Onko muita, jotka kipeänä näin jouluna?
Mulla taitaa nyt olla se influenssa. Olisi tietysti kauheasti touhuttavaa, mutta kun ei pysty!
Hirvee kuume, pää tuntuu räjähtävän ja yskittää. Lahjat paketoimatta, laatikot tekemättä, kuusi koristelematta.. Huokaus.
Kommentit (30)
Korona täällä o/
Pääsinpä sitten testaamaan tämänkin..
Itsellä ollut nyt noin reilu viikon flunssaa. Juuri kun maanantaina aloin parantua niin tiistai aamuna heräsin kovaan korvakipuun. Eilen vasta lääkäriin pääsin ja molemmissa korvissa korvatulehdus.... 38,4 kuumetta🤒 lahjoja en ehtinyt ostaa sisaruksilleni (olen siis teini) kun flunssa iski. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta sairastaville ja muille
Keskiviikosta flunssa. Nielussa tuntuu olevan joku "molluska' ja astman takia keuhkoissa polttelee. Olen silti siivoillut pahimmat jutut keittiöstä ja olohuoneesta ja putsannut vessan.
Olimme ostaneet jo ennen flunssaa ruokia ja koristelleet kämpän. Huomenna lepään, kunnes anoppi ja appi tukevat klo 16.
Joulu sairaana kirjoitti:
Kuume taisi tarttua minuunki. Mittasin aamulla lämmön ja näytti 38.5 ja nousee vaan .. Eilen kävin viemässä sairaalle sukulaiselle jouluruokaa, niin samalla taisi tarttua minuunki. Hyvää joulua kaikille silti :)
En usko että noin nopesti puhkeaisi
Vähän olen ollut kipiä, mutta onneksi tuntuu olevan menossa parempaan päin. Pari päivää sitten oli kuumetta ja kauhea väsymys, mutta nyt vain lähinnä kurkku on karhea ja nenu kutisee.
Sain koronan ensimmäistä kertaa, oireet alkoivat eilen. Kuumetta 39,8 astetta, ihan kamala olo. Jippii. Töistä sain.
Täällä influenssan jälkimainingit vielä. Niin kauhea yskä, että ykä meinaa tulla yskänkohtauksissa. Isovanhemmille piti mennä joulua viettämään mutta hekin kipeitä. Taas tämä joulu vain perheen kesken ja kipeänä, viime jouluna oli korona.
tiedän, vielä ei oo joulu ja kirjotan myöhässä mutta ihan sama. tällä hetkellä pää meinaa räjähtää, nenä tukossa, kuumetta on ja yskäkin on aivan hirveä, voi että, mikä tästä vielä puuttuukaan...