Ajoin lasten kanssa 230 km karmeassa säässä jouluyönä pakoon miestä ja hänen porukoita!
Otin lapset ja lähdettiin yön selkään eilen klo 23. En ole pystynyt nukkumaan yhtään koko yönä, olen vieläkin ihan poissa tolaltani ja suuttunut. Tärisen! Onneksi mun äiti ja sisko on tulossa tsemppaamaan mua ja suojelemaan mua, jos mies tulee mun perässä kotiin:
Eilisen tapahtumat: mies ei huomioinut mua ollenkaan vaan ainoastaan äitinsä ja sisarensa. Ei kehunut minun ruokia eikä lahjoja. Antoi äidilleen ja sisarelleen paremmat lahjat kuin minulle. Tunsin itseni aivan hylätyksi näiden ihmisten keskellä. Miehen äiti katsoi mua ja lapsia arvostelevasti, tunnen etten kelpaa hälle.
Kun jouduin huomauttelemaan miehelle että hei vaan, minäkin olen täällä niin alkoi syyttää minua riehumusesta ja käsiksi käymisestä. Lopulta uhkasi soittaa häkeen koska olin kuulemma "seonnut".
Enkä edes ottanut alkoo, kun mies kielsi, etten muka "sekoilisi". Istuin sitten kuivin suin kun muut maisteli kuplivaa ja hienoja viinejä......
Karmea joulu jota jouduin pakenemaan yön selkään. Onneksi äiti tulee ja katsoo lapsia kun mennään siskon kanssa vähän tuulettumaan kaiken kauheuden jälkeen.
Kommentit (73)
Äidin pitää tulla joulupäivänä hoitamaan lapsia, että pääsette siskon kanssa ryyppäämään. Yleensä äiti pyydetään vierailulle joulunpyhinä.
Vierailija kirjoitti:
---Enkä edes ottanut alkoo, kun mies kielsi, etten muka "sekoilisi". Istuin sitten kuivin suin kun muut maisteli kuplivaa ja hienoja viinejä......
Karmea joulu jota jouduin pakenemaan yön selkään. Onneksi äiti tulee ja katsoo lapsia kun mennään siskon kanssa vähän tuulettumaan kaiken kauheuden jälkeen.
eli se hiersi, kun et saanut ryypätä aattona. Laita nyt sitä geeliä siihen kananpersetukkaas, ota paras hupparisi kaapista ja mene siihen kantapubiisi vetämään perseet, kyllä se siitä. Huomenna sulla on jo krapula ja kaikki hyvin taas...
Lol eeppinen provo :D toi tuulettuminen kruunas!
Tapauksesi on aika selvä - Helvetin paha skitsofrenia. Hanki apua itsellesi, ihan jo lastenkin takia. Nopeasti. Käytätkö useinkin aikaasi vainoharhaisena ikkunoista kurkkimiseen ja pelkäämiseen, että milloin mitkäkin ufo-miehet tulevat lentävillä lautasillaan hakemaan?
Naurattais muuten, mutta näitä on. Mieheni veljen vaimo on vähän tuollaista sorttia. On mm.lähtenyt taksilla hotelliin yöksi kun meidän perheemme oli siellä kylässä, asutaan siis n. 200 km päässä. Mieheni ja veli olivat tehneet koko päivän heille klapeja puuvarastoon. Rouva suuttui kun miehet joivat urakan päätteeksi oluet mieheen. Paha mieli oli myös siitä ettei mies auttanut häntä ruoan laitossa (kun siis teki niitä puita). Minä tarjouduin auttamaan vaikka kuinka monta kertaa, muttei kuulemma tarttenut apua. Ruoka oli uunilohi, keitetyt perunat ja salaatti. Me oltiin tuotu jätskiä jälkkäriksi. Ennen kuin päästiin ruokapöytään oli taksi jo vienyt rouvan hotlaan. Hän siis olu itsekin juonut pari lasia viiniä ja siksi taksi.
Millainen äiti tekee muka tuollaista lapsilleen jouluna kun ei omat lahjat ole tarpeeksi hyviä, ei ole miehensä huomion keskipisteenä koko ajan eikä "saa" juoda alkoholia? Toivottavasti olet provo, koska muuten kuulostat ihan narsistilta.
AP, taidat olla aika lapsellinen ja sen lisäksi vielä vainoharhainen. Hae apua.
Tuollaisia tapauksia on olemassa, valitettavasti.
Soita miehesi työnantajalle, sukulaisille ja ystäville NYT HETI ja kerro avoimesti tapahtuneesta. Erityisesti painotat niitä arvostelevia katseita ja hirmuista pakoasi uhkaavasta tilanteesta. Kaltaisesi leijonaemo ei suostu vihamielisten sukulaisten pompoteltavaksi saavat myös muut tietää minkälaisesta perheestä miehesi on lähtöisin! Todennäköisesti hän on puhunut paljon pahaa selkäsi takana ja levitellyt huhuja psyykkisistä ongelmistasi. Siksi he hyökkäsivät kimppuusi koko suvun voimalla.
Kyllä näitä ON !!!
Olen itsekkin tavanut jo parikin, pojan ex-tyttöystävä 3-kumppinen nainen, täysin samanlainen, jos ei ollut joku joulun keskipisteenä niin tuli itkupotkuraivarit, järkyttävä nainen. Onneksi suku sai sanottua pojalle että nyt karkuun ja äkkiä ja poika otti eron.
Toinen oli tyttären poikaystävän sisko, poikaystävä on täydellinen aviomieskandidaatti, hänen sisko on taas menettämänsä ainaisen apurinsa ja siitäkös sisko saa raivareita kuin häntä ei "huomioida"....
Uskokaan vaan, kyllä tälläisiä ihmisiä on....aivan järkyttäviä tapauksia....ovat jääneet 30v vielä pikkulasten tasolle ja juurikin Joulu on se jossa toi pikkulapsi nostaa päätään....
Jopas täällä on tänään paljon trolleja liikenteessä. 0/5 tälle trollille.
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi mukaan joulu meni aivan hyvin siihen saakka kunnes aloit huomauttelemaan miehellesi siitä että sinäkin olet olemassa.
Oletkohan kopioinut viestisi suoraan joltakin aiemmalta joululta, kun ainakaan täällä etelässä ei ollut jouluyönä karmeasta säästä tietoakaan. Jos kuitenkin olet tosissasi, niin voisitko ystävällisesti tarkistaa että olet ottanut mielialalääkityksesi. Kun äitisi tai sisaruksesi tulevat lasten seuraksi, niin sinun on syytä lähteä lääkärin puheille ja kertoa hänelle joulu-ongelmasi.
Iltalehden sivullakii luki eilen että joulu sujui pohjoisemmassa hyvin koska kehnompi sää karkotti ihmiset kotiinsa. Sää oli huonompi täällä kuin jossain hesassa.
Mut joo, keksitty stoorihan tuo oli. Vai miksei ap ole tullut kertomaan lisää tarinoita? :D
Nyt sitä vihdoin pääset ryyppäämään ja tuulettumaan...
Et sinä ihan sitä tasoa näissä lukuisissa provoissasi ole, kuin luulet. Mutta kyllä se siitä vielä irtoo - harjoutus tekee mestarin.
Voi äiti kirjoitti:
Et sinä ihan sitä tasoa näissä lukuisissa provoissasi ole, kuin luulet. Mutta kyllä se siitä vielä irtoo - harjoutus tekee mestarin.
Mitä muita ketjuja on lähtenyt ap:n kynästä?
Näitä tosiaan on. Sukulaiseni mm. on "paennut" serkkunsa häistä, kun muut niin törkeästi hyökkäsivät häntä vastaan menemällä naimisiin silloin kun hänellä oli sydänsuruja.
Kälyllä oli joku sukulainen sairaalassa ja anoppi ei hänen mielestään tarpeeksi vuolaasti huomioinut hänen Suruaan, joten käly vietti, ääneen nyyhkyttäen, yläkerrassa koko joulun eikä tullut edes joulupöytään. Esikoisensa oli todella hyvin äärimmäisen vaarallisesti allerginen monille asioille, joista luvun pitäminen pisti koko porukan töihin, varsinkin kun allergiat vaihtelivat joka kerta. Käly itse sairasti milloin syöpää, milloin crohnin tautia tai edennyttä PCOSia ja invalidisoivaa jotain. Ainakin aina jos jotain olisi pitänyt tehdä. Tyyppi oli sairaanhoitaja.
Ihmissuhdedraamat olivat ihan erikoisalaa. Välillä oli tuo sisko suosiossa ja tuo veli ei halunnut olla missään tekemisissä ja seuraavalla viikolla toisinpäin. Kaverit pettivät ja taas olivat maailman ihanimpia, pusipusi!
Huh luoja ettei tarvitse ikinä enää sitä ihmistä nähdä. Oli raskas tyyppi.
Hah hah, varsinainen porvoolainen jouluidylli.