Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne kaikki hyvät miehet ovat kadonneet?

Vierailija
21.12.2016 |

Mietitkö koskaan mikset löydä sopivaa kumppania? Millainen arvomaailma puolisollasi pitää olla? Millaisia arvoja itse kannatat? Mistä olet valmis joustamaan?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostaa mistä ihmeestä löytyisi pehmeitä arvoja ja vasemmistolaisuutta kannattavia miehiä jotka on valmiita sitoutumaan. Onkohan sellaisia olemassakaan? Vai pitäisikö miettiä jonkinlaista kompromissia? Mitä olette muut tehneet?

Vierailija
2/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä kyssäri. Oon ite pohtinu samaa. Heikkona hetkenä on joskus tullu katteltuu niitä kauppakorkean geelitukkii, mutkun itte oon opiskellu taidealaa ja tykkään liikkuvasta elämästä niin se niiden materialismi ja kovat arvot häiritsee tosi pahasti. :/ Mut jostain pitäs mies löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin kiinnostaa mistä ihmeestä löytyisi pehmeitä arvoja ja vasemmistolaisuutta kannattavia miehiä jotka on valmiita sitoutumaan. Onkohan sellaisia olemassakaan? Vai pitäisikö miettiä jonkinlaista kompromissia? Mitä olette muut tehneet?

No eihän kukaan järkevä mies kannata tuollaista arvomaailmaa. Varsinkaan tässä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa.

M43

Vierailija
4/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän kukaan järkevä mies kannata tuollaista arvomaailmaa. Varsinkaan tässä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa.

M43

Pehmeät arvot sopii, mutta milloin vasemmistolainen on kunnoittanut pehmeitä arvoja, ei koskaan aina ollaan kaivamassa maata muitten jalkojen alta.

Vierailija
5/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä työskentelen assarina virastossa tai siis oikeammin projektikoordinattorina mutta assarin hommia ne käytännössä on. Maisterin paperit on Valtsikasta. Tosi vaikea löytää korkeasti koulutettua miestä, joka haluaisi tukea yhteiskunnan hallintoa ja naisten oikeuksia. Vähän on epätoivo iskemässä joo. Mutta vielä en ole diplomi-insinööreihin sortunut. :)

Vierailija
6/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä työskentelen assarina virastossa tai siis oikeammin projektikoordinattorina mutta assarin hommia ne käytännössä on. Maisterin paperit on Valtsikasta. Tosi vaikea löytää korkeasti koulutettua miestä, joka haluaisi tukea yhteiskunnan hallintoa ja naisten oikeuksia. Vähän on epätoivo iskemässä joo. Mutta vielä en ole diplomi-insinööreihin sortunut. :)

Ne diplomi inssit vaan maksaa oikeasti kaiken sun paperinpyörityksen, tuo vientituloja maahan ja veroistaan vielä enimmäkseen jo nyt naisille menevät palvelut.  Että jos se nyt jotenkin kelpaisi sellainen korkeasti koulutettu kovapalkkainen mies arvon neidille.

Vierailija
7/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "pehmeät" arvot?

Vierailija
8/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

M43 ei ole tainnut lukea Maanpuolutustukorkeakoulun strategian laitoksen emeritusproffa Juntusen lausuntoa.

Juntunen esittää, että Suomen kannattaisi sotilasliittoutua Venäjän kanssa. Rohkea mies, joka perustelle asiansa erinomaisesti.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005012635.html

Vierailija
9/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei ole "hyviä miehiä" koska ne kiltit miehet eivät kelpaa.

Vierailija
10/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne diplomi inssit vaan maksaa oikeasti kaiken sun paperinpyörityksen, tuo vientituloja maahan ja veroistaan vielä enimmäkseen jo nyt naisille menevät palvelut.  Että jos se nyt jotenkin kelpaisi sellainen korkeasti koulutettu kovapalkkainen mies arvon neidille.

Huvittaa tosiaan, että mistä pehmeitä arvoja kannattavat naiset luulevat rahojen tulevan valtion kanssaan josta mm. heidän palkkansa maksetaan.

Vierailija
11/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin välillä missä rakkauteen uskovat naiset ovat kadonneet

M23

Vierailija
12/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja? Sitten/jos kun tulevat tokalle kierrokselle joskus, kelpaako mahdollisesti lapsettomalle naiselle mies jolla jo lapsia?

Vierailija
13/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempiin käsiin, törppö, ei ne kiinnostu jostain tuollaisesta.

Vierailija
14/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset arvot pvat kovia arvoja. Maan taloutta hoidetaan verovaroin, ei syytämällä rahaa turhuuksiin

Vierailija
15/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät arvot, vihervasuri, paljon rahaa, iso kalu, haluaa lapsia, hoitaa kotia, sporttinen, osaa lukea naisen tunteita, ostaa kalliita koruja ja kenkiä naiselle, tykkää dippailla fondyy, osallistuu kaikenkarvaisiin homokekkereihin mukisematta... Tuollaisia miehiä ei ole olemassa, siksi naiset eivät löydä haluamaansa miestä.

Vierailija
16/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun vaan pitää lakata vaatimasta samaa arvomaailmaa. Kavennat vain mahdollisuuksiasi. Tunnetusti miesten ja naisten puoluekannatuksissa on eroa. Miehet ovat oikeistolaisempia. Ellet sitä pehmeäarvoisesri hyväksy, voit jääde rannalle ruikuttamaan kun muut vievät miehet.

17/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likimain kaikki miespuoliset ystäväni ovat tällaisia. Yhteisenä tekijänä tutkinto humanistisesta tai yhteiskuntatieteellisestä tiedekunnasta tai kulttuurialan oppilaitoksesta. En ole tullut ajatelleeksi, että joku ei tapaisi missään tällaisia miehiä.

Vierailija
18/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs kun tuohon lisää vielä veganismin? On tosi vaikeaa löytää hyviä miehiä. Lukumääräisesti noita pehmeitä vegaaneja vasemmistolaismiehiä on todella vähän. Oonkohan vaan nirso vai pitäisikö oikeasti antaa mahdollisuus muillekin miehille? Kai suhde voi onnistua jos kummatkin kunnioittaa toisen arvoja vaikka onkin ehkä mieltä? Please sanokaa että onnistuu.

19/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs kun tuohon lisää vielä veganismin?

Enmmistö noista mainitusta ystävistäni on vegaaneja, kasvssyöjiä tai ainakin hyvin myötämielisesti lihan syönnin vähentämiseen suhtautuvia. Minusta tuntuu, että liikut väärissä piireissä.

Vierailija
20/39 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet" joilla neitimäisen haihatteleva arvomaailma ja humanistinen "tutkinto". =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän