Mikä pilasi sinun joulusi 2016?
Kun tämä kuitenkin on virallinen ulinapalsta niin kootaan tähän ne syyt miksi sinun joulusi 2016 on pilalla. Tämä vaan siksi, koska mielensäpahoittajia on yllättävän paljon. Palaneet piparit? Raaka torttu? Naapurin Pena? Anoppi? J. Sipilä?
Kommentit (452)
Siskoni miesystävä oli ostannut hänelle joululahjaksi karibian risteilyn ja leveili sillä että firmalla menee nyt hyvin.
Sisko ei sitten mistään muusta puhunutkaan koko jouluna ja tutki netistä esiteitä ym... mitä risteilyllä
tapahtuu.
Olisi nekin rahat voinut käyttää meihin vähävaraisempii tai lahjoittaa summan afrikaan köyhille.
No ei nyt varsinaisesti pilannut, mutta en jotenkin päässyt tunnelmaan mukaan. En edes oikeastaan tuntenut yhtään mitään edes lahjojen jaossa ja niitä aukoessa. Tuntuu aika paskalta, varsinkin kun lahjat oli todella kivoja ja tykkäsin niistä. Jouluruokailukaan ei tuntunut oikein miltään, ruokakin oli oikein hyvää. Jotenkin vaan oli semmonen turta olo. Inhottavaa.
Minna 25 kirjoitti:
Siskoni miesystävä oli ostannut hänelle joululahjaksi karibian risteilyn ja leveili sillä että firmalla menee nyt hyvin.
Sisko ei sitten mistään muusta puhunutkaan koko jouluna ja tutki netistä esiteitä ym... mitä risteilyllä
tapahtuu.
Olisi nekin rahat voinut käyttää meihin vähävaraisempii tai lahjoittaa summan afrikaan köyhille.
Taas tuota täysin älyvapaata vihervassariajattelua. Jokainen käyttää tienaamansa rahat, miten itse huvittaa. Miksi jollekin köyhälle valittajalle tai tuntemattomalle pitäisi tulonsa jakaa ja vielä vapaaehtoisesti? Voita sinä lotossa ja ojenna shekki Afrikkaan. Voisi muuttua ääni kellossa, kun itsellä olisi mahdollisuus toteuttaa unelmat. Kateellinen hapannaama olet.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt varsinaisesti pilannut, mutta en jotenkin päässyt tunnelmaan mukaan. En edes oikeastaan tuntenut yhtään mitään edes lahjojen jaossa ja niitä aukoessa. Tuntuu aika paskalta, varsinkin kun lahjat oli todella kivoja ja tykkäsin niistä. Jouluruokailukaan ei tuntunut oikein miltään, ruokakin oli oikein hyvää. Jotenkin vaan oli semmonen turta olo. Inhottavaa.
Olisiko pientä orastavaa masennusta? Netissä voi tehdä testejä. Nyt kun ei ole kaikkialla ollut edes lunta valoa pimeyteen tuomassa.
Se että oli pakko mennä anoppilaan jouluksi. Ei enää ikinä yötä saman katon alla!
Heh, muistaako joku uutisen, kun oikeus linjasi hiljattain, ettei mamu-perheen äiti kuulu ydinperheeseen ja se on paluulippu kotimaahan. Tässä kulttuurissa anoppi ei todellakaan kuulu varsinaisesti ainakaan siihen ydinperheeseen. Oppipahan sandaalinläpsyttäjä tämänkin seikan.
Vierailija kirjoitti:
Minna 25 kirjoitti:
tapahtuu.
Taas tuota täysin älyvapaata vihervassariajattelua. Jokainen käyttää tienaamansa rahat, miten itse huvittaa. Miksi jollekin köyhälle valittajalle tai tuntemattomalle pitäisi tulonsa jakaa ja vielä vapaaehtoisesti? Voita sinä lotossa ja ojenna shekki Afrikkaan. Voisi muuttua ääni kellossa, kun itsellä olisi mahdollisuus toteuttaa unelmat. Kateellinen hapannaama olet.
Minun ei pitäisi olla kateellinen, sillä velaton varallisuuteeni on moninkertainen kuin näiden "uusrikkaiden" jota pidetään yllä velkarahalla. Ottaa niin perhanasti päähän näiden "uusrikkaiden" leveily ja elämäntapa, vaikka ollaan veloissa, mutta pitää elää viimeisen päälle.
Meillä oli juuri tuollaisia jouluvieraita, ei kelvannut kinkku, poron- tai hirvenpaisti. Vaan kaupasta piti ostaa katkarapuja!!! Olin revetä liitoksestani, mitä jotkut "hienot" suuhunsa pistävät, kun tietämys ja sivistys puuttuvat.
Olet siis vain katkera ja kateellinen. Ihmisillä on eri tavat ja tottumukset.
Inhoan äitiä. Pakko oli silti mennä syömään. Ei mennyt kuin 20 min kun ämmä sanoi : Kaikkien teidän pitäisi laihduttaa ja miksi kokoajan lihotte...Olisin niin toivonut että olisi edes jouluna pitänyt yksinkertaisen turpansa kiinni. Meistä ei kukaan ole lihava. Minulla ja veljellä molemmilla 5-7 kg ylimääräistä . Minulle osti tahallaan paitulin kokoa xl vaikka käytän kokoa m. Isä pakottaa olemaan tekemisissä, koska äiti on sentään meidän äiti. Isäkin kärsii äidin tyhmyydestä silmin nähden. On vaan aina hiljaa. Mikään perintö eikä lahja ikinä saa minua tykkäämään äidistä.
Mies jäi kiinni maksullisissa käymisestä. Paskin joulu ikinä.
Isä oli kännissä kolmena iltana peräkkäin ja yhtä ärsyttävä aina.
Vierailija kirjoitti:
Miten jäi kiinni?
En saanut sairauspäivärahaa kelasta. Äiti sairaalassa. Kaveri teki itsarin. Veljen koira kuoli. Mies ei päässyt jouluksi minun luo. Isän selkä meni paskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tosiaan jäi kiinni? Jos haluaa ajatella positiivisesti, niin ne maksulliset eivät soita mustasukkaisena naiselle, että haluaa miehen itselleen. Sillä välin jätä se sika! Jos ja kun löytää uuden, selvität sen numeron ja kerrot miehen taipumuksista, mitkä varmasti tulevat jatkumaan elinkaaren aikana.
Porkkanalaatikko! Hyi helvetti, ei ihmisenruokaa!
Kun tätä palstaa lukee niin en ihmettele että teidän ukot on joulunpyhät ympäripäissään, eihän tuollaisia feministi naishirviöitä kukaan selvänä pysty katselemaan.