Nahkahousut joululahjaksi?!
Siis voi apua! Näin kun mieheni paketoi joululahjoja ja ilmeisesti olen saamassa lahjaksi tiukat Vero Modan nahkahousut.
Kommentit (30)
Todella seksikkäät tuommoset! Kyllä siinä pää kääntyy tissimiehelläki ;)
En ole käyttänyt nahkahousuja sen jälkeen kun miehet huutelivat "vau mikä nahkapillu" kun minulla oli ne päällä :(
Huono provo, sillä Vero Moda ei takuulla valmista aitoja nahkahousuja :DDD
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, sillä Vero Moda ei takuulla valmista aitoja nahkahousuja :DDD
Kyllä tekonahkakin kelpaa, onneksi on treenattu body ;)
Voi kun saisinkin nahka-asun lahjaksi! Olen ollut ehkä vähän liian tuhma, että saisin enää noin tuhmaa asua! :)
Jippii, sain todella tiukat tekonahkahousut ja tekonahkaisen hameen!!! Kyllä nyt miesten päät kääntyvät mummotunnelissa ;)
Minä sain myös nahkahameen, laitetaan ne kesällä viimeistään ulkoilemaan.
Huh huh, olihan yö. Laitoin uudet nahkahousut illalla jalkaan ja ne olivatkin sitten ylläni koko yön. Tiedätte varmaan miksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut sängyssä on hyvä idea!
Joo, kertakaikkisen NEROKAS idea! Miten ajattelit harrastaa seksiä, jos naisella on nahkahousut jalassa?
Nämä nahkapervot ovat kyllä hulvattomia. Suurin osa tämänkin ketjun viesteistä lienee peräisin yhdeltä tai korkeintaan kahdelta hurahtaneelta. "näytät varmaan tosi hyvältä nahkahousut jalassa", kuka oikeasti kirjoittaa näin? Jos AP on esim. persjalkainen ja 150 kiloinen, niin ei takuulla näytä hyvälle nahkahousuissa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousut sängyssä on hyvä idea!
Joo, kertakaikkisen NEROKAS idea! Miten ajattelit harrastaa seksiä, jos naisella on nahkahousut jalassa?
Voi nylkyttää jalkaa.
Tai sitten jos ne onkin niitä malleja missä on strateginen vetoketju, edestä taakse.
Ihana lahja, olet onnekas!!
NAhKATypy