Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko lahjaksi Kalevala-koruja?

Vierailija
25.12.2016 |

Itse toivoin, mutta en saanut :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en. Hirveitä koruja.

Vierailija
2/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi saanut. Olen lahjoittanut kaikki aiemmin saamani Kalevala- korut jälkikasvulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos en. Hirveitä koruja.

AI mun mielestä monet uudemmat hienoja, ja osa vanhemmistakin. Minkälaiset korut sun mielestä on hienoja?

Vierailija
4/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lumikukka-kaulakorun ja se on ihana!

Vierailija
5/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala-korut on niin last season. Lähinnä keski-ikäisten naisten päällä näkee, ja heille ne parhaiten sopivatkin.  Myöskin maalla asuvat tuntuvat käyttävät näitä aika paljon. Kaupungeissa taitaa olla eri trendit.

Vierailija
6/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en! Anoppi osteli melko usein synttäri- tai joululahjaksi minulle Kalevalakoruja. Niitä kammottavia, jotka olisivat sopineet paremin pronssiseen tätityylissään anopille itselleen kuin nuorelle ihmiselle (niistä uusista, modenreimmista hopeisista kyllä tykkään!). Onneksi anoppikin sai lopulta monta lastenlasta, niin ostelu painottuu heidän lahjoihinsa.

Vierailija
7/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivonut mitään kallista.

Vierailija
8/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevala-korut on niin last season. Lähinnä keski-ikäisten naisten päällä näkee, ja heille ne parhaiten sopivatkin.  Myöskin maalla asuvat tuntuvat käyttävät näitä aika paljon. Kaupungeissa taitaa olla eri trendit.

Minkäikäinenolet ja minkälaisista koruista sinä tykkäät/ovat mielestäsi tätä päivää?

Vierailija
9/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ostaa itse :)

Vierailija
10/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, mutta tykkään esim. Kielo-sarjan rannekorusta hopeisena. Siro ja kaunis. Ehkä joskus saan sattumalta sellaisen tai sitten lahjon itseäni :D

Vierailija
11/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet? :D

Vierailija
12/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, tykkään kyllä. Nykyinen mallisto on moderni ja siroja koruja löytyy. Ostan itselleni.

Vierailija
13/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes. Lapponiahan kuuluu Kalevalaan, tai saman katon alla ovat ja sain tähtien sota kaulakorun.

Vierailija
14/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, mutta en tykännyt. Ei ne nyt rumat ole, mutta ei tyyliseni. Mies kovasti jännitti että toivottavasti ei valinnut ihan väärin. En vaan PYSTYNYT kertomaan totuutta kun raasu oli ihan tulisilla hiilillä odottaessaan reaktiotani. Toisaalta kyllä mä niitä korviksia tulen käyttämään kuitenkin, kun on tunnearvoa. Itse vaan olisin valinnut jotkut muut, mutta miehen ajatus oli tärkein. Tiesi sentään että tykkään korviksista!

Vierailija
15/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hopeisen rannekorun, jota olin toivonutkin. Kaunis ja siro ja sopii juhlaan ja arkeen.

Vierailija
16/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi saanut. Sain äidiltäni yhdet Swarovskin korvakorut ja olen niistä iloinen.

Vierailija
17/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinenolet ja minkälaisista koruista sinä tykkäät/ovat mielestäsi tätä päivää?

Minäkin haluaisin nähdä esimerkin sellaisesta korusta, joka kelpaa lainatulle kommentoijalle.

Vierailija
18/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain semmoisen Lumoava-korun. Jotenkin aina sekoitan Lumoavat Kalevala-koruihin, ne ovat niin samantyylisiä kaikki.

Vierailija
19/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain, mutta en tykännyt. Ei ne nyt rumat ole, mutta ei tyyliseni. Mies kovasti jännitti että toivottavasti ei valinnut ihan väärin. En vaan PYSTYNYT kertomaan totuutta kun raasu oli ihan tulisilla hiilillä odottaessaan reaktiotani. Toisaalta kyllä mä niitä korviksia tulen käyttämään kuitenkin, kun on tunnearvoa. Itse vaan olisin valinnut jotkut muut, mutta miehen ajatus oli tärkein. Tiesi sentään että tykkään korviksista!

Mitkä korvikset sait? :) Sain myös mieheltäni korvikset (ei Kalevala), mies sano heti että voi sitten vaihtaa jos ei miellytä ja nyt tässä pähkäilen mitä teen :D Jotenkin kun kerran lahjaksi saa niin ei halua vaihtaa tai palauttaa. Omani on ihan kivat, en ehkä olisi itse niitä kuitenkaan ostanut...

Vierailija
20/42 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaikki kyllä tietää etten käytä ollenkaan koruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi