kiitos kivasta joulusta
poikani, kun tulit perheesi kanssa meitä viihdyttämään..
On vitun kiva, kun annat lapsesi repiä verhot ikkunasta ja huutaa kuin apina.
Myöskin minua miellyttää tuo, kun perheesi kanssa asut kuin kotonasi, ja poikasi tuuletaa jääkaapin erittäin huolellisesti, ja kääntää katsomansa elokuvan äänet ihan tappiin, että minä en omia ajatuksiani kuule.
Olen myös kiitollinen siitä ovien paiskomisesta, mitä lapsesi harrastaa.
Olen niin kiitollinen, että voit tulla myös vuoden päästä meille, mutta minä olen Kanarialla, sori vaan..
Rakastava isäsi.
Kommentit (14)
Tuntuu todella vaikealta uskoa, että joku pappa ei osaisi ottaa tätä epäkohtaa puheeksi poikansa kanssa...
Minäkin olen isoisä ikäinen, vaikka en isoisä olekaan. Silti roikun täällä. Helppo, yksinkertainen ja paljon eri elämänalueilta juttua.
Ap, lapsistahan tulee sellaisia, millaiseksi heidät kasvattaa tai on kasvattamatta. Terveisin onnellinen mummi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella vaikealta uskoa, että joku pappa ei osaisi ottaa tätä epäkohtaa puheeksi poikansa kanssa...
Kyllä 25-vuotiaan pitäisi ymmärtää, että mikä on sopivaa ja mikä ei.
Kyseessä on ikänsä puolesta aikuinen ihminen, mutta käytös on nykynuorisolle ihan normaalia, mutta meillä se ei valitettavasti käy.
PS: Olen 48v
Ap.
Oikaisepa selkäsi ja korota äänesi, sitten kerrot kotisi säännöt. Anna niiden lähteä ovet paukkuen, et menetä mitään. Joulurauha alkaa vasta huomenna, riitele riitasi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Oikaisepa selkäsi ja korota äänesi, sitten kerrot kotisi säännöt. Anna niiden lähteä ovet paukkuen, et menetä mitään. Joulurauha alkaa vasta huomenna, riitele riitasi tänään.
En aja poikaani kotoaan, enkä riitele kenenkään kanssa, mutta vuoden päästä ovi on lukossa, kun täällä ei ole ketään kotona.
Lapset on lapsia, mutta joku kuri niilläkin on oltava. Minun tehtäväni ei ole kasvattaa lapsenlapsiani.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella vaikealta uskoa, että joku isoisä-ikäinen mies kirjoittaisi vauva-palstalle....
40-vuotias voi olla jo hyvinkin isoisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on ikänsä puolesta aikuinen ihminen, mutta käytös on nykynuorisolle ihan normaalia, mutta meillä se ei valitettavasti käy.
Ap.
Ihan sama vaikka olisit 38v, pappa olet silti. Itse olet lapsesi kasvattanut, vai oletko?
Mitäs jos ihan ite kertoisit kaikille, miten teillä käyttäydytään?
Minun lapsenlapset aukoo isomummulla kaikki kaapit, tsekkaa onko pakkasessa jätskiä, fätkyttää postiluukkua, pomppii sängyssä, osaatte varmaan itse jatkaa tätä listaa loputtomiin. Äitini kieltää ja kieltää, muttei koskaan valvo, että kukaan tottelee.
Minun koti, minä päätän mitä meillä saa tehdä. Ja ei, en ole mikään super-nänni. Kaikkea tätä ja vähän muutakin yritetään milloin enemmän ja milloin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ihan sama vaikka olisit 38v, pappa olet silti. Itse olet lapsesi kasvattanut, vai oletko?
Et ihan ymmärtänyt..
Poikani osaa käyttäytyä, mutta hänen lapsensa ei. Onko minun tehtäväni jouluna kieltää lapsen lasta repimästä verhoja ikkunasta? Mielestäni ei.
Ongelma ratkeaa, kun ensi jouluna en ole tässä maassa, se on niin helppoa.
Pojan perheellä ei ole varaa matkustella, kun rahat menee uusinpaan kännykkään, mutta minä pärjäilen tuolla kirppikseltä ostetulla kolmen euron kännykällä, kun sattuu olemaan se Tjäreborgin matkageeni, eli lapioin mieluimmin rantahiekkaa auringossa, kuin lunta , ja kun tämä matkageeni takaa sen, että ei kukaan huudata televisiota tai revi verhoja ikkunasta, niin mikäs sen parempaa.
Aurinkoista ja lämmintä joulua, merivesikin on varmaan uimakelpoista..
Ap.
Jahas, tällainen tiukkapipo olet. Etkö tosiaan osaa nauttia pienistä lapsista. Minä touhuan 1 vuotiaan lapsenlapseni kanssa mielelläni ja vieläpä samassa tasossa eli olen istuallani tai kontallani lattiassa ja yhdessä katsomme mitä missäkin laatikossa on, mikä on sallitua jne.
-m65
Vierailija kirjoitti:
Jahas, tällainen tiukkapipo olet. Etkö tosiaan osaa nauttia pienistä lapsista. Minä touhuan 1 vuotiaan lapsenlapseni kanssa mielelläni ja vieläpä samassa tasossa eli olen istuallani tai kontallani lattiassa ja yhdessä katsomme mitä missäkin laatikossa on, mikä on sallitua jne.
-m65
Minun on käytävä töissä, ja kun kotiin tulen, niin verhot on revitty lattialle, ja televisio huutaa voluumit tapissa, niin alkaa usko horjua..
Vähän on hankalaa lapsia kiitellä, kun kissan ruokakupit on alaspäin lattialla ja ruuat lojuu pöydällä, ja vanhemmat näpelöi kannykkää tietämättä tästä maailmasta yhtään mitään.
Ajattelen siten, että paperirahalla taloni maksoin, ja sen jällenmyyntiarvoa ei luonnontilassa elävät lapset laske rikkomalla sitä, joten pysykää siellä, missä asuttekin näpelöimässä niitä kännyköitänne.
Hommaa kuvastaa hyvin se, että pojan vaimo osti vuosi sitten kännykän, joka maksoi silloin yli 600€, ja tänä päivänä se on nelivuotiaalla lapsella..
Ap.
Tuntuu todella vaikealta uskoa, että joku isoisä-ikäinen mies kirjoittaisi vauva-palstalle....