Lue keskustelun säännöt.
Mp Olarin koulu?
Ap
21.12.2016 |
Mitä mieltä te oottte olarin ylä-koulusta?
Kiusataanko siella? Saako hyvin kavereita?
Tuleeko tytöt ja pojat toimeen?
Oisin kiinostunu ku vaihan ehkä olarin ylä kouluun kesän jälkeen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tervetuloa!
Itse olen Olarissa kasilla (Lumalla).
Mielestäni ilmapiiri on loistava. Kiusaamista ei periaatteessa ole. Olen kuullut monilta (ja olen itsekin sitä mieltä), että Olari on paljon suvaitevaisempi kuin monet muut yläkoulut. Voi taata että saat kavereita jos vain itse sitä haluat.
Luokkien välillä on tietenkin eroja. LuMa-luokkalaiset ovat paljon motivoituneempia, mutta tavallistenkin luokkien oppilailla on halua opiskella. Miten hyvin tytöt ja pojat tulee toimeen riippuu kovasti luokasta. Mitään ongelmia ei kuitenkaan ole.
Olarin koulu on myös teknisesti edistyneempi kuin monet yläkoulut. Tänä vuonna kaikki seiskat saivat koululta IPädit opiskeluun. Koululla on olemassa kymmenkunta Lego-robottia joita oppilaat saavat (tai ainakin saivat) vapaasti käyttää pari kertaa viikossa järjestettävässä kerhossa.
Koululla on käytettävissä iso määrä erilaista tekniikkaa isoista kaiuttimista valtavaan määrään valaisimia. Sen ansiosta tapahtumista saadaan erittäin näyttäviä. Koululle suunnitellaan jopa liikkuvien valojen hankkimista.
Joka perjantai koululla järjestetään ajanviettokerho jossa voidaan esim. pelata roolipelejä useamman kymmenen hengen porukalla.
Suosittelen ehdottomasti Olarin koulua.