Millaiset todistukset tuli 7-9-luokkalaisille teineille?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen tyttäreni ja poikani sukupuoliin.
Pläääh miten kuivaa.
ap
En tiedä minkälaisen todistuksen sain, kun en jaksanut käydä hakemassa sitä
Molemmat tyttöjä, seiskaluokkalaisella 9.4 ja ysillä olevalla 9.2
Oon tyytyväinen 😌
7-luokkalaisella pojalla ka oli 8,1 ja 9-luokkalaisella 9,8 (lukuaineiden 9,9). Ja kyllä, olen tyytyväinen, tosin nuoremmalla saisi parin lukuaineen arvosana nousta numerolla, vaatisi hieman enemmän "epämukavuusalueella" olemista eli vaivannäköä ja ajankäyttöä asiaan enemmän.
Ysiluokka. Enkku ja ruotsi seiska. Fysiikka ja yh ysi. Bilsa kasi. Matikka laskenut ysistä seiskaan, mihin en oo tyytyväinen. Muita numeroita ei ollut lukuaineista. (En tiedä, miksei kaikkia syksyllä olleita aineita ollut arvosteltu, mutta osa aineista on vain keväällä)
9luokkalainen tyttö ja laskin vaan lukuaineiden keskiarvon lukiota varten. Oli jotain 9,8. Kaikkien aineiden ehkä hitusen alempi, mutta ei paljoa.
Ja juu uskomaton tulos. Ollaan enemmän kuin tyytyväisiä.
Vähän päälle 7, olin erittäin tyytyväinen, koska lapsen koulunkäynti on haastavaa. Maailman ihanin poika. http://www.vauva.fi/artikkeli/sina/vanhemmuus/kari_uusikyla_seiskan_tod…
Kaksostytöt kasilla ka. 9,4 ja 8,6
Olenko ainoa joka ihmettelee, että miten tämä vauva.fi:n keskustelu on vetänyt yhtäkkiä puoleensa Suomen ahkerimpien oppilaitten vanhemmat? Miksei täällä ole ketään jonka lapsen keskiarvo olisi "pelkkä" 8?
Olen tyytyväinen. Tyttö 9lk keskiarvo 8.6, englanti 10 josta erityisen iloinen :)
Sukupuoli vähän epäselvä. Periaatteessa 13-v poika. Ei kuitenkaan mikään perushetero. Keskiarvo 7.1.
Seiskaluokkalaisella yli kasin, siirtyi englanninkieliseen opetukseen joten arvosanat vähän laskivat. Toisella 8.9.
Nyt ei jaettu todistuksia. Ensi vuoden puolella on seuraava jakson vaihto.