Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian innokas työhaastattelussa?

Vierailija
21.12.2016 |

Tuossa se kysymys tulikin. Voiko kiinnostustaan työtä kohtaan näyttää liikaa ?! Olen työtön ja olen tässä hakenut useampaankin tehtävään... nyt yhtäkkiä pääsin kolmeen(!!) haastatteluun. Kaikkiin olisin varmasti varteenotettava hakija mutta vain yksi ihan aidosti olisi sellainen mistä pitäisin. Siinä oli mahdollisuus kehittää toimenkuvaa, työmatka siedettävä ja ala mielenkiintoinen. Tuntui että kaikki vaikutti hyvältä, haastattelussa vastasin mielestäni ihan hyvin ja fiksusti kysymyksiin. Haastattelun aikana sanoin ehkä kaksi kertaa että tehtävä olisi sellainen josta olen erittäin kiinnostunut. Kyllähän se kehonkielikin varmaan kertoo onko hakija aidosti innostunut.. oliko siis tyhmää sanoa se vielä ääneen?! Tuntui vain tosi luontevalta koko haastattelutilanne ja paikka aidosti mielenkiintoiselta. Kahdessa muussa paikassa ei tullut tuollaista fiilistä... haastattelut menivät mielestäni ihan jees mutta mitenkään "liekeissä" en ollut, toisin kuin tuossa yhdessä paikassa. Onko mahdollista että olin liiankin innokkaan oloinen ?! 😳 Kaikkea sitä nyt miettii päivä haastattelun jälkeen... 🙁 Innostus on vaihtunut peloksi että onkin mokannut...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voisi liialla innokkuudella pilata mahdollisuuksiaan. Jos niitä siis on haastattelijankin mielestä ollut. Minä olin joskus todella innoissani paikasta ja haastattelu meni hyvin. Silti en saanut paikkaa. (Puolen vuoden päästä soittivat ja tarjosivat sitä itse.) Kun olen itse haastatellut, joku on ollut todella innoissaan, mutta taidot eivät riittäneet kuin mitalisijaan. Harmi.

Vierailija
2/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon ja toivon että mahkuja olisi... lisäksi mulla oli ehkä yksi etu jota tuskin kovin monella muulla on... sen painoarvosta en sitten tiedä. Oli vaan ihan hitsin hyvä tunne, toki nyt jäljeenpäin spekuloin että mitä olis voinut tehdä toisin ja olinko liian innokas 😦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla kokemuksia/mielipiteitä? Rekrytoinnin ammattilaisia paikalla? -ap

Vierailija
4/4 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Any comments?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi