Mies hukkasi mun avaimet...
Mä olen ollut lomalla nyt pari päivää, mies on käynyt töissä. Tänään aamulla ennen miehen lähtöä töihin kävin miehen avaimilla hakemassa varastosta muutaman joulukoristeen, koska minulla ei ole avainta ulkovarastoon (en kyllä tiedä miksi.) heitin miehen jäätävän ison avainnipun omien avainteni viereen eteisen lipaston päälle, mihin laitan ne aina. Olen aivan 100% varma, että avaimet olivat siinä, sillä näin ne siinä ennekuin kävin varastossa. Olin aamupäivästä lähdössä kauppaan, mutten löytänyt avaimiani mistään. Pengoin joka ikisen paikan ja lopulta soitin miehelleni työpaikalle, että onko vahingossa ottanut myös mun avaimet. Penkoi taskut, sanoi ettei ole. Tutkin vielä autoni, ja taas etsin joka nurkasta. Ei mitään. Mies tuli myöhemmin ruokatunnille, tokaisi "niistä sun avaimista. Otin taskusta jotain ja ihankun olis kuulunut joku rahahdus" eli todennäköisesti mun avaimet. Ne siis tippui jonnekkin miehen työpaikan pihalle. Kävin miehen työpaikan pihassa etsimässä, mutten löytänyt niitä. Sanoin toimiston naiselle, että onko löytynyt avaimia, selitin tilanteen. Ei ollut.
Vitsit mua raivostuttaa! Mies on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos mä olisin hänen avaimet hukannut, tai jos hän olisi tehnyt sen itsekkin niin jestas mikä huuto ja "no eti niitä äläkä lorvi siinä!!!!"
Tulee kalliiksi jos joutuu kaikista paikoista vaihtaan lukot, mihin mulla on avain ollut. Mitäs nyt sitten?