Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko koskaan niin, että yli 30-vuotiaiden parisuhdemarkkinoilla on enää "jämät jäljellä"?

Vierailija
22.12.2016 |

Eli kaikki parhaat ja tavoitelluimmat parisuhteeseen haluavat ja kykenevät yksilöt ovat jo löytäneet toisensa. Eli nopeimmat ovat syöneet hitaat.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka tietenkin siellä on vähemmän tarjolla saalista, kuin joskus kymmenen vuotta aiemmin yliopistolla, mutta eihän koko elämä voi sellaista parinvalintaparatiisia ollakaan.

Vierailija
2/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yli kolmekymppisethän eroavat nykyään jo niin usein, että niitä hyviä yksilöitä vapautuu ihan koko ajan. He vaan ovat sitten markkinoilla usein vain lyhyen aikaa, eli pitää olla onnekas ehtiäkseen napata sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Näinhän se menee. Ylijäämä sekä kakkos kierroksen tapaukset ovat saatavilla.

Vierailija
4/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ ihmisistä löytyy kyllä ns. uussinkkuja. Ei kai se avioero ole mikään häpeä tai jämäyksilön merkki?

Vierailija
5/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole varmaankaan koskaan kuullut eroista.

Vierailija
6/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ajattele. Elämäni parhaat ja kestävimmät parisuhteet ovat syntyneet yli kolmekymppisenä. Nykyinen (yli viisikymppisenä solmittu) parisuhde on se, jossa koen itseni rakastetummaksi kuin koskaan aikaisemmin. En olisi nuorempana voinut kuvitellakaan, että tällaisiakin miehiä on olemassa.

Vierailija
7/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Monet ovat sinkkuja kolmekymppisinä, koska parisuhteet ovat purkautuneet, toiset eivät ole halunneetkaan vielä sitoutua jne.

Vierailija
8/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ajatella niin. Minun pettäjävaimoni ja minä olemme kohta taas vapailla markkinoilla. Ainakin toinen meistä on laadukas parisuhteeseen haluava ja kykenevä.

Vierailija
9/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehiä on tuossa ikäluokassa hyvin ihan vasta ekalla kierroksellakin vaikka millä mitalla. Toisaalta tasokkaimmat heistä voivat perustaa perheen 5-10 vuotta nuoremman naisen kanssa, joten kolmekymppisille naisille voi syntyäkin harha ettei ole kuin jämät enää jäljellä.

Vierailija
10/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. 3-kymppiset on jämiä tai muuten epäonnistuneita avioliitoissaan.

Olen Helsinkiläinen. Länsi-Helsingistä. Kaikki kaverini ovat ns. paremmista perheistä. Kaikki parikymmentä kaveriani menivät opiskeluaikana naimisiin 20-25 vuotiaina. Näistä yksi juristipariskunta eronnut lasten hankinnan jälkeen 3-kymppisinä. 

Vierailija
11/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin miehiä on tuossa ikäluokassa hyvin ihan vasta ekalla kierroksellakin vaikka millä mitalla. Toisaalta tasokkaimmat heistä voivat perustaa perheen 5-10 vuotta nuoremman naisen kanssa, joten kolmekymppisille naisille voi syntyäkin harha ettei ole kuin jämät enää jäljellä.

Kuinka monta kolmekymppistä miestä tunnet, joka on perustanut perheen 5-10 vuotta nuoremman naisen kanssa? En kysy nyt kuinka moni voisi perustaa tai haluaisi perustaa vaan haluan kuulla, kuinka yleinen tämä ilmiö sinun tuttavapiirissäsi on. Omassa tuttavapiirissäni en tiedä yhtään tuollaista paria.

Vierailija
12/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko tosiaan, että eronneet ovat joitain A-luokan ainesta?

Minutusta ero kertoo epäonnistumisesta ja siitä, että ihmisessä on jotain vialla. Eronnut ihminen on potentiaalinen uudelleen eroava ihminen.

Vierailija
13/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ajatella niin. Minun pettäjävaimoni ja minä olemme kohta taas vapailla markkinoilla. Ainakin toinen meistä on laadukas parisuhteeseen haluava ja kykenevä.

Mihis sinä sit kykenet? Kaatamaan paskan seuraavan potentiaalisen niskaan? Juu ei kiitos.

Vierailija
14/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kolmekymppistä miestä tunnet, joka on perustanut perheen 5-10 vuotta nuoremman naisen kanssa? En kysy nyt kuinka moni voisi perustaa tai haluaisi perustaa vaan haluan kuulla, kuinka yleinen tämä ilmiö sinun tuttavapiirissäsi on. Omassa tuttavapiirissäni en tiedä yhtään tuollaista paria.

Minä en ole se, kelle vastasit, mutta omalla mietinnällä tuli 7 pariskuntaa minuutissa tuttavapiiristä mieleen. Itse mukaan lukien. Olin 34, vaimo oli 25. Miehet ovat olleet tapaamishetkellä siis väliltä 30-35.

Terveisin M43

Vierailija
15/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko tosiaan, että eronneet ovat joitain A-luokan ainesta?

Minutusta ero kertoo epäonnistumisesta ja siitä, että ihmisessä on jotain vialla. Eronnut ihminen on potentiaalinen uudelleen eroava ihminen.

Jokainen parisuhteen solmiva ihminen on potentiaalinen eroava ihminen. Ne eronneetkin ovat aikanaan solmineet ensimmäisen parisuhteensa.

Vierailija
16/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30+ ihmisistä löytyy kyllä ns. uussinkkuja. Ei kai se avioero ole mikään häpeä tai jämäyksilön merkki?

On, ja lisäksi syntiä. Jokainen joka nai eronneen syyllistyy myös itse aviorikokseen.

Helppoa niille joiden ei tarvitse tätä miettiä.

Vierailija
17/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Ihmiselle sopii eri ikäisenä eri ihminen koska ihmiset kasvavat henkisesti eri tahtiin. Joku  parikymppisenä  tarpeeksi juhlinut voi  kolmen-neljänkympin jälkeen olla täydellinen puoliso ja joku juhlimatta jättänyt voi nelissäkymmenissä alkaa juhlia, ostaa prätkän ja  alkaa etsiä sitä kadotettua nuoruuttaan. Arvaapa kumman esimerkin kanssa itse mieluummin vakiintuisin  tälleen keski-ikäisenä?

Vierailija
18/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, ja lisäksi syntiä. Jokainen joka nai eronneen syyllistyy myös itse aviorikokseen.

Helppoa niille joiden ei tarvitse tätä miettiä.

Suomen laki ei tunne aviorikosta ja synti on vain hihhuleiden harmina. Jos ei  ole hihhuli, ei edes tee syntiä. Hähää.

Vierailija
19/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä juuri. Ja aina vika ei oo miehissä. Löytyy niit mätäpäitä eukkojakin.

Tsempit sulle.

Vierailija
20/53 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhkesin kukkaan vasta 30+ kun sain itsetunnon kuosiin, prinsessaharhat pois ja odotukset parisuhteelta järkeviksi. Nyt olen sillä saralla oikein onnellinen.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi