Mies panee aika paljon
Joka ilta, lisäksi viikonloppuisin (la-su) myös aamulla. Sitten viikonloppuna, jos on kiireetön päivä, voi olla iltapäivälläki vielä yksi bonuskerta jos on siten aikaa että voi ilman hosumista hoitaa.
Onko tämä normaalia? Ei siis sillä että asia mitenkään haittaisi mua mutta kunhan kysyn että onko tämä määrä vielä normaalia?
Kommentit (13)
Jos ikää alle 60v niin juu, aika normaalia. Jos kyseessä on parikymppinen, niin panis varmaan enemmänkin.
Oih, mullakin oli kerran tollanen poikaystävä <3
Nauti nyt ihmeessä :D
Ihan normaalia jos viriili mies. Ole siis onnellinen ja nauti. Olen pikkuisen kade sulle. Voi jospa munkinmies panis mua hiukan useammin kuin vain viikonloppuisin.
Ihan normaalia. Krapulapanetuksen ja savujen yhdistelmää ei ole jaksanut yksikään nainen. Totta puhuen en ole kokeillut moneen. Kolmeen tai tavallaan neljään. Aina on viimeiset kerrat pitänyt hoidella itse. Paras kesti 5 kertaa samalle päivälle.
Just asia meininkiä! Olispa mullakin tuollainen mies :(
Kuinka usein sinua itseäsi haluttaa?
Hetken aikaa se menee noin, jossain vaiheessa siirtyy kakkoseen ja sitten lopettaa kokonaan. Näin siis meillä.
Nauti,täällä sama tahti,tänä aamuna ei ehditty ;) illalla senkin edestä
Se on kyllä erikoista kun suhteen alussa naiselle maistuu näin miehen näkökulmasta tarpeeksi. Sitten ajan myötä se vähenee vaikka itsellä halut riittäisi joka päivälle.
Ihana mies! Nauti! Mä tykkään tommosista panijoista :p
Oman kanssa toimitaan pari kertaa viikossa. Toki nyt ei edes kerkeä enempää, kun on töitä sun muuta niin paljon. Mutta mökille kun päästään pariksi päiväksi niin panemiseksi menee kaiket päivät, ja yölläkin vielä herätetään hommiin :D
Panee mitä? Olutta? Pahakseen? Hanttiin? Suihketta kainaloon?
On toki! Olisit tyytyväinen!