Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi aamulla kiinni pettämisestä, lähti nyt toisen naisen luo..

Vierailija
24.12.2016 |

Menin aamulla sitten katsomaan miehen puhelinta kun on ollut niin etäinen viime aikoina. Työpäivät on venynyt pitkiksi niin kuin joulun alla ennenkin mutta nyt selvisi viesteistä että on ollut jossain ihan muualla kun töissä. Esim viime viikolla Tallinnassa tämän naisen kanssa kun luulin että toinen painaa pitkää päivää duunissa. Mies tunnusti kaiken, sanoi haluavansa avioeron ja pakkasi reppunsa. Äsken tuli viestiä että ei aio tulla pyhinä kotiin ollenkaan. Vittu mikä joulu tuli. :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, elämä on ihmisen parasta aikaa. Ja miehiä riittää, jos dildo ei riitä.

Vierailija
2/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos ei, ota äkkilähtö tai risteily tai vähintään katselemaan parempaa baariin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mies pääsi tollasesta helvetistä irti sulla on varmaan ylipainoa +30kg ja mies halusi jonkun normaalin

Vierailija
4/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moralisoimatta sen kummemmin, mua IHMETYTTÄÄ, kuka nainen haluaa tuollaisen helmen miehekseen? Jos mun suhde mieheeni olisi alkanut noin, että juluna hän vaan olisi tullut reppunsa kanssa mun luo perheensä luota...!!! Siis en olisi kyllä ovea avannut! Tuollainen käytös kertoisi tyypistä kaiken tarvittavan eli ovi olisi pysynyt jatkossakin kiinni.

Vierailija
5/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se löysi paremman akan jostain?

Vierailija
6/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5 tuohon "pakkasi reppunsa" -kohtaan saakka. Tuskin kukaan yli 11-vuotias pakkaa "reppuaan" lähtiessään kotoaan evakkoon. :D

Vierailija
7/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee pettämään tätä uuttakin naista.

Vierailija
8/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teilläkään haluttomuus ollut ongelma?

Vierailija
9/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5 tuohon "pakkasi reppunsa" -kohtaan saakka. Tuskin kukaan yli 11-vuotias pakkaa "reppuaan" lähtiessään kotoaan evakkoon. :D

Kyllä minä N38 pakkaan. Tosin ei mun evakkoon tarvitse lähteä, mutta reppuun mahtuu mun parin yön tavarat.

Vierailija
10/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä N38 pakkaan. Tosin ei mun evakkoon tarvitse lähteä, mutta reppuun mahtuu mun parin yön tavarat.

Okei. Reppu onkin tosi kätevä. Ei vahingossakaan kassiin, vetolaukkuun tai isoon matkalaukkuun kannata pakata mitään. Kånken täyteen AV-tyyliin.

Vierailija
11/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anele sitä sikaa takaisin!

Vierailija
12/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Reppu onkin tosi kätevä. Ei vahingossakaan kassiin, vetolaukkuun tai isoon matkalaukkuun kannata pakata mitään. Kånken täyteen AV-tyyliin.

Kyllä, reppu on kaikista kätevin, jos joutuu vähänkin kävelemään. Ja ihana Kånkenini on varattu työpäiviä varten, viikonloppukäytössä suurempi reppu.

Vierailija
13/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin aamulla sitten katsomaan miehen puhelinta kun on ollut niin etäinen viime aikoina. Työpäivät on venynyt pitkiksi niin kuin joulun alla ennenkin mutta nyt selvisi viesteistä että on ollut jossain ihan muualla kun töissä. Esim viime viikolla Tallinnassa tämän naisen kanssa kun luulin että toinen painaa pitkää päivää duunissa. Mies tunnusti kaiken, sanoi haluavansa avioeron ja pakkasi reppunsa. Äsken tuli viestiä että ei aio tulla pyhinä kotiin ollenkaan. Vittu mikä joulu tuli. :(

Sama 3 vuotta sitten. Meillä vielä 3 lasta. Nuorin oli 2. Lasten takia oli pakko kerätä itsensä ja meillä oli hyvä joulu. Ja niin on nytkin. Hyvin on pärjäilty. Niin sinäkin pärjäät. Tsemppiä.

Vierailija
14/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on varmaan monen naisen toivejoulu. Vähän olen kade.

Vierailija
15/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei koskaan tiedä, suurin osa esittää kunnollista alussa, mutta aika moni paljastuu totaalimulkuksi. Sulle kävi nyt niin. Ehkä seuraava on parempi. Tosin, miestä ei välttämättä edes tarvitse mihinkään.

Vierailija
16/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ! Elämä kantaa aina lopulta ❤

Vierailija
17/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
18/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että mies pääsi tollasesta helvetistä irti sulla on varmaan ylipainoa +30kg ja mies halusi jonkun normaalin

Tämä on luultavasti totta. Mutta +30-70kg ylipainoa

Vierailija
19/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia, jos ei niin pääset siasta kerralla eroon mutta jos lapsia niin valitettavasti joudut paskan kanssa asioimaan...

Vierailija
20/29 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hattarasi sun sä valitsit mun mä sinuun takerrun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi