Poikaystäväni on kovakourainen
Olemme olleet yhdessä poikaystäväni kanssa 3kk ja seksimme on ollut alusta asti hyvää. Nyt olen kuitenkin huomannut että hän on ottanut käyttöön kovempia otteita, joista näyttää saavan erityisen paljon mielihyvää.
Hän on alkanut koko ajan kovakouraisemmaksi, puristellut lujaa ja tarttuu välillä hiuksistakin. Pelkään että tämä voisi mennä pidemmällekin. En ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan.
Pitääkö minun vaan kestää ja toivoa ettei tilanne tästä pahene? En kuitenkaan halua erota.
Kommentit (17)
Suosittelen keskustelemaan asiasta. Kannattaa myös antaa miehen toteuttaa halujaan, ennen pitkään alat itsekkin nauttimaan kovemmista otteista.
Suomessa tapetaan naisia, kun ei puutu epämiellyttävään käytökseen AJOISSA.
Sinun on uskallettava ottaa asia puheeksi, muuten suhde on väkivaltainen.
Asiasta ei missään nimessä kannata keskustella kumppanin kanssa, ties mitä siitäkin seuraisi.
Sano asiasta ajoissa, jos tuntuu, että kohta käy kipeää tai jokin juttu ei muuten tunnu hyvältä. Ei kannata vain olla hiljaa ja omassa päässään miettiä, muuten mies luulee sinunkin tykkäävän. Tietysti saat tykätä, jos tykkäät, mutta älä anna ylittää rajojasi. Otteet nimittäin herkästi kovenevat, ellei jossakin vaiheessa sano, että nyt ei ole enää hyvä, eikä toinen välttämättä edes hoksaa, että tämä ei välttämättä olekaan kivaa kaikista osapuolista.
Onko menny pidemmälle?
T: samassa tilanteessa oleva
Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Jos olette niin teinejä, että sinua nolottaaa puhua asiasta, käytä seuraavaa kikkaa. Kun tilanne on päällä, sano kovaan ääneen"AUTS, ei noin kovaa". Tyhmempikin ymmärtää siinä vaiheessa hellentää otetta.
Hyi.
Sano sille, että LOPETA.
Äläkä anna sen enää kohdella sinua väärin.
No herranen aika... Itse miehenä tykkään olla kovakourainen ja siitä toiminnasta mitä miehesi tekee, mutta tottakai siitä aina jutellaan enne kun se toteutetaan! Molempien suostumus pitää olla.
Pitää ottaa puheeksi ja jos puhe ei auta, niin piikaystävästä täytyy tehdä entinen poikaystävä. Muista, että sinun ei tarvitse suostua mihinkään, mitä et tahdo.
Kuulostaa enemmänkin siltä että sinulla on jotain alitajuisia pelkoja. En usko että poikkis on mitenkään kovakourainen, sinusta vain tuntuu siltä. Oletko kokeillut esim. meditatiivisia mielikuvaharjoituksia joilla voisit rentoutua?
Itänaapurissa naisen pitää olla ylpeä, jos joutuu perheväkivallan uhriksi. Täälläkin voisi miettiä uutta asennetta. Mieshän varmaan lupaa, ettei enää koskaan, mutta...
Raju seksi on parasta seksiä, mutta jos et ole samaa mieltä, puhu tyypin kanssa.
Minulla taisi olla hetkellinen lukihäiriö (vrt. esim. hetkellinen mielenhäiriö tai tilapäinen alentunut syyntakeellisuus), kun luin ensin otsikon, että "Poikaystäväni on kovakuoriainen".
Miksi et ole uskaltanut ottaa asiaa puheeksi?