Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette siivonneet miehenne joulusiivouksesta aiheutuneet sotkut?

Vierailija
22.12.2016 |

-.-

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mitta kirjoitti:

Joko olette paikanneet autonne lommot ja naarmut minkä naisenne aiheutti?

Paipai paitaressu ja tui tui tui. Mulla ja miehellä on omat autot, mun auto on uudempi ja ehjempi kuin miehen ruttuinen viime vuosituhannen lopulta peräisin oleva katiska. Meillä minä teen kaiken paremmin ja muutenkin kaikesta aina 90%. Kokoan huonekalut, teen lumityöt, vaihdan OMAN autoni renkaat ja käytän sitä huollossa kun tarvetta on, vaihdan lamput, hoidan talon lämmityksen, huolehdin kotivarasta, huolehdin lapset ja käyn vielä kaupan päälle kokopäivätöissä ja sitten vielä ne perinteiset naistentyöt. Miehellä on kolme vastuualuetta; oma työssäkäynti, oma auto ja viinan juominen silloin kun ylimääräistä aikaa on enemmän kuin viisi minuuttia. Joten haistapa sinä vaikka vanha silli.

Oma auto - halleluja!

Se on patriarkaatti, kun pakottaa huolehtimaan omasta autosta ja lapsista. Halleluja!

Mies vain kustantaa.

Vierailija
22/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mitta kirjoitti:

Paipai paitaressu ja tui tui tui. Mulla ja miehellä on omat autot, mun auto on uudempi ja ehjempi kuin miehen ruttuinen viime vuosituhannen lopulta peräisin oleva katiska. Meillä minä teen kaiken paremmin ja muutenkin kaikesta aina 90%. Kokoan huonekalut, teen lumityöt, vaihdan OMAN autoni renkaat ja käytän sitä huollossa kun tarvetta on, vaihdan lamput, hoidan talon lämmityksen, huolehdin kotivarasta, huolehdin lapset ja käyn vielä kaupan päälle kokopäivätöissä ja sitten vielä ne perinteiset naistentyöt. Miehellä on kolme vastuualuetta; oma työssäkäynti, oma auto ja viinan juominen silloin kun ylimääräistä aikaa on enemmän kuin viisi minuuttia. Joten haistapa sinä vaikka vanha silli.

Oma auto - halleluja!

Se on patriarkaatti, kun pakottaa huolehtimaan omasta autosta ja lapsista. Halleluja!

Mies vain kustantaa.

Mun mies tienaa vähemmän vuodessa kuin minä. Ihan itse maksan ylläpitoni ja mies siipeilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mitta kirjoitti:

Oma auto - halleluja!

Mies vain kustantaa.

Mun mies tienaa vähemmän vuodessa kuin minä. Ihan itse maksan ylläpitoni ja mies siipeilee.

Tasa-arvo on siis vihdoinkin koittanut - halleluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi