mikä S-market on hiljaisin illalla Helsingissä?
Kommentit (17)
Kasarmitori ehkä iltaisin? Lähellä on lähinnä virastoja (toki jonkin verran asuintalojakin), joiden työntekijät ovat illalla jo lähteneet, ja lähiöiden asukit käyvät asematunnelin S-Marketissa.
No tuskin kellään on kokemusta kaikista Helsingin S-marketeista, äly hoi. Aloita itse tutkimus, jos kiinnostaa.
Munkkivuoressa on eniten kuiskailijoita.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin kellään on kokemusta kaikista Helsingin S-marketeista, äly hoi. Aloita itse tutkimus, jos kiinnostaa.
En kai tarkoittanutkaan että yhdellä ihmisellä täytys olla kokemus kaikista kaupoista!!
Arabian on ainakin hiljainen ennen klo 9 ja klo 20 jälkeen (Alko myötä) :D
Vierailija kirjoitti:
Arabian on ainakin hiljainen ennen klo 9 ja klo 20 jälkeen (Alko myötä) :D
Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai tarkoittanutkaan että yhdellä ihmisellä täytys olla kokemus kaikista kaupoista!!
Mistä siis voisi tietää onko joku market, jossa ei käy, hiljaisempi kuin se missä käy?
Vantaan puolella Kaivokselan S-market, muutenkin ihan siisti ja hyvä kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis voisi tietää onko joku market, jossa ei käy, hiljaisempi kuin se missä käy?
D. Ei tarvii tietää kaikista hiljaisinta kauppaa,
mutta keskivertoa hiljaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäjänmäen äsh.
Joo. Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Lauttasaaren.
Ok.
Tai varhain aanulla?