Mistä Virve Rostin Kun chicago kuoli- laulu kertoo?
Siis se " jäi äiti itkemään..."
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Diandralla vaan tuli niin vahvasti se oma taustatarinansa esityksessä esiin (siis diggaillut Virveä ja mennyt lapsena salaa sen keikalle tms. ja nyt pääsi esittämään biisin Virvelle). Huomasin itsekin, että yritti niissä laulun "moni verityöstä vaikenee" -kohdissa väkisin tavoitella vakavampaa ilmettä, mutta ei oikein onnistunut.
Ja jos kipale olisi tarkoitettu sydänverellä eläytyen esitettäväksi, siitä olisi tehty jokin hidas balladi. Eikä se Vickykään tosiaan himmaile sitä esittäessään.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää isosti kun tänään oma voimabiisi tai joku sen tapainen nimi ohjelmalla, Diadra lauloi ko. kappaleen iloisesti ja isosti hymyillen koko aika. Ei todellakaan ole mikään iloinen hyppy- eikä heihei laulu. Kyllä nyt ei laulajaparka ajatellut eikä eläytynyt yhtään sanoihin mitä suustaan suolsi. Auts!
No tämä, mutta vielä huonompi oli viimeviikkoinen Kristiina Halkolan alkujaan esittämä Chydeniuksen Jos rakasta-tulkinta. Kristiina Halkola ei ole kaksinen laulaja ja on näyttelijä eli lähtökohdat uskottavalle aidolle biisitulkinnalle ovat huonot, mutta tuossa Halkolan eleetön alkuperäislaulu on koskettava kun taas Diandra on kuin suoraan humppalavojen läpilaulaja. En ymmärrä mitä Diandralle on tapahtunut kun kaikki biisit esittää tanssahdellen hymyillen ja tarjoillen. Ehkä joutunut kiertämään tanssilavoja liikaa?
Muutoinhan ohjelma on loistava ja Diandra oli myös hyvä Pepen kanssa duetossa.
Minä kuulin pienenä laulettavan:" siteitä saa en mielestäin, siteitä saa en mielestäin, milloinkaan."
Nyt kun näin sanat:"sitä yötä saa en mielestäin, sitä yötä saa en mielestäin, milloinkaan." Outs🙄
voisiko joku kertoa ohjelman nimen johon viittattiin? haluaisin katsoa Diandran tulkinnan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin aikuiseksi asti että :"vielä kuolevaksi kaakon nään!!" :"D
Mutta en tiedä mitäs kertoo
Minä luulin, että se meni näin:
"Jäi äiti itkemään:
Mä vielä kuolleenakin Taaton nään"
Että taatto (=isä tai isoisä) oli ammuttu ja se oli niin kauhea näky, että äiti näkee sen silmissään koko elämänsä ajan ja vielä kuolleenakin. 🙈
Niin, koska Virvekin vetää sen aina kyyneleet valuen? Enpä ole huomannutkaan. Rankat sanat mutta reipas ralli, ei sitä ole tarkoitus hissutella läpi.