Mies jäi aamulla kiinni pettämisestä, lähti nyt toisen naisen luo..
Menin aamulla sitten katsomaan miehen puhelinta kun on ollut niin etäinen viime aikoina. Työpäivät on venynyt pitkiksi niin kuin joulun alla ennenkin mutta nyt selvisi viesteistä että on ollut jossain ihan muualla kun töissä. Esim viime viikolla Tallinnassa tämän naisen kanssa kun luulin että toinen painaa pitkää päivää duunissa. Mies tunnusti kaiken, sanoi haluavansa avioeron ja pakkasi reppunsa. Äsken tuli viestiä että ei aio tulla pyhinä kotiin ollenkaan. Vittu mikä joulu tuli. :(
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos se löysi paremman akan jostain?
Itse veikkaisin tuota samaa tai sitten koko avaus on provoa.
Vierailija kirjoitti:
Anele sitä sikaa takaisin!
Antaa sen nyt valuttaa ne joulumällit kaikessa rauhassa, ja karkeloida uusi vuosikin vielä hetken huumassa. Kohta puoliin on kerjuulla oven takana, että jos vielä takaisin pääsisi.
Jos sua ap yhtään lohduttaa, niin mulla paskempi joulu. Sain eilen tietää että pahanlaatuinen syöpä näyttää uusiutuneen ja vielä munasarjoissa, niin tuskinpa seuraavaa joulua ees näen.
Vierailija kirjoitti:
Toi on varmaan monen naisen toivejoulu. Vähän olen kade.
Niin, kun nyt mies ei ole ruinaamassa sitä seksiä. Pyhien aikaan seksin harrastamista oman miehen kanssa verrattiin täällä koiran paskan syöntiin ja tikkujen kynsien alle työntämiseen. Ap säästyy nyt siltä hirveältä jouluseksin ruinaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sua ap yhtään lohduttaa, niin mulla paskempi joulu. Sain eilen tietää että pahanlaatuinen syöpä näyttää uusiutuneen ja vielä munasarjoissa, niin tuskinpa seuraavaa joulua ees näen.
Pahoillani puolestasi, sielunrauhaa.:)
Miehet on kyl ihan sikoja. Taidan alkaa lesboksi.
Mulle kävi samalla lailla nyt syksyllä. Ukko jäi kiinni pettämisestä ja sitten pakkas kamansa ja lähti tämän uuden rakkaan luo. No, onnea kesti kuukauden verran ja sitten akka lemppasi ukon pihalle. Nyt sitten ukko itkee että on tehnyt elämänsä suurimman virheen.. Meillä kaksi pientä lasta. Aivan järkyttävä syksy on ollut. Tsemppiä ap ihan hirveesti.
Olet epämiellyttävä. Ja noin pahasta mielestä päätellen sulla on ainakin +70kg ja miestä et ole nähnytkään. Pidä noi kilot, niin miehet säästyy oikealta helvetiltä. ohis