Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka kipeänä näin jouluna?

Vierailija
24.12.2016 |

Mulla taitaa nyt olla se influenssa. Olisi tietysti kauheasti touhuttavaa, mutta kun ei pysty!
Hirvee kuume, pää tuntuu räjähtävän ja yskittää. Lahjat paketoimatta, laatikot tekemättä, kuusi koristelematta.. Huokaus.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ennätysjättinuha! Aivan hirveä. Pahinta kun ei ole makuaistia.

Vierailija
2/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi oksensi aamulla pari kertaa, nyt nukkuu. Emme tiedä, onko vatsatautia vai flunssaa vai jännitystä, mutta tulee niin paha mieli toisen puolesta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain antibiootit, angiina. Tänään poltin käden vesihöyryssä ja pari tuntia on pelkkää kylmää ollut kädellä ja silti sietämätön polte.

Vihaan angiinaa.

Vierailija
4/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kuumeessa!

Vierailija
5/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on sairaalassa pahan keuhkokuumeen vuoksi. Itse kaaduin sairaalan menessä lounas-aikaan,ja löin pääni. Kuusi tikkiä,

Vierailija
6/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume taisi tarttua minuunki. Mittasin aamulla lämmön ja näytti 38.5 ja nousee vaan .. Eilen kävin viemässä sairaalle sukulaiselle jouluruokaa, niin samalla taisi tarttua minuunki. Hyvää joulua kaikille silti :)

Vierailija
7/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysi sairastupa.

Kuusi vielä koristelematta ja lahjat paketoimatta.

Harmittaa tietysti, mutta kun olo on niin heikko, että pakko olla peiton alla niin ei voi kertakaikkiaan mitään.:/

Vierailija
8/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällä hetkellä makaamassa sairaalan sängyssä, odotan lääkäriä. Tulin kovan kuumeen vuoksi päivystykseen ja sitten pyörryin täällä.

Vierailija
9/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enterorokkoa meillä.

Vierailija
10/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa, sekä itse että mies. Onneksi tavisflunssa, ja onneksi lapsi on terve. Paljon paranemisia kaikille.

Vierailija
11/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syöpä ja yksin koko joulun, ei rahaa edes ruokaan.

Vierailija
12/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa alkoi eilen

Vierailija
13/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noroviruksessa ollut pari päivää.Olo vieläkin heikko ja päätä särkee.Kuitenkin parempaan päin menossa, jos tästä toipuisi joulutunnelmaan.Hyvää joulua vaan kaikille!

Vierailija
14/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea flunssa alkoi viikko sitten. Tai influenssa, en tiedä, kun olo ollut karmea ja kuumetta melkein 39 astetta kun normaalisti ei ollenkaan. Nyt alkaa helpottaa, tosin poskiontelot niin täynnä ja kipeät että joka askeleella sattuu onteloihin, kipu säteilee hampaiden juuriinkin. Mutta mieli silti hyvä :) levollista joulua kaikille kanssasairastajille! <3

Vierailija
15/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa täälläkin, alkoi tuossa pari päivää sitten, eilen taisi olla pahin päivä. Onneksi maltoin lepäillä enkä siivoillut. Troppia naamaan, jos tämä päivä menisi jo aika siedettävästi. Heikottaa kyllä vielä paljon, kuumetta on, lahjoja pakkaamatta, mutta ehtiihän sitä.

Pahimmassa tapauksessa voi pistää paketit vaikka jouluiseen muovikassiin, joita useimmat markettien muovikassit ovat, jos ei muuhun kykene. Ei se kääre ole se tärkein asia kuitenkaan ja kaikkien pitäisi ymmärtää, että kipeä on kipeä.

Voivatkohan nuo aiemmat paljon sairaammat pyytää apua vaikka puolisolta, vanhemmilta lapsiltaan tai keltäkään, jotka sattuisivat olemaan käymässä? Tai sitten vain viettelette jouluja huomenna/myöhemmin, ei se maailma siihen kaadu. :)   Jos ihan kauhea olo on, niin kyllä lapsetkin sen tajuavat ja availevat vaikka niitä pussukoita sitten eikä joulupaperisia paketteja. Sisus on tärkein ;)

Vierailija
16/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hirveä v-anemia,se on iskenyt 12-kuukautta vuodessa.

Vierailija
17/30 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noroviruksessa täällä makoillaan. Vain pienin perheestä jo kunnossa. Jouluruuat jäävät jääkaappiin, mitähän niillekin tekisi? Siirrettiin lahjojenkin jako suoraan huomiselle, ei kellään ole voimia. Harmittaa, mutta minkäs näille voi. Kuitenkin ohimenevä virus.

Vierailija
18/30 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on sairastelleet koko joulukuun, ja viimein joulun alla alkoivat tervehtyä. Yskää on vieläkin, mutta ei kuumetta, joten pääsevät jo ulos leikkimään. Miehellä oli pari viikkoa influenssa, joten tein käytännössä yksin joulua muiden värjötellessä kipeinä. Nyt kun olisi palkinnon aika ja voisi rauhoittua perheen kanssa, iski sitten itselle hengitysteihin tulehdus. En tiedä, onko tätä samaa tautia ollut jo meissä kaikissa vai mitä kaikkea sekaisin kenessäkin, mutta harmittaa, kun koko kuukausi on mennyt tällä tavalla sairastamiseen. No, nyt vaan lepoa.

Joulurauhaa kaikille ja parempia vointeja välipäiviksi ja uudeksi vuodeksi!

Vierailija
19/30 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on flunssassa. Taas yksi esimerkki siitä, miten sama sairaus iskee mieheen voimakkaammin. Hän pääsi tänään ylös puolenpäivän jälkeen. Viime viikonloppuna minulla oli sama tauti mutta silti pystyin tekemään kaiken joululeivonnan.

Vierailija
20/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 39,5 astetta kuumetta. Ei iskenyt onneksi aattona, mutta lopun loman vietän sängyssä.