Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys valkovuodosta (ja ovulaatiosta)

helppiä?
22.12.2016 |

Moi! Mulla säännöllinen kierto (32-34kp) ja 4-2päivää sit ois tuon mukaan pitäny oviksen olla. Mulla ovulaatiosta tuntuu kauhea repäisevä kipu jommalla kummalla puolella alamahaa, ja sen tunsinkin perjantaina. MUTTA, ei ollut mitään muita merkkejä oviksesta(liman ja turvotuksen suhteen). Nyt huomasin vessassa käydessä että pöksyihin tullut limaa,joten reippaana tyttönä pyöräytin sormia siellä sisuksissa ja sormiin jäi TOSI venyvää ovismaista limaa, ainoona erona että se oli vaalean kellertävää(paikoittain kirkasta). Eilen ja tänään mahaa turvottanut, pinkeä ja juilii hieman. On ollut "stressiä", siis riitaisa viikonloppu. Voiko olla että ovis onkin myöhästynyt ja tuntemani repäisykipu olisikin vain ollut hukassa oleva pieru? Ja ovis tullutkin nyt kun riidat selvitetty ja olen taas rauhallisin mielin? Kokemuksia kellään? Oletetun oviksen aikaan ei pupuiltu niin ei voi olla edes mitään kiinnittymisjuttuja ellen oo hedelmöittyny pyhästä hengestä.

Älkää kivittäkö, ihmismieli on utelias, yritystä useampi kuukausi jo takana ja raskaus erittäin toivottu! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko mulla nyt hiiva, kuppa, klamydia ja kolo alakerta syöpyy irti? :D

Unohtu sanoa se että eilen kun pupuiltiin miehen kanssa niin toisesta rinnasta valui maitoa, rinnasta josta en ole yli puoleen vuoteen imettäny ja siihen puoleen vuoteen ei ole maitoakaan tullut. (Toisesta rinnasta imetän vielä esikoista). Jos tämä nyt mitenkään asiaan liittyy.. Kertokaahan nyt jotain omakohtaisia tai vaikka siskonkumminkaiman kokemuksia. :)

Vierailija
2/5 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mun muijalla oli eilen ovis, ja me pupuiltiin. En ole koskaan nähnyt niin isoa limaklönttiä (ovislimaa) pimpin suuaukolla. Laitoin sen terskan päälle ja penetroiduin. Tilanne olisi ollut varmasti muutoin tosi kiihoittava, mutta minulla on flunssa ja kroppaan särkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän Vonkausmies kirjoitti:

En tiedä, mutta mun muijalla oli eilen ovis, ja me pupuiltiin. En ole koskaan nähnyt niin isoa limaklönttiä (ovislimaa) pimpin suuaukolla. Laitoin sen terskan päälle ja penetroiduin. Tilanne olisi ollut varmasti muutoin tosi kiihoittava, mutta minulla on flunssa ja kroppaan särkee.

niin, lisättäköön vielä että me oltiin pari päivää riidelty ja sitten sovittiin. Ovis saattoi tulla (poikkeuksellisen suurine limaklöntteineen) tämän takia päivän etuajassa.

Vierailija
4/5 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi :D eikait siinä sit.

Vierailija
5/5 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme