Oikeasti tehokas vibraattori?
Olen käyttänyt itse eniten tätä: https://www.kaalimato.com/catalog/Pikku+Karhu_p_3151.html
Tarvitsen niin vahvaa stimulaatiota, että pelkästään tuolla karhupäällä ei värisytä riittävästi, vaan mun pitää painaa tuo vibraattorin varsiosan pää tosi lujasti itseä vasten saadakseni. Tämä kyseinen vibra myös on aika huonolaatuinen, vaikkakin tehokas. Tehokkuuden vuoksi se syö pattereitakin aika vauhdilla.
Mulla on myös ollut sellainen Hitachin Magic Wand, mutta sen hierontapää on liian iso, tarvitsisin enemmänkin täsmälaitteen.
Onko täällä muita kaltaisiani, jotka tarvii enemmän tärinää ja tehoja? :) Oon kokeillut Lelot yms. hienosteluvempaimet, mutta ei ne toimi mulle. En vaan saa muuten kuin tuollaisella karhuvibraattorilla (ei tarvi välttämättä olla just karhu :D esim. delfiini käy myös, tuo karhu vain on mun mielestä ollut tehokkaampi).
Mitkä on teidän testaamista vibroista tehokkaimmat?
Kun sain vuosi sitten joululahjaksi Womanizerin, jäivät muut tarpeettomiksi. Mihin ne oikein laittaisin? Pelastusarmeijan pataanko? Womanizer on viimeinen, jota tulen käyttämään ennenkuin ostan toimivan robotin.