Millaiset todistukset tuli 7-9-luokkalaisille teineille?
Kommentit (38)
Meillä yläkoulussa saavat todistuksen vasta joulun jälkeen, että vanhempien joulu ei mene pilalle.
Ja
Vierailija kirjoitti:
9luokkalainen tyttö ja laskin vaan lukuaineiden keskiarvon lukiota varten. Oli jotain 9,8. Kaikkien aineiden ehkä hitusen alempi, mutta ei paljoa.
Ja juu uskomaton tulos. Ollaan enemmän kuin tyytyväisiä.
Ja tuon jouduit ihan laskemaan!?
Olen äärettömän tyytyväinen lapseni todistukseen. Ahkera tyttö, enkku 10, loput 9 ja 8, keskiarvo 8,5. Lähes kaikista kokeista kiitettävät tulleet.
Liikunta, matikka, fysiikka, kemia, biologia, kielet 9-10. Kaikki muut huuhaa aineet 5-7. Poika 8-luokka. Olen todella tyytyväinen.
Tyttö ysillä. 5,75. Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko. Olen tyytyväinen että sai todistuksen ja pääsi lomalle, muita asioita korjaillaan ajan kanssa.
Ihan ok. Siella keski-ala osalla. Lukihairio ja laiskuus pidattelee, mutta toisaalta on hyvin alykas ja loistaa joissain aineissa. Poika, 14v
Miksi alapeukutatte lasten hyvia tuloksia?? Hyvahan se on jos Suomeen kasvaa fiksuja nuoria jotka saavat maan nousuun. Ei kai taa ole sita kuuluisaa suomalaista kateutta....' jos ei meidan Erkki saa 9 matikasta...' Come on.... Yrittakaa olla parempia ihmisia ja iloita toisten onnitumisesta.
13-v poika ja keskiarvo 8,3. Ihan ok suoritus siihen nähden kuinka vähän poika hommia tekee koulun eteen. Välillä arsyttää kun hyvin voisi olla paljon parempikin keskiarvo jos vain viitsisi.
Poika ysillä arvosanat 6-10 ka kuulemma 7.6. No voishan tuo parempikin olla...
Vierailija kirjoitti:
Tyttö väitti että tammikuussa vasta saa todistuksen?
Meidän kaupungissa ei saada ollenkaan joulutodistusta, ainoastaan kevättodistus.
8,5 tuli nyt. Viime keväänä oli 7,5. Luokanvalvoja oli halannut ja onnitellut siitä että pahin on nyt takana. Tykkään näin vanhempana. Sekä luokanvalvojasta että teinistä. Tosin en voi ymmärtää miten kemia ja fysiikka on 10, jos matematiikka on 7? Mystistä.
Ei minkäänlaista, kurssiraportti tulee joskus tammikuussa, kun vikat kokeet oli vielä tällä viikolla. 8-luokkalainen poika.
Ei minkäänlaista, kurssiraportti tulee joskus tammikuussa, kun vikat kokeet oli vielä tällä viikolla. 8-luokkalainen poika.
Aata ja A plussaa. Yksi B- tietysti siitä, ettei mikään siellä koulussa OIKEASTI kiinnosta.
Kyseessä poika, minkä voi päätelläkin yleisestä nappaustasosta.
Olen tyytyväinen (olen tuo AB-selittäjä). B- tuli aineesta "aloitteellisuus".
Poika kasilla ja keskiarvo 6,6.