Amazing Atheist vs Paul Joseph Watson?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Still waiting....
Mitä odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Still waiting....
Mitä odotat?
En jesseä vaan esimerkkiä ko. naisista jo 16 vuotta täyttävältä 2000-luvulta.
"En minä vaan tiedä, mutta sen olen huomannut, että kaikki tunnetut uskontodebatoijat molemmilla puolilla ovat miehiä. En tarkoita näitä vaan niitä jotka esiintyvät TVssä ja debatoivat erilaisissa tilaisuuksissa. Dawkins, edesmennyt Hitchens jne
Yhtään naista ei tule mieleen ja heti osaisin nimetä tusinan verran miehiä. Samanlainen ansaittu miesdominointi kuin joka muussakin asiassa yhteiskunnassa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Still waiting....
Mitä odotat?
En jesseä vaan esimerkkiä ko. naisista jo 16 vuotta täyttävältä 2000-luvulta.
"En minä vaan tiedä, mutta sen olen huomannut, että kaikki tunnetut uskontodebatoijat molemmilla puolilla ovat miehiä. En tarkoita näitä vaan niitä jotka esiintyvät TVssä ja debatoivat erilaisissa tilaisuuksissa. Dawkins, edesmennyt Hitchens jne
Yhtään naista ei tule mieleen ja heti osaisin nimetä tusinan verran miehiä. Samanlainen ansaittu miesdominointi kuin joka muussakin asiassa yhteiskunnassa."
Etkö osaa itse etsiä? Ehkäpä näihin linkkeihin tutustumisen jälkeen uskonnottomuuden ja aktivismin laaja kenttä on sinulle vähän avautunut, ja tunnet ainakin nimeltä muitakin kuin vain "niitä jotka esiintyvät TVssä".
http://freethoughtblogs.com/blaghag/2010/01/a-large-list-of-awesome-fem…
http://www.thebestschools.org/blog/2011/12/01/50-top-atheists-in-the-wo…
Jaa'a. Mitä asioita tuo Paul on työnnellyt perseeseensä? Amazing Atheist tunkee vain banaaneja, mutta jos Paul on laittanut jotain isompaa?
Tarkoitan korkean profiilin debate scene- ateisteja joita ovat Dan Barker, Peter Singer, Dan Dennett, Lawrence Krauss, Bart Ehrman ja monet muut MIEHET. Lista jossa joka sisältää muuten ihan valtavan fiksun Woody Allenin mm. ei sellainen ole. Ei ole kyse tunnetuista nais- tai miesteisteista.
Toisella puolella sitten taas on mm. William Lane Craig ja John Lennox ja muita miehiä. Naiset loistavat poissaolollaan.
Amazing A kurittaa feministejä kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan korkean profiilin debate scene- ateisteja joita ovat Dan Barker, Peter Singer, Dan Dennett, Lawrence Krauss, Bart Ehrman ja monet muut MIEHET. Lista jossa joka sisältää muuten ihan valtavan fiksun Woody Allenin mm. ei sellainen ole. Ei ole kyse tunnetuista nais- tai miesteisteista.
Toisella puolella sitten taas on mm. William Lane Craig ja John Lennox ja muita miehiä. Naiset loistavat poissaolollaan.
Voi hyvänen aika. Taidat olla sukua Marsumiehelle.
Vierailija kirjoitti:
minä olen jo uskossa vaikken sitä myönnä. kaikki kunnia kristityille, kuinka upeita yhteiskunnan moraalin ja totuuden ylläpitäjiä. näitä tarvitaan nyt kun akateemiset menivät tyrimään uskottavuutensa transu yms. kiihkoiluillaan/normalisoinneillaan.
Juuri sinunlaistesi vähemmistöjä vihaavien mielenvikaisten hihhuleiden ansiosta uskiksia pidetään yhteiskunnan alimpana saastana.
Amazing Atheist on heikko ja läski sika. Luuleeko se, että sillä on mitään uskottavuutta mielellisien asioiden suhteen, kun sen oma mieli niin heikko, että ei jaksa edes treenata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Taidat olla sukua Marsumiehelle.
Ja tuo on ainut mitä osaat sanoa siihen, ettei naisia KERTA KAIKKIAAN vaan ole. I rest my case.
Paul!