanssi itsellesi!

Vierailija
2/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaksisuuntainen?

Hyvä että äitisi ja siskosi tulee huolehtimaan lapsista. Minä ikäisetja miten reagoivat tilanteeseen? Mikä heidän tilanne on nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on uudenlainen joulutarina.

Vierailija
4/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi sisko sai paremmat lahjat kuin sinä ja siksi raivostuit ja lähdit lasten kanssa ?

Tuollainen sukujoulu on raivostuttava, en itsekään kestäisi, mutta lapsillehan joulua tehdään. Lapsilla oli varmaan ihan mukavaa ennen kuin räjähdit ?

Ensi jouluna vietätte joulua perheen kesken ja keskitytte lapsiinne. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
5/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaatkin joulupäivänä tyrkätä noin kehnon provon!  Häpeä!

Vierailija
6/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduit huomauttelemaan? Voin kuvitella miten hauskaa sellainen on.

Vierailija
7/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa sellaisen kuvan että sinut olisi vähintään hakattu, mutta ajoit "pakoon" lahjojen ja ruokien takia?

Vierailija
8/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta vaan ap:lle Porvooseen.

Vierailija
9/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti käyt terapiassa. On niin huono provo!

Vierailija
10/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5. Mut tässä ei sikamies hakkaa ja raikaa, joten ei mee läpi.

Vierailija
11/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en edes usko että tämä on provo, koska tiedän että tällaisia ihmisiä on.

Vierailija
12/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ylireagoi, mutta mies on selvästi narsisti. Jätä se, ap. Tuo (mitätöiminen, väheksyntä ja kontrolointi) oli henkistä väkivaltaa, joka provohuutelijoiden mielestä on ok.

Vierailija
13/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sitten lapsetkin draamaan mukaan.. Olisitte vaan lähteneet kaikessa rauhassa tänä aamuna, ei olisi tarvinnut riskeerata lasten henkeä ajamalla pimeällä ja huonossa säässä.

Vierailija
14/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tässä se kauhea juttu kun jouduit olemaan selvin päin?

Vierailija
15/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkäsi koko ajomatkan et mies ja anoppi lähtee toisella autolla mun perään, pakottaa mut tiensivuun ja vie lapset enkä nää heitä ikinä enää.

Pelkään edelleen ja istun tässä keittiössä kurkkimassa ikkunasta, ettei anopin auto kaarra pihaan.

Mies laittoi koko yön uhkaavaa viestiä et laittaa poliisit ja sossun mun perään!!!

Voi kun äiti tulisi pian niin päästäis pois täältä kotoa pelkäämästä.

Vierailija
16/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua reppanaa! Miten olet voinutkaan elää ilman miehen jatkuvaa kehumista tuohon ikään? Voi hirveää, vielä paremmat lahjat ...

Jos tämä on totta, toivottavasti joku läheisesti ymmärtää hankkia sinut hoitoon.

Vierailija
17/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkäsi koko ajomatkan et mies ja anoppi lähtee toisella autolla mun perään, pakottaa mut tiensivuun ja vie lapset enkä nää heitä ikinä enää.

Pelkään edelleen ja istun tässä keittiössä kurkkimassa ikkunasta, ettei anopin auto kaarra pihaan.

Mies laittoi koko yön uhkaavaa viestiä et laittaa poliisit ja sossun mun perään!!!

Voi kun äiti tulisi pian niin päästäis pois täältä kotoa pelkäämästä.

Et ole tehnyt mitään sellaista, mistä syystä KUKAAN voisi ottaa lapsiasi pois. Kuulostaa kyllä sen verran huolestuttavalta tuollainen vainoharhaisuus että suosittelisin hakeutumaan ammattiavun pariin.

Vierailija
18/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo niin ap soita päivystykseen ja hanki apua itsellesi.

Vierailija
19/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, leikitään hetki että uskon tarinan, koska muinoinen kälyni oli juuri tuollainen. Jos hän koki ettei saanut tarpeeksi huomiota (aina), alkoi itkupotkiminen, vaatiminen ja kiukuttelu.  Lapsiaan eritoten käytti käsikassarana ihan koko ajan. Kälyn raskaanaolo 3 kertaa oli aivan helvetillistä, silloin ei maailmassa muita ihmisiä ollutkaan. Miestään kyykytti perheen edessä ihan läpinäkyvän tahallaan ja kaveri antoi periksi hymähdellen että no tuollainen se on. Erikoista oli myös se että perhejuhlissa nainen ripustautui mieheensä tunkien syliin ja meno oli usein lastenkin aikana suorastaan hotellihuonetta vajaa.

Se ihminen vei ilman huoneesta johon käveli. Kaikki muut olivat vaan että mitäköhän hittoa seuraavaksi?

Vierailija
20/73 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi, että joku selväjärkinen huolehtii lapsista, itse vaikutat vainoharhaiselta. Suosittelen ammattiapua.