Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazing Atheist vs Paul Joseph Watson?

Vierailija
22.12.2016 |

Kumpi on parempi?

Amazing Atheist vs Paul Joseph Watson?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paul!

Vierailija
22/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Still waiting....

Mitä odotat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Still waiting....

Mitä odotat?

En jesseä vaan esimerkkiä ko. naisista jo 16 vuotta täyttävältä 2000-luvulta.

"En minä vaan tiedä, mutta sen olen huomannut, että kaikki tunnetut uskontodebatoijat molemmilla puolilla ovat miehiä. En tarkoita näitä vaan niitä jotka esiintyvät TVssä ja debatoivat erilaisissa tilaisuuksissa. Dawkins, edesmennyt Hitchens jne

Yhtään naista ei tule mieleen ja heti osaisin nimetä tusinan verran miehiä. Samanlainen ansaittu miesdominointi kuin joka muussakin asiassa yhteiskunnassa."

Vierailija
24/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Still waiting....

Mitä odotat?

En jesseä vaan esimerkkiä ko. naisista jo 16 vuotta täyttävältä 2000-luvulta.

"En minä vaan tiedä, mutta sen olen huomannut, että kaikki tunnetut uskontodebatoijat molemmilla puolilla ovat miehiä. En tarkoita näitä vaan niitä jotka esiintyvät TVssä ja debatoivat erilaisissa tilaisuuksissa. Dawkins, edesmennyt Hitchens jne

Yhtään naista ei tule mieleen ja heti osaisin nimetä tusinan verran miehiä. Samanlainen ansaittu miesdominointi kuin joka muussakin asiassa yhteiskunnassa."

Etkö osaa itse etsiä? Ehkäpä näihin linkkeihin tutustumisen jälkeen uskonnottomuuden ja aktivismin laaja kenttä on sinulle vähän avautunut, ja tunnet ainakin nimeltä muitakin kuin vain "niitä jotka esiintyvät TVssä".

http://freethoughtblogs.com/blaghag/2010/01/a-large-list-of-awesome-fem…

http://www.thebestschools.org/blog/2011/12/01/50-top-atheists-in-the-wo…

Vierailija
25/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a. Mitä asioita tuo Paul on työnnellyt perseeseensä? Amazing Atheist tunkee vain banaaneja, mutta jos Paul on laittanut jotain isompaa?

Vierailija
26/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan korkean profiilin debate scene- ateisteja joita ovat Dan Barker, Peter Singer, Dan Dennett, Lawrence Krauss, Bart Ehrman ja monet muut MIEHET. Lista jossa joka sisältää muuten ihan valtavan fiksun Woody Allenin mm. ei sellainen ole. Ei ole kyse tunnetuista nais- tai miesteisteista.

Toisella puolella sitten taas on mm. William Lane Craig ja John Lennox ja muita miehiä. Naiset loistavat poissaolollaan.

Vierailija
27/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazing A kurittaa feministejä kunnolla!

Vierailija
28/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan korkean profiilin debate scene- ateisteja joita ovat Dan Barker, Peter Singer, Dan Dennett, Lawrence Krauss, Bart Ehrman ja monet muut MIEHET. Lista jossa joka sisältää muuten ihan valtavan fiksun Woody Allenin mm. ei sellainen ole. Ei ole kyse tunnetuista nais- tai miesteisteista.

Toisella puolella sitten taas on mm. William Lane Craig ja John Lennox ja muita miehiä. Naiset loistavat poissaolollaan.

Voi hyvänen aika. Taidat olla sukua Marsumiehelle.

Vierailija
29/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen jo uskossa vaikken sitä myönnä. kaikki kunnia kristityille, kuinka upeita yhteiskunnan moraalin ja totuuden ylläpitäjiä. näitä tarvitaan nyt kun akateemiset menivät tyrimään uskottavuutensa transu yms. kiihkoiluillaan/normalisoinneillaan.

Juuri sinunlaistesi vähemmistöjä vihaavien mielenvikaisten hihhuleiden ansiosta uskiksia pidetään yhteiskunnan alimpana saastana.

Vierailija
30/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazing Atheist on heikko ja läski sika. Luuleeko se, että sillä on mitään uskottavuutta mielellisien asioiden suhteen, kun sen oma mieli niin heikko, että ei jaksa edes treenata.

Vierailija
31/31 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Taidat olla sukua Marsumiehelle.

Ja tuo on ainut mitä osaat sanoa siihen, ettei naisia KERTA KAIKKIAAN vaan ole. I rest my case.