Millaisista miehistä ns. söpönaiset voisivat pitää?
Niin.
Söpönaisella tarkoitetaan tässä esim. suhteellisen pienikokoista naista, jolla on pehmeät - jopa pulleahkot posket, kirkkaat isohkot silmät, naisellinen tai suorastaan tyttömäinen ääni jne. Hän on herkähkö ja lempeä.
Minkä tyyppinen mies on hänen makuunsa?
Kommentit (32)
Tiesitkö, että ulkonäöllä ja luonteella/mieltymyksillä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Luulisin että maskuliininen, pitkä, hyvä sängenkasvu, ei mikään honottaja tai liian tunteellinen.
Usein pienillä naisilla näkee yllättävän isoja miehekkäitä miehiä.
Olen varmaan aika pitkälti kuvailemasi söpönainen. Tykkään miehekkäistä miehistä, joilla on hyvä itsetunto ja hieman röyhkeyttä. Uskaltaa puolustaa minua, haluaa omistaa minut.
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaisen naisen tapasit?
Työpaikalla sellainen olisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että maskuliininen, pitkä, hyvä sängenkasvu, ei mikään honottaja tai liian tunteellinen.
Usein pienillä naisilla näkee yllättävän isoja miehekkäitä miehiä.
Luulisi pienten ja herkkien naisten pelkäävän maskuliinisa miehiä.
Tunnen kaksi tuollaista, toinen on biseksuaali ja pitää feminiinisistä alistuvista miehistä ja toinen ihan normaaleista mukavista ja siististi pukeutuvista naapurinpojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein pienillä naisilla näkee yllättävän isoja miehekkäitä miehiä.Luulisi pienten ja herkkien naisten pelkäävän maskuliinisa miehiä.
Ei. Miehekäs ja maskuliininen mies on komeaa ja seksikästä. Se, että mä olen pieni ja herkkä vaatii miehekkään miehen siihen viereen, jotta mä voin rauhassa olla millanen mä olen. Kai miehelläkin joku suojeluvietti täyttyy siinä samalla sitten. ;)
T: nro 5
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Söpönaisella tarkoitetaan tässä esim. suhteellisen pienikokoista naista, jolla on pehmeät - jopa pulleahkot posket, kirkkaat isohkot silmät, naisellinen tai suorastaan tyttömäinen ääni jne. Hän on herkähkö ja lempeä.Minkä tyyppinen mies on hänen makuunsa?
Suhteellisen pitkä mies jolla on kovat - jopa laihahkot posket, tummansiniset hiukan vinot silmät, miehekäs tai suorastaan möräkkä ääni. Hän on karskihko ja tyly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein pienillä naisilla näkee yllättävän isoja miehekkäitä miehiä.Luulisi pienten ja herkkien naisten pelkäävän maskuliinisa miehiä.
Enemmän minä pelkään epämiehekkäitä ja rumia naisvihamielisiä lassukoita. T. Pieni ja herkkä nainen
Karskeista ja jännistä alfauroksista, niinkuin kaikki muutkin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies yrittää tutustua naiseen niin hän useimmiten on silloin ystävällinen, joten ei tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä pelkään epämiehekkäitä ja rumia naisvihamielisiä lassukoita. T. Pieni ja herkkä nainen
En usko. Meillä lassukoilla ei ole uhkaavaa auraa.
Ne syttyvät sellaisesta miehestä joka luonnehtii heitä vauva-palstalle pulleaposkiseksi udellen vierailta tämän pulleaposkisen naisen miesmakua.
Olen huomannut, että vastakohdat vetävät puoleensa. Söpöillä naisilla on lisäksi eniten vientiä, joten ehkä sen takia heillä on usein pitkä ja komea mies, vähintään 180 cm.
Turvallinen, uskollinen ja kiltti.