Sain sähköhammasharjan jouluhahjaksi
Ja toivoin vain yhtä lahjaa, joka maksoi n. 10€.
Vituttaa..
Kommentit (21)
Niin sai veljenikin. Tosin sai myös kuulokkeet ja yöpuvun.
Osta se itse?
Voi kunpa kaikki suomalaiset saisivat lahjaksi tai ostaisivat itse sähköhammasharjan.
Mä olisin ollut onnellinen uudesta, mun nykysessä akku huonontunut..
Vittu ku mun äiti vittuilee mulle tahallaan
Te ette ees ymmärrä miks mua ärsyttää yks hammasharja nii paljo
Tunge se pipmppaan, niin siitä saa paljon iloa !
Vierailija kirjoitti:
No se tuli kyl ekana mieleen
Mä en ole saanut 15 vuoteen ainuttakaan joululahjaa, enkä tosin odotakaan. Miten aikuiset ihmiset jaksavat kitistä. Maailmassa kuolee lapsia sotiin ja nälkään ja täällä valitetaan, että saatiin huono lahja. Ei voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut 15 vuoteen ainuttakaan joululahjaa, enkä tosin odotakaan. Miten aikuiset ihmiset jaksavat kitistä. Maailmassa kuolee lapsia sotiin ja nälkään ja täällä valitetaan, että saatiin huono lahja. Ei voi käsittää.
En ole aikuinen. Olen 14
Tämä on siis jatkoa norsunvittunaamateinin lahjoja koskevalle aloitukselle. Koeta jaksaa keskenäsi. Ihan sama millä ihminen hampaansa harjaa kunhan harjaa. Ja jouluhan on aina pettymys :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis jatkoa norsunvittunaamateinin lahjoja koskevalle aloitukselle. Koeta jaksaa keskenäsi. Ihan sama millä ihminen hampaansa harjaa kunhan harjaa. Ja jouluhan on aina pettymys :D
Tän takii vihaan joulua. Vitun hammasharja
Mun pojan (8 v) toiveet oli sähköhammasharja ja Minecraft lego paketti. Molemmat tuli, ja oli poika iloinen. Haluan itekin sähköhammasharjan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivoit saavasi?
Yhen leffan, ja olin varma et saan sen. Mut ei sitte
Onko sulla plakkia ap? Jos oli joku vinkvink-lahja.....
Vierailija kirjoitti:
Mun pojan (8 v) toiveet oli sähköhammasharja ja Minecraft lego paketti. Molemmat tuli, ja oli poika iloinen. Haluan itekin sähköhammasharjan.
Vähän eri asia, jos se ois ollu toivelahja
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla plakkia ap? Jos oli joku vinkvink-lahja.....
Ei oo. Ne vaa halus vittuilla mulle
Vierailija kirjoitti:
Klitorista voi kiihottaa sen runko-osalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitorista voi kiihottaa sen runko-osalla
Ei mua kiinnosta enää oma pillu
Ihme nillittäjä olet. Minä sain viime keväänä synttärilahjaksi aivan kuin olin toivonutkin. Tokmannilla kun oli tarjouksessa kympillä. 👍