Aloittiko miehesi jouluaamunsa raukean onnellisena kassit tyhjinä vai ärtyisän kireänä pallit turvoksisssa hirveä panetus päällä?
Kommentit (22)
Kyllä, valitettavasti minulla oli päänsärkyä, kuten yleensä joka päivä, aamu ja ilta.😬
En yhtään tiedä kun itse heräsin rakastajan vierestä tyytyväisenä. Lapset vanhemmillani. Ja siellä minunkin pitäisi olla😊
Herran rauhaa sinullekin. Pari lukua Raamattua rauhoittaa seisovan sijoilleen. Yhteisiä lukuhetkiä.
Kiva typistää mies tuollaiseksi elukaksi, jonka mieliala on siitä kiinni onko saanut vai ei. Minun mieheni on ihminen, ei apina.
Nukkuu vielä. Mä heräsin hirveessä puutteessa 07 ja aloin keittelemään 3 litraa riisipuuroa
Vierailija kirjoitti:
Kiva typistää mies tuollaiseksi elukaksi, jonka mieliala on siitä kiinni onko saanut vai ei. Minun mieheni on ihminen, ei apina.
Niin sä luulet. Mut pikku hiljaa suhdetta alkaa kalvaa tunne, ettei kumpikaan enää jaksa huomioda toistansa...
Nukkuu vielä, mutta ei onneksi ole ärtyisä, vaikkei seksiä olisikaan. Todella säälittävää, jos niin olisi.
Kassit tyhjinä heräsi ja söi jo aamupalankin. Mä loikoon vielä toistaiseksi sängyssä, lapset nukkuvat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sä luulet. Mut pikku hiljaa suhdetta alkaa kalvaa tunne, ettei kumpikaan enää jaksa huomioda toistansa...
Aika pikkuhiljaa se sitten tosiaan tulee... 10 vuotta ei riitä ainakaan.
Päättele tästä mun miehen tilanteen. Mulla kun ylös noustessa tuntu ihan sille, et nyt jotain töhnää on valumassa pöksyihin ja kuukautisiini on aikaa vielä viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pikkuhiljaa se sitten tosiaan tulee... 10 vuotta ei riitä ainakaan.
Oot oikeessa: 10 vuotta ihminen makaa vaikka piikkimatolla, varsinkin nuorena.
Kassit täynnä heräsin.
Olen saanut nyt vuonna 2016 vain 3 kertaa ja kaikki omasta aloitteesta. Nyt en enää aloitetta tee ja kerjää säälistä tjs.
Vuosien saatossa asiasta on keskusteltu ja terapioissa käyty. Mikään ei lopulta auta.
Katson nyt miten pitkään menee. Jos menee yli 4kk niin lähden vieraisiin ja pistän eron vireille.
Vierailija kirjoitti:
Kassit täynnä heräsin.
Olen saanut nyt vuonna 2016 vain 3 kertaa ja kaikki omasta aloitteesta. Nyt en enää aloitetta tee ja kerjää säälistä tjs.
Vuosien saatossa asiasta on keskusteltu ja terapioissa käyty. Mikään ei lopulta auta.Katson nyt miten pitkään menee. Jos menee yli 4kk niin lähden vieraisiin ja pistän eron vireille.
Melkein sama. Tällä joulupukilla olis säkit täynnä, koskapa syyslomaviikolla viimeksi.
Hyvää Joulua silti vaan kaikille.
Kassit tyhjänä heräsin. Kävin aamuyöstä anopin sängyssä tyhjentämässä.
varmaan tyhjät...yöllä pitkä sessio ja nyt aamulla pikauusinta...ja mää ainakin oon hellänä mutta tyytyväinen:)
Vierailija kirjoitti:
Kassit täynnä heräsin.
Vuosien saatossa asiasta on keskusteltu ja terapioissa käyty. Mikään ei lopulta auta.Katson nyt miten pitkään menee. Jos menee yli 4kk niin lähden vieraisiin ja pistän eron vireille.
Voi, otan osaa.
Kamalaa olisi elää ilman seksiä.
Ehkä teillä on niin erilaiset tarpeet, että ero on paras vaihtoehto. Löydät vielä uuden kumppanin! Luulisi että puolisokin ymmärtää eron syyt, ja saattaa itsekin sitä toivoa. Molemmat saa uuden elämän sitten.
Aamu 8:lta 3 vartin reipas ulkoilu. 1/4 sininen pilleri huuleen, ennen ulkoilua. Sen jälkeen vaimoa herättään kovalla kalulla ja annoin luvan olla tuhma,kun eilen kyseli milloin saa olla. Molemmat nyt saaneina tyytyväisiä. Itse valmistaudun iltavuoroon lähtöön kevyine kulkusineen.
Tyytyväisenä heräsi, otin illalla suihin. Itseä väsytti niin paljon, että en jaksanut muuta.