Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat jotka ette saa lapsia, kertokaa kokemuksia tänne!

Vierailija
25.12.2016 |

Millaista on olla lapseton? Tuletko katkeraksi nähdessäsi raskaana olevan naisen?kaverin? Vältteletkö? Oletko saannut keskenmenoja? Monta ? Käytkö missään hoidoissa? Oletko kokenut hoitojen auttavan? Kuinka kalliita hoidot on? Minkälaisia ne hoidot on? Mitä tapahtuu jos näet pienen vauvan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia. Ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa joku kiljuva rääpäle. Kaupassakin ärsyttää, kun lapset lähmii joka paikan ja hypistelevät räkäisillä sormillaan hedelmiä ja sitten idiootit vanhemmat ei edes näitä lähmittyjä hedelmiä osta.

Vierailija
2/5 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hedelmätön ja lapseton mies. Asia ei ole vaivannut. Lapsiahan on maailmassa pilvin pimein. En myöskään olisi hyvä isä, eikä näitä geenejä kannata levittää. Vauvat aiheuttaa mussa lähinnä pakokauhua ja lapsena kokemani perhehelvetin jälkeen en omaa perhettä halua. On siis parempi, etten pysty lisääntymään edes vahingossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/5 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on olla lapseton? Tuletko katkeraksi nähdessäsi raskaana olevan naisen?kaverin? Vältteletkö? Oletko saannut keskenmenoja? Monta ? Käytkö missään hoidoissa? Oletko kokenut hoitojen auttavan? Kuinka kalliita hoidot on? Minkälaisia ne hoidot on? Mitä tapahtuu jos näet pienen vauvan?

Tahaton lapsettomuus on järisyttävän surullista. Se särkee ihmisen sydämen monta kertaa. Alkuun, kun lapsettomuus oli tuoretta (1-2v), olin katkera. Oma kohtalo tuli välittömästi mieleen kun näki raskaanaolevia tai kuuli raskausuutisia. Silloin kyllä välttelin näitä. Itse en ole onnekseni kokenut keskenmenoja. Kun hakeuduttiin tutkimuksiin miehen kanssa, ja miehen siittiöistä löytyi vika.. Heikko liikkuvuus ja määrä. Mua ei sitten enään edes tutkittu! Esim munatorvien aukiolo on mysteeri.. Päästiin suoraan IVF jonoon joka oli puoli vuotta. Kovat hormoonihoidot joilla kypsyteltiin munasoluja, hyperstimulaatio tuli sen seurauksena ja jouduin sairaalahoitoon. Meidän hoidot lääkkeineen maksoi julkisella n. 3000€ kaikkine kuluineen.

Me saatiin ekasta hoidosta terve tyttö, yhteensä lapsettomuutta kesti yli 6 vuotta. Se lapsettomuusaika jätti lähtemättömän jäljen minun sieluuni.

Alkuun olin tosiaan katkera, mutta melko pian hyväksyin ja ymmärsin ettei muiden raskaudet ole minulta pois. Silti edelleen esim abortit järkyttää vaikka ymmärtäisi syyt niiden taustalla... Ei niistä halua kuulla. Aina olen ilahtunut pienten vauvojen näkemisestä, ja hoivavietti iski aina vauvojen lähellä :)

Vierailija
5/5 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää! Siis heidän jotka ei lasta saa eivätkä saa vaikka miten haluaisivat. Miksi haluatte? Miltä tuntuu kun ette saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan