Voiko ihastua toiseen näkemättä? Puhuttu päivittäin puhelimessa 1-2 tuntia, kirjoiteltu, vaihdettu kuvia
ja jopa kerrottu tunteista. Kuukausi näin ollut ja tarkoitus nähdä.
Kommentit (14)
Voi ihastua mielikuvaan toisesta mutta ei tietenkään ihmiseen itseensä.
Voi. Ihastuin teni-ikäisenä netissä. Nyt ollaan naimisissa ja lähempänä 30. Melkein puolikas elämä tallattu yhdessä.
Voi ihastua ja se voi johtaa jopa yhteiseen elämään.
Kyllä. Oltiin jopa rakastuneita ennen tapaamista . Tapaaminen kruunasi kaiken ja yhteistä elämää 6v.
Tottakai. Tapaaminen sitten melkeinpä määrää suunnan mihin se siitä lähtee.
Itselläni latistui kaikki tunteet ja ajatukset ensitapaamisella. Toista tapaamista ei enää tullut eikä oltu missään tekemisissä sen koommin.
Ihminen voi luoda netissä/puhelimessa itsestään täysin haluamansa kuvan..
Voi ihastua. On kuitenkin olemassa riski, että ihastuu niin sanotusti mielikuviin. Kun sitten todella tapaa toisen, voivat mielikuvat osoittautua vääriksi. Toivotaan kuitenkin, ettei näin tapahdu kohdallasi! Kannattanee siis tavata toinen suhteellisen pian.
Totta kai voi!
Mulle kävi noin ja olin 38 v tuolloin.
Sitten kun tapasin kaverin, oli hän oikeasti aikamoinen ääliö, mutta olin niin ihastunut, että mulla kesti 2 vk tajuta, että ei tästä mitään tule, enkä ole oikeasti ihastunut tuohon tyyppiin, vaan siihen mitä se mulle esitti olevansa sen parin viikon ajan, kun emme olleet vielä edes tavanneet.
Hassuinta oli, että mies kertoi olevansa hyvässä treenatussa kunnossa, ja kun sitten vihdoin tapasimme, edes tämä ei pitänyt paikkaansa, vaan vatsaa piisasi vaikka muille jakaa. Mutta oli silti ihan myyty, kun olin ehtinyt jo ihastua niin täysillä tyyppiin!!!
Kyllä voi ihastua, varsinkin nykyaikana netin kautta. Itse olen ihastunut ties kuinka monta kertaa, mutta ikävä kyllä mielikuva ei aina vastaa todellisuutta. Ihan kokemuksena suosittelisin tapaamaan vastakkaisen osapuolen aika nopeasti. Toisessa voi olla mitä tahansa, joka vie mielenkiintosi ja sitten onkin todella tylyä sanoa, ettei tästä tulekaan mitään.. (varsinkin jos se toinen on palavasti ihastunut sinuun).
Juu kyllä varmaan voi. Mutta silti, ihastuksen näkeminen omassa persoonassaan ja elävänä omin silmin voi tuottaa yllätyksen. Voi tulla joko negatiivisessa tai positiivisessa mielessä ylläri; pidätkö siitä miten ihminen kantaa itsensä ja tyylinsä. Miten puhuu, miten kohtelee sinua ja muita. Onko ärsyttäviä/miellyttäviä maneereita jne. Pelkällä fotolla ja kirjoittelulla on helpompi feikata, kun kasvotusten. Toki jos olet jo ihastunut korviasi myöten, olet sokeutunut näkemällesi ja kokemallesi kun vihdoin tapaatte.
Ilman muuta voi. Mutta livetuntemukset voi yllättää, esim henkilön tuoksu voi olla "vääränlainen".
Vierailija kirjoitti:
Voi. Ihastuin teni-ikäisenä netissä. Nyt ollaan naimisissa ja lähempänä 30. Melkein puolikas elämä tallattu yhdessä.
Itse ainakin olen ihastunut toisesta ihmisestä omassa mielessäni luomaani mielikuvaan tuossa tilanteessa, en kyseiseen ihmiseen itseensä. Sitten kun aloimme tapailemaan, niin huomasin, että hän oli täysin toisenlainen kuin olin luullut enkä ihastunut häneen itseensä. Melko pian sitten tapaamiset loppuivatkin, kun kumpikin etsi toisenlaista ihmistä kuin mitä olimme esimerkiksi kirjoitusten ja puheluiden perusteella mielikuvissamme toisittamme luoneet emmekä sopineetkaan yhteen, vaikka niin luulimme.
Kohtaamiset voivat tapahtua miiten vain ja johtaa elinikäiseen suhteeseen. Tuttavapiirissä on muutama pari, jotka ovat netissä tavanneet, kiinnostuneet ja myöhemmin avioituneet. Eipä näitä osaa selittää.
Tottakai voi ihastua.
Itsellänikin oli teininä ihastuksia, joita en ollut koskaan nähnyt. Nämä tosin olivat tv:stä ja elokuvista "tuttuja"..