Amazing Atheist vs Paul Joseph Watson?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan tiedä, mutta sen olen huomannut, että kaikki tunnetut uskontodebatoijat molemmilla puolilla ovat miehiä. En tarkoita näitä vaan niitä jotka esiintyvät TVssä ja debatoivat erilaisissa tilaisuuksissa. Dawkins, edesmennyt Hitchens jne
Yhtään naista ei tule mieleen ja heti osaisin nimetä tusinan verran miehiä. Samanlainen ansaittu miesdominointi kuin joka muussakin asiassa yhteiskunnassa.
No, sivistäpäs sitten itseäsi tämän verran:
O'Hair on tunnettu siitä että murhattiin.
Samanlainen karmea aliedustus näissä on kuin muuallakin huipulla.
Kumpikaan ei ole hyvä. Olen ateisti ja mielestäni amazing atheist ei ole kovin amazing, päin vastoin... En muutenkaan tajua sitä, että kasataan koko elämä sen ympärille, onko jumalaväite uskottava.
Vierailija kirjoitti:
O'Hair on tunnettu siitä että murhattiin.
Samanlainen karmea aliedustus näissä on kuin muuallakin huipulla.
Etkö osannut lukea tuota artikkelia vai eikö vain huvittanut?
Se, että pystyt nimeämään heti tusinan miestä eikä O'Hair edes tullut mieleesi, kertoo sen, että tietämyksesi koko aiheesta on aika hataralla pohjalla. Arvaa, mitä se tekee uskottavuudellesi.
On ollut kuollut 21 vuotta. Nykypäivästä on kysymys.
En ymmärrä näitä ateistihihhuleita jotka kiihkoilee siitä ettei jumalaa ole ja uskikset on väärässä.
En ole katsonut Amazing Atheistin videoita kuin muutaman, mutta tykkään Paulista ja olen samaa mieltä hänen kanssaan suurimmassa osassa hänen mielipiteitään (en tosin kaikessa).
Joten hän!
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ei ole hyvä. Olen ateisti ja mielestäni amazing atheist ei ole kovin amazing, päin vastoin... En muutenkaan tajua sitä, että kasataan koko elämä sen ympärille, onko jumalaväite uskottava.
Juuri näin. Minä en usko mielikuvitushahmoihin, mutta en halua itseäni nimitettävän ateistiksi, koska sillä nimityksellä on tietynlainen lataus, eli se tietyllä tavalla on osa tuota koko systeemiä.
Minulle se ei ole mikään ismi, että en usko mielikuvitusolentoihin. Minua ei vois vähempää jonkun uskomukset mielikuvitusolentoihin kiinnostaa, niin miksi ihmeessä määrittäisin itseäni heidän uskomustensa mukaan? Ei minulla ole mitään vastakkaista kantaa kenenkään uskomuksiin, minulla kun ei ole niihin mitään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä ateistihihhuleita jotka kiihkoilee siitä ettei jumalaa ole ja uskikset on väärässä.
Mutta sinulla löytyy kuitenkin ymmärrystä kaikille uskontokiihkoilijoille, jotka väittää, että jumala on olemassa ja ateistit on väärässä?
Maailmassa on jokaista "kiihkoateistia" vastaan ainakin 10 000 kiihkouskovaista, joten kyllähän se "kiihkoateismi" on äärimmäisen vähäistä kiihkohihhuleihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinulla löytyy kuitenkin ymmärrystä kaikille uskontokiihkoilijoille, jotka väittää, että jumala on olemassa ja ateistit on väärässä?
Maailmassa on jokaista "kiihkoateistia" vastaan ainakin 10 000 kiihkouskovaista, joten kyllähän se "kiihkoateismi" on äärimmäisen vähäistä kiihkohihhuleihin verrattuna.
Kaikki kiihkoilijat on yhtä idiootteja. Olivat sitten uskovaisia tai ateisteja. Kas kun maailma ei ole niin mustavalkoinen että on pakko itse olla jompaa kumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kiihkoilijat on yhtä idiootteja. Olivat sitten uskovaisia tai ateisteja. Kas kun maailma ei ole niin mustavalkoinen että on pakko itse olla jompaa kumpaa.
Mutta onhan nyt ihan naurettavaa edes puhua "ateistihihhuleista", he kun ovat äärimmäisen mariginaalinen ryhmä, verrattuna niihin oikeisiin uskontohihhuleihin. Vähän sama kun vertaisi hyttystä mammuttiin.
Se, että joku kehtaa pitää kiihkoilevia ateisteja edes missään määrin ongelmia tuottavana ryhmänä, sanomatta sanaakaan niistä oikeista hihhuleista, kertoo karua kieltään kyseisen kommentin kertojan omasta ei välttämättä ihan kiihkottomasta ajatusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan nyt ihan naurettavaa edes puhua "ateistihihhuleista", he kun ovat äärimmäisen mariginaalinen ryhmä, verrattuna niihin oikeisiin uskontohihhuleihin. Vähän sama kun vertaisi hyttystä mammuttiin.
Se, että joku kehtaa pitää kiihkoilevia ateisteja edes missään määrin ongelmia tuottavana ryhmänä, sanomatta sanaakaan niistä oikeista hihhuleista, kertoo karua kieltään kyseisen kommentin kertojan omasta ei välttämättä ihan kiihkottomasta ajatusmaailmasta.
Ei siinä ole mitään naurettavaa, koska ovat hyvin äänekäs porukka etenkin netin syövereissä. En tiedä kuinka paljon on ateistihihhuleita maailmassa, enkä usko että sinäkään tiedät, mutta ei niitä ihan vähän ole. Itsekin vaikutat sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Aha. No, Martin Luther King murhattiin ja John Lennon murhattiin, joten viis siitä, mitä he silloin muinaisina aikoina saivat aikaan, vai mitä?
minä olen jo uskossa vaikken sitä myönnä. kaikki kunnia kristityille, kuinka upeita yhteiskunnan moraalin ja totuuden ylläpitäjiä. näitä tarvitaan nyt kun akateemiset menivät tyrimään uskottavuutensa transu yms. kiihkoiluillaan/normalisoinneillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään naurettavaa, koska ovat hyvin äänekäs porukka etenkin netin syövereissä. En tiedä kuinka paljon on ateistihihhuleita maailmassa, enkä usko että sinäkään tiedät, mutta ei niitä ihan vähän ole. Itsekin vaikutat sellaiselta.
Äärihihhulitko eivät ole äänekäs ryhmä? Kyllä se ateistien kiihkoilu on hyttysen ininää hihhulien hihhulointiin verrattuna. Ateisteja maailmassa on toki paljon ja lisääntyy sitä mukaan, kun tietoisuus ja sivistys lisääntyy, mutta mitään ateistihihhuleita ei varmastikaan ole kovinkaan montaa. Itse en tiedä ainuttakaan.
Tuo viimeinen lause kertookin sitten kaiken olennaisen sinusta.
Se Amazing Atheist oli Pekka-Eric Auvisen kaveri.
Ihan niin kuin se olisi jokin saavutus olla tuollainen hihhuli kuin esim. aloituksessa mainitut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. No, Martin Luther King murhattiin ja John Lennon murhattiin, joten viis siitä, mitä he silloin muinaisina aikoina saivat aikaan, vai mitä?
No kerro sinä sitten yksi 2000-luvulta, jooko?
En minä vaan tiedä, mutta sen olen huomannut, että kaikki tunnetut uskontodebatoijat molemmilla puolilla ovat miehiä. En tarkoita näitä vaan niitä jotka esiintyvät TVssä ja debatoivat erilaisissa tilaisuuksissa. Dawkins, edesmennyt Hitchens jne
Yhtään naista ei tule mieleen ja heti osaisin nimetä tusinan verran miehiä. Samanlainen ansaittu miesdominointi kuin joka muussakin asiassa yhteiskunnassa.