Minäpä kerron, miksi jännämiehes sai sulostuttaa jouluani vierailulla (ja miksi ei kilttimies)
Jännämies ottaa vierailun molemminpuolisena, kivana juttuna. Hän näkee vaivaa eteeni, on mukava ja kohtelias ja tietenkin hyvännäköinen, koska käy salilla ja kiinnittää huomiota pukeutumiseen. Koska jännämies on sosiaalinen ja rento, meillä on muutenkin mukavaa kuin sängyssä, missä hän tosiaankin panostaa siihen, että kokemus on loistava. Saman teen minäkin hänelle, kumpikin pitää huolen toisen nautinnosta ja tietää, mitä itse haluaa. Jännämies ei vonkaa. Jos seksiä ei tule, hän ei tee siitä numeroa, varmaankin sitten menee etsimään sitä muualta (en tiedä, koska jännämiehellä on sen verran tilannetajua, että ei kerro minulle muista naisistaan).
Kilttimies sitten: päätellen palstan kirjoitteluista, kilttimies tulisi luokseni odottaen prostituoidun palveluita (=hän yksipuolisesti saajana) ilman maksua. Lisäksi kilttimies on kitkerä kaikille naisille siitä, että ei ole saanut naisia, ja pitää minua tilivelvollisena. Kilttimies olettaa, että jos hän on mukava, seksiä tulee. Kilttimies ajattelee, että minulla on hyödyke, johon hänellä on oikeus. Kilttimies ei edes tule ajatelleeksi, että ehkä minäkin pidän seksistä ja minulla on ihan yhtä paljon odotuksia sen suhteen. Kilttimies ei itse näe vaivaa ulkonäkönsä suhteen, koska hänen pitää toki kelvata sellaisenaan, mutta toki hänkin haluaisin kaltaiseni ulkonäöstään huolehtivan, liikuntaa paljon harrastavan, hyvännäköisen naisen. Siinä ei ole kilttimiehen mielestä mitään epäreilua, että minun pitäisi tyytyä epätyydyttävään seuraan itseni kannalta kaikilta osin.
Onpa tosiaan erikoista, että jännämiehen ovelle on jonoa.
P.s. Mitä seksiin tulee, niin todellakin on olemassa tasoja. Ymmärtäkää kilttimiehet omanne ja toimikaa sen mukaan, niin ei tarvitse ruikuttaa.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti oli se, että kilttimiehet on hyviä, yhden naisen miehiä, vaikka ovatkin tylsiä ja haisevat ja ovat sovinisteja. Jännämiehet lyö, panee ja haisee hyvältä.
Ettekste ny tajuu? ApOpettele vähän vielä, nyt oli aika heikko esitys. :)
Erityisesti sen vuoksi, että en kirjoittanut tappelusta tai lyömisestä. Väkivalta on ihan näiden palstamiesten omaa fantasiaa.
ap
Nii joo, entäs piiskaaminen seksin aikana?
Mä niin tykkään kun kilttimies piiskaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
potaskaa kirjoitti:
En tunnista tarinasta jännämiestä enkä kilttimiestä.
Kannattaa sitten muuttaa käsityksesi ainakin jännämiehistä. Ap:n kuvaamat miehet ovat niitä, jotka saavat eniten.
Jos sinä/unelmiesi nainen haaveilee rikollisista, niin koeta hyväksyä, että suurin osa naisista ei kuitenkaan sitä tee.
Esitä kritiikkisi ap:lle. Hänellä on väärä käsitys sekkä jännä- että kilttimiehestä.
Käsitykseni kilttimiehistä on muodostunut sen perusteella, mitä nämä kilttimiehiksi itseään kuvaavat ovat kertoneet.
Jännämies-termin käyttäminen on toki hankalaa, kun se on aika yleisluontoinen ja sen voi ymmärtää monin tavoin. Toisaalta, aloituksessani kuvaamani miehet, joita tässä kutsun jännämiehiksi, ovat niitä, joilla on eniten tyytyväisiä naisia odottamassa vierailua. Ja kun jännämiehet ovat kilttimiesten mukaan niitä, joilla on vientiä, niin sanaa on ihan järkevää käyttää tässä. :)
Ehkäpä kilttimiesten pitäisi tarkistaa käsityksensä jännä(=suositusta)miehestä, ei minun. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
potaskaa kirjoitti:
En tunnista tarinasta jännämiestä enkä kilttimiestä.
Kannattaa sitten muuttaa käsityksesi ainakin jännämiehistä. Ap:n kuvaamat miehet ovat niitä, jotka saavat eniten.
Jos sinä/unelmiesi nainen haaveilee rikollisista, niin koeta hyväksyä, että suurin osa naisista ei kuitenkaan sitä tee.
Esitä kritiikkisi ap:lle. Hänellä on väärä käsitys sekkä jännä- että kilttimiehestä.
Käsitykseni kilttimiehistä on muodostunut sen perusteella, mitä nämä kilttimiehiksi itseään kuvaavat ovat kertoneet.
Jännämies-termin käyttäminen on toki hankalaa, kun se on aika yleisluontoinen ja sen voi ymmärtää monin tavoin. Toisaalta, aloituksessani kuvaamani miehet, joita tässä kutsun jännämiehiksi, ovat niitä, joilla on eniten tyytyväisiä naisia odottamassa vierailua. Ja kun jännämiehet ovat kilttimiesten mukaan niitä, joilla on vientiä, niin sanaa on ihan järkevää käyttää tässä. :)
Ehkäpä kilttimiesten pitäisi tarkistaa käsityksensä jännä(=suositusta)miehestä, ei minun. :D
ap
Tarkennus: en tiedä, onko tuo, jolle kommentoin, kilttimies. Joten ehkä tämän kirjoittajan pitäisi tarkistaa käsityksensä. :)
ap
.. Ei kilttimiehet piiskaa, ne on jännämiehet.
Ne käy pistään akkoja paksuksi ja kilttimies ei saa yhtään lapsia edes. Mut ne ämmät, jotka saa pertsehedelmii niiku jänniksille, on horoja, ja sosiaalipummei ja tatuoitui ja nii niiku wt.
Mut sit on niitä ämmii, jotka on niiku kittimiesten kaa, ja ne kilttinset elättää kakaransa.
Täs aika karkee jako.
Ap nyt muistan taas miksi käyn vain maksullisissanaisissa.ei tartte kuunnella tyhmiänaisia niinku sinä.ei tartte välittää naisen nautinnosta.ei typerää pillun nuolentaa ja muuta.hän keskittyy vain minun nautintoon..ihanaa
Mäki tapasin eilen kaupassa itsensä kilttimieheksi esittelevän ja sit toisen, joka kertoi olevansa jännämies. Sanoivat ihan tätä samaa!!! Hyvä ap!!!
Mä aattelin tänä jouluna skipata jännät ja kiltit ja yhtyä joulukuusen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on ihan kuvaus reaalielämästä, ei provo.
ap
Et yhtään halunnut provosoida. Ihan vaan neutraalisti kirjoitit "reealielämästä" . Toki.
Se, miten kilttimiehet täällä itsensä profiloivat, ei ole kyllä minun vikani. :) Huomasitko, että kirjoitin viittaavaani kilttimiehiin sellaisina kuin he täällä esiintyvät, en väitä että olisin kokeillut (siitä ei ole pelkoa).
Mielestäni kuvaukseni jännämiehen vierailusta ei ollut myöskään mitenkään epärealistinen. Ja se on totta, vaikka et siihen uskoisikaan. Kuka tahansa jännä/peli/jne -mies voi todennäköisesti allekirjoittaa tuosta aika ison osan.
Tietenkään en irl käytä jännä- tai kilttimies -termejä. Käytän niitä täällä, missä paikallaolijat ymmärtävät, mistä on kyse.
Minä en kommentoi mihin uskon. Totean vain kuten sinäkin tässä että motiivisi oli puhtaasti provosoida. Se on täysin sinun yksnäisen elämäsi surkeutta. Kertoo vain Sinusta
Emännät täällä ihan tosissaan jutskaa tälläisestä asiasta..?
Ootte te kyllä tyhmiä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et yhtään halunnut provosoida. Ihan vaan neutraalisti kirjoitit "reealielämästä" . Toki.
Se, miten kilttimiehet täällä itsensä profiloivat, ei ole kyllä minun vikani. :) Huomasitko, että kirjoitin viittaavaani kilttimiehiin sellaisina kuin he täällä esiintyvät, en väitä että olisin kokeillut (siitä ei ole pelkoa).
Mielestäni kuvaukseni jännämiehen vierailusta ei ollut myöskään mitenkään epärealistinen. Ja se on totta, vaikka et siihen uskoisikaan. Kuka tahansa jännä/peli/jne -mies voi todennäköisesti allekirjoittaa tuosta aika ison osan.
Tietenkään en irl käytä jännä- tai kilttimies -termejä. Käytän niitä täällä, missä paikallaolijat ymmärtävät, mistä on kyse.
Minä en kommentoi mihin uskon. Totean vain kuten sinäkin tässä että motiivisi oli puhtaasti provosoida. Se on täysin sinun yksnäisen elämäsi surkeutta. Kertoo vain Sinusta
Ok, se on sinun käsityksesi. Edelleen, ei ole provo, vaan kuvaukseni siitä, miten asiat näyttäytyvät.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ok, se on sinun käsityksesi. Edelleen, ei ole provo, vaan kuvaukseni siitä, miten asiat näyttäytyvät.
ap
Eli sulla on oikeasti kilttimies ja jännämies ja sä soitit sen jännämiehen kanssas panemaan?
Tiesitkö että ihmisillä, muilla, on ihan normaali elämä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mitä tarkoittaa provosoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Eli sulla on oikeasti kilttimies ja jännämies ja sä soitit sen jännämiehen kanssas panemaan?
Ilmeisesti luetun ymmärtäminen ei ole vahvuuksiasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ilmeisesti luetun ymmärtäminen ei ole vahvuuksiasi. :D
No sen kuvan tuosta saa. Sulla ei varmasti ole ainuttakaan vahvuutta.
:D :D :D
Ehhehhehee kun hauskaa!
..typerys..
Nosto, kun "kiltit" miehet ovat näemmä aktivoituneet.
Peräkammarin pojat ovat määritelleet jännämiehen ja kilttimiehen tuollaiseksi ku ap:n aloituksessa.