Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla 70 tuhatta euroa rahaa, naisellani velkaa 45 tuhatta ja pyysi, että maksaisin hänen velkansa pois. Mitä tässä pitäisi nyt tehdä?...

Master45
23.12.2016 |

8v ollaan oltu yhdessä ja asutaan saman katon alla. Naiseni on aikoinaan paljon rahallisesti avustanut mua, kun on ollut tiukkaa. Ja muutenkin aina ollut, koko suhteen ajan kauhean huolehtivainen ja kiltti. Muutenkin menee hyvin ja itestä tuntuu pahalta, kun en ole voinut naistani noiden velkojensa kanssa koskaan auttaa.
Nyt olisi mahdollisuus, mutta en tiedä kannattaako? Velat ovat naisen ja itse ne aiheuttanut, mielestäni
hänen kuuluisi hoitaa ne itse alta pois.
Välillä taasen tuntuu kauhean pahalta nähdä, kun naiseni raataa pitkiä työpäiviä ja melkein jokaisen vk lopun että saisi velkansa joskus kuitattua ja minulla komeilee kiva summa rahaa tilillä, kun toinen reppana ihan persaukinen.
Olen sanonut naiselleni , että mun täytyy miettiä asiaa. Naiseni ei ole suuttunut eikä jankkaa tuosta velan maksamisesta jatkuvasti, joskus kyselee että no olenko päättänyt.
Mitä tehdä? En ole mikään rahanahne, joten mulle jäisi tuosta kyllä ihan sievonen summa vielä jäljelle. Toisaalta, haluaisin säästää rahani ja joka kuukausi laitankin aina lisää palkasta rahaa tuohon ja sitten eläkkeellä vois vaikka muutta ulkomaille tai jotain..
Mielipiteitä, neuvoja? Kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vastaus tälle lompakkoloismiehelle kuin alkuperäiselle naisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan