Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista miehistä ns. söpönaiset voisivat pitää?

Vierailija
22.12.2016 |

Niin.
Söpönaisella tarkoitetaan tässä esim. suhteellisen pienikokoista naista, jolla on pehmeät - jopa pulleahkot posket, kirkkaat isohkot silmät, naisellinen tai suorastaan tyttömäinen ääni jne. Hän on herkähkö ja lempeä.

Minkä tyyppinen mies on hänen makuunsa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisilla söpöillä naisilla on usein joku kaksmetrinen bodari poikaystävänä. Mietin vaan minkähänlaista heidän seksinsä on kun jos mies rojahtaa naisen päälle niin nainen liiskaantuu kuin hyttynen. Varmaan se vastakohtaisuus siinä kiihottaa.

Vierailija
22/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen söpönainen ja pidän herkistä, mukavista kilttimiehistä. Jostain syystä kaikenmaailman tatuoidut bodarit piirittävät minua, mutta en ole sellaisista kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoisilla söpöillä naisilla on usein joku kaksmetrinen bodari poikaystävänä. Mietin vaan minkähänlaista heidän seksinsä on kun jos mies rojahtaa naisen päälle niin nainen liiskaantuu kuin hyttynen. Varmaan se vastakohtaisuus siinä kiihottaa.

Jep, on kiihottavaa kun nojaa käsillä miehen rintakehää vasten ja kämmeneni peittävät siitä vain pienen osan.

Myönnän olevani hulluna isoihin miehiin :D

Vierailija
24/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat viehättää eli jos nainen on hento hoivaaja, on mies sitten 185+ cm entinen lätkäjätkä nykyinen bisnesleijona ja hartiat leveät kuin ladon ovet, tai jotain.

Vierailija
25/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti miehekkäillä steroidinaisilla on naisellinen kiltti mies puolisona.

Vierailija
26/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa kuvausta kuin ulkonäöltä ja silloin kun näyttelen kilttiä ja lempeää. Minäkin huomaan jatkuvasti tuntevani eniten vetoa pitkiin ja miehekkäisiin ja ns kookkaisiin miehiin, yleensä vähintään 15 vuotta vanhempiin. Olen jo liki 30 kyllä itsekin.

27/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinamiehistä.

Vierailija
28/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi työkaverini. Olen ihan heikkona häneen! Vaikea keskittyä töihin, kun siinä lähellä tekee töitä. Kunpa tietäisit kuinka haluankaan sinua. Yritän peitellä asiaa ja pelkään paljastuvani, ja sitten vielä sanotaan että naisilla on kaikki seksuaalinen valta! Oot niin kuuma!

Vierailija
29/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpönainen = erittäin feminiininen nainen.

Taitaa olla aika henk.koht kuka pitää mistäkin. Mutta tutkitusti maskuliiniset miehet pitävät eniten kuvailemistasi feminiinisistä naisista. 

Vierailija
30/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 28 jatkaa, tykkään miehisistä miehistä. Riskeistä, saa olla mahaa ja karvaa, sellainen riski suomimies. Kaljukin saa olla. Rauhallinen ja lempeä, mutta kun suuttuu niin suuttuu. Ah! Saan olla nainen miehisen miehen kainalossa.

T eräs söpönainen

Vierailija
31/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Söpönaisella tarkoitetaan tässä esim. suhteellisen pienikokoista naista, jolla on pehmeät - jopa pulleahkot posket, kirkkaat isohkot silmät, naisellinen tai suorastaan tyttömäinen ääni jne. Hän on herkähkö ja lempeä.

Minkä tyyppinen mies on hänen makuunsa?

Suhteellisen pitkä mies jolla on kovat - jopa laihahkot posket, tummansiniset hiukan vinot silmät, miehekäs tai suorastaan möräkkä ääni. Hän on karskihko ja tyly. 

Kuinka monta tuollaista miestä olet tavannut irl?

Vierailija
32/32 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään luotettavista kilttimiehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme