Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia DEFSHOP nettikaupasta

Vierailija
24.12.2016 |

Nuori löysi kivoja kenkiä ja nyt haluaa tilata. itse vähän arastan tilata ulkomailta

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tilannut, toimitus parissa viikossa -palautin tuotteen tai siis vaihdoin eri kokoon, sujui hyvin.

Vierailija
2/24 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri ennen joulua sieltä kengät, maksoin tilisiirrolla, hyvin sujui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden dickies takin tilasin kerran kun oli hyvässä tarjouksessa. Takki tuli nopeasti, eikä mitään ongelmia.

Kaupasta saa myös bonuswayn kautta 6% takaisin ostoista www.bonusway.fi

Vierailija
4/24 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä kokemuksia, tilaus tuli luvatussa ajassa!

Vierailija
5/24 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nykyään kauppa menny "pilalle". Tein tilauksen sunnuntaina ja maksoinkin samantien, maanantaina tuli tilauksen tilaan että toimitus valmisteltu ja siinä se on möllöttänyt nyt 7 ARKIpäivää muuttumatta "lähetetty". Asiakaspalveluun otettu yhteyttä, josta sain vastaukseni "Kaiken olevan ok, tilaus on pakattu ja lähtö valmiina, sekä lähtee pian". Siitäkin on jo kolmatta arkipäivää ja pakettia ei edelleenkään ole lähetetty.. Onko muilla ollut näinä päivinä ongelmia defshopin kanssa? Lupaavat kokonaistoimitusajaksi max. 5 arkipäivää eivätkä sitten saa lähetettyä kuulemma valmiina olevaa lähetystä edes matkaan 7 arkipäivässä.

Vierailija
6/24 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut jo? Toivon ettei käy itselle samalla lailla.

Vierailija
7/24 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina tilasin kengät. Ei ole viäläkään tullu saatana 😤😤😤😤

Vierailija
8/24 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Laitoin viestiä sinne, pahoittelevat vaan. Voitko ilmoittaa koska saat ne. Siitä on ny 2 ja puoli viikkoa.

Vierailija
9/24 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viesti että tilaukseni on peruttu ja rahat tuli takaisin...

Vierailija
10/24 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa tilaukseni tilaa ja nyt on tullut uusi ilmoitus jonka mukaan se lähtee ke-la. Toivotaan ettei nyt kusettaisi tässäkin

Vierailija
11/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu täällä kohta 2 viikkoa ollut tilaus tuossa tilassa että valmis lähetettäväksi. Mites muilla ootteko viimein kuitenkin pakettinne saanut?

Vierailija
12/24 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin keskiviikkona 21.11. Dickies kengät ja pipon ja hain paketin postista maanantaina 26.11.. Mun kohdalla Defshop on aina toiminut nopeasti ja sujuvasti. Olen tilaillut sieltä vaatteita jo n. 12 vuoden ajan, maksan Paypalin kautta.

Ensi alkuun saksan kielisestä/saksalaisesta Defshopista ja sitten kun tuli 'suomalainen' Defshop, niin sitten sen kautta. 

Vierailija
13/24 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän edelleen saada palautuskoodia koska huppari oli liian iso. Puh numero on väärä, ei siis toimi...En halua mitään asiakastiliä yhden hupparin takia luoda.

Vierailija
14/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukseni sain kyllä ihan kohtuullisessa ajassa mutta palautus ei sitten toiminut alkuunkaan. Valitsin maksutavaksi Klarnan ja eilen sain maksumuistutuksen Klarnalta vaikka palautin KOKO paketin jo lähes kuukausi sitten. Soitin defshoppiin, suomenkieltä puhuva as.palvelija oli tietenkin juuri lomilla joten minun huonolla englannilla asian selvittämisestä ei tullut mitään. Laitin sähköpostia ja nyt odottelen vastausta miksi eivät ole ilmoittaneet palautusta Klarnalle. Katsoin vieläpä defshopin sivuilta oman tilaukseni tilan ja siinä luki "palautettu". Vituttaa saada aiheettomia maksukehotuksia kun defshop ryssii.

Vierailija
15/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonot, tilasin kolmet verkkarit. Noin 2 kahden kuukauden päästä perusivat tilaukseni ja palauttivat rahat, koska kuulemma tuotteet olivat loppuneet.

Vierailija
16/24 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut lököfarkkuja Defshopista monta kertaa (ainoa, jolla kunnon mallisto) ja aina on toiminut moitteettomasti ja laatu on ollut hyvä. Ensimmäisellä kerralla tein ns testitilauksen saadakseni selville oikean koon ja valitsin halvan, mutta ihan ok mallin, n 40 € ja ajattelin, että jos menee pieleen, niin vahinko ei kuitenkaan ole niin suuri, että alkaisin palauttamaan, mutta kaikki menikin nappiin jo ensi kerralla ja sen jälkeen olen tilannut monta kertaa, palautuksia ei ole tarvinnut koskaan tehdä.

Sitä vastoin haluaisin varoittaa tästä verkkokaupasta

http://www.kedscaterpillarboots.co.uk/caterpillar-falmouth-shoes-men-bl…

Tilasin nimittäin nuo kuvassa olevat kengät, koska minulla on yleensä aina yksi pari noita, tilannut aikaisemmin Spartoosta, mutta nyt heillä ei ole tuota mallia, siksi vaihdoin firmaa. Hain eilen paketin (muovipussin) postista, kesti 3 viikkoa ja paketissa olikin aivat toiset kengät, Dr Martensit ja niissä koko EU43 on paljon pienempi kuin mitä noiden haluamani kenkien EU43 koko, toki voisin käyttää Dr Martensijakin, mutta koko on liian pieni.

Toiseksi ihmettelin sitä, että kengät tulivatkin Kiinasta,vaikka kuvittelin niiden tulevan Englannista/UK. Palautuksen postikulut olisi minun maksettava ja vaativat myös vakuuttamaan lähetyksen, joten tuskin ryhdyn palauttamaan vaan toivon, että saan myytyä ne jollekin kaverilleni, lähetin toki kipakkaa palautetta välittömästi, saa nähdä, mitä vastaavat jos vastaavat.  

Vierailija
17/24 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Def shop ilmeisesti vaan "unohtelee" ilmoittaa Klarnalle että asiakas on palauttanut paketin ja sitten asiakas saa aiheettomia maksukehotuksia. Että ihan kivaa... :( Tilasin ekaa kertaa tästä kaupasta enkä tilaa enää toiste kun on näin hel****n vaikeaa.

Vierailija
18/24 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteet 3 viikkoa sitten ja pelkässä käsittelyssä kesti viikko tänään tuli viesti että paketti on vahingoittunut ja sitä ei toimiteta. Rahat palautetaan takaisin tilille parissa pankkipäivässä. Eli en suosittele kenellekkään tilaamaan yhtään mitään tästä puljusta. Nähtäväksi jää tuleeko tilille edes maksamiani rahoja vai kestääkö siinäkin toiset 3 viikkoa. #neveragain

Vierailija
19/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä toiminut moitteettomasti! Olen löytänyt paljon edullisia tuotteita pojalleni, sekä miehelleni. Vinkkinä kannattaa tutustua heidän päivittäisiin tarjouksiin. Nappasin sieltä koko perheelle tennarit. Kerran oli ongelma tuotteen laadun kanssa, mutta sain ostokseni hyvitettyä oltuani asiakaspalveluun yhteydessä.

Vierailija
20/24 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin mennyt tilaukset aina moitteettomasti DefShopin kanssa! Ensimmäisellä kerralla palautin tuotteita ja sain palautuskortin sähköpostiini sitä asiakaspalvelusta pyytämällä, sillä minulle ei ollut omaa asiakastiliä. Ensimmäisellä kerralla palautus tuntui hieman hankalalta, mutta kerran sen tehneenä ei se vaikeaa ole! Nykyään jos tarvitsee jotain palauttaa väärän koon takia, lataan kortin asiakastililtäni, liimaan paketin kylkeen ja vien Postiin. Palautusprosessissa toki kestää hieman kauemmin, mikä on mielestäni ymmärrettävää koska toimitus on pidempi, sillä verkkokaupan varasto ei ole Suomessa! Mutta ite ainakin mielummin tilaan täältä, koska heillä sellaisia tuotteita mitä ei muilla oo, esim. DNGRS-brändi ja rennot farkut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän