Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette siivonneet miehenne joulusiivouksesta aiheutuneet sotkut?

Vierailija
22.12.2016 |

-.-

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt. Se sotkee kokoajan lisää. Miks noi urokset vaan paskantaa ja sotkee ja uskovat, että joku saatanan himmelitonttu siivoo jäljet.

Vierailija
2/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun ei se mitään edes siivonnut. Jynssäsin yksin koko asunnon. Nyt ihmettelee, kun olen pahalla päällä. Edestään löytää, anoppilaan en lähde aattona. Ukko saa mennä yksin ja opettakoon anoppi siellä poikaansa siivoamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksismiä, miesvihaa.

Vierailija
4/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Nsuroin hieman otsikolle

Vierailija
5/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon aika kirjoitti:

Seksismiä, miesvihaa.

Niin on. Olen elänyt miehen kanssa 35-vuotta ja yrittänyt ymmärtää. Ei vaan jaksa enää! Ottaa enemmän kuin antaa.

Vierailija
6/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kun ei se mitään edes siivonnut. Jynssäsin yksin koko asunnon. Nyt ihmettelee, kun olen pahalla päällä. Edestään löytää, anoppilaan en lähde aattona. Ukko saa mennä yksin ja opettakoon anoppi siellä poikaansa siivoamaan. 

Eiko nyt ole jo vähän myöhäistä  tuupata sitä anopin riesaksi :D?  

Vastaus aloitukseen, ei, koska mies ei siivoa. Helpompi tehdä se itse yksin ja nopeasti.

Vierailija
7/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette paikanneet autonne lommot ja naarmut minkä naisenne aiheutti?

Vierailija
8/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavammaiset miesvihayleistykset ne ei vaan lopu palstalla koskaan.

Vierailija
9/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen joulusiivous????

Vierailija
10/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aamulla myös "siivoili" mun apuna, noukki roskia sieltä sun täältä. Sit huomasi että tvtason laatikot on tyhjät (2 isoa laatikkoa). Sanoi mulle että tonne vois laittaa jotain. No, oli laittanut. kun siivosin ne jälkeenpäin, siellä oli pikkulegoja, roskia, elektroniikkapiuhia ja tiskiä.. 

Vierailija
11/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon aika kirjoitti:

Seksismiä, miesvihaa.

Niin on. Olen elänyt miehen kanssa 35-vuotta ja yrittänyt ymmärtää. Ei vaan jaksa enää! Ottaa enemmän kuin antaa.

Ota sinä ja anna. 

Vierailija
12/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, eikä lassukoiden huumorintaju :D.

Vierailija
13/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mitta kirjoitti:

En ole paikannut, koska en omaan ostamaani autoon koskaan ole tarvinnut ns. paikkaajaa. Kortti on ollut 42-v ja myös oma auto, ja nolla kolaria.  Ja älä nyt viitsi: kuka vaihtaa renkaat? Mulla on tuttu korjaamo, joka vaihtaa ne pientä korvausta vastaan.

Vierailija
14/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudesta minä mieheni sotkut siivoan ja avaudun asiasta mieluummin täällä. On se kuitenkin hyvä kun yrittää. Mies siivoaa kerran vuoteen, vaatii siis, että haluaa siivota aivan yksin jouluksi. Käytänössä tämä tarkoittaa sitä, että minä siivoan ensin, hän "siivoaa" ja sitten minä siivoan sotkut mitkä hänen "siivouksesta" aiheutui. Nyt ollaan menossa siinä vaiheessa, kun joka paikka on täynnä huuhtelemattomia rättejä, moppeja, likavesisankoja jne.. Ja hän on nyt siis urheasti saanut urakkansa päätökseen! Ja kyse ei ole edes siitä että minulla olisi kovin korkea siivoustason vaatimus. Jouluna sitten mies voi taas kertoa vieraille, kuinka hän teki suursiivouksen jouluksi ja mummut ja tädit saa taas! kuiskutella, että miksikä on tällaisen laiskan vaimon itselleen ottanut joka laittaa miehen siivoamaan.. Ja pidän suuni kiinni, koska rakastan miestäni.

Vierailija
15/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

##huumorintajuttomuus!!

vesitin oman vitsini:(.  

12

Vierailija
16/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, nyt mun tuo huumorintajuttomuus heittää jonnekin instagramiin tms? kaiketi tuon hashtagin takia?  Eipä näköjään kannata noita risuaitoja laittaa. Voi hemmetti.

Vierailija
17/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi taivas, nyt mun tuo huumorintajuttomuus heittää jonnekin instagramiin tms? kaiketi tuon hashtagin takia?  Eipä näköjään kannata noita risuaitoja laittaa. Voi hemmetti.

Hyvä. Tollahan vois jakaa näitä miesten upeita lopputuloksia.

Vierailija
18/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, eikä lassukoiden huumorintaju :D.

Naisen paikka on keittiössä, feministireppanoiden huumorintaju kestää mm. tämän! :D

Vierailija
19/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mitta kirjoitti:

Paipai paitaressu ja tui tui tui. Mulla ja miehellä on omat autot, mun auto on uudempi ja ehjempi kuin miehen ruttuinen viime vuosituhannen lopulta peräisin oleva katiska. Meillä minä teen kaiken paremmin ja muutenkin kaikesta aina 90%. Kokoan huonekalut, teen lumityöt, vaihdan OMAN autoni renkaat ja käytän sitä huollossa kun tarvetta on, vaihdan lamput, hoidan talon lämmityksen, huolehdin kotivarasta, huolehdin lapset ja käyn vielä kaupan päälle kokopäivätöissä ja sitten vielä ne perinteiset naistentyöt. Miehellä on kolme vastuualuetta; oma työssäkäynti, oma auto ja viinan juominen silloin kun ylimääräistä aikaa on enemmän kuin viisi minuuttia. Joten haistapa sinä vaikka vanha silli.

Vierailija
20/23 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me huomenna siivotaan vaimon kanssa aamusta. Kun lähtee illaksi töihin, saan siivota uudestaan sen siivoamat paikat. En ymmärrä miten voi luulla siivoamisen tarkoittavan rojujen siirtämistä huoneen toiselta puolelta toiselle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi