Oon niin poikki töistä, etten jaksa tehdä joulun eteen mitään
Jaksan just ja just perushommat. En nyt tee mitenkään hirveän ylipitkää päivää, 9 tuntia max, mutta niin intensiivistä työskentelyä, etten jaksa enää illalla mitään ylimääräistä. Mies on lomalla kun aloittaa vuoden alusta uuden työn, kuinkas kävi. Kaikki sukulaiset tarvitsevat hänen apua, kun hän on nyt lomalla.
Kommentit (7)
Sama. Joka joulu sama juttu!! Töissä vuoden kiireisin aika, lomakielto jne. Vituttaa, että olen vuodesta toiseen täysin kuitti jouluna johtuen työkiireistä, kireistä aikatauluista jotka on pakko pitää, ylitöistä ja joulun hätäisesti kyhäämisestä perheelle. Meillä ei tosiaan tuoksu pulla eikä ole aikaa leipoa niitä pipareita lasten kanssa.:(
Joo siis en mäkään jaksa. Ostan kaiken valmiina ja siivotun kodin tuoksunkin saa sillä, että suihkauttaa joka huoneeseen vähän jotain suihkutettavaa tolua. Ainoa mikä vaatii vähän ekstraponnisteluja on joululahjat.
Oon mäkin ollu väsyny, mutta kyllä sitä illan mittaan ehtii lantut keittämään.
Nyt keitän porkkanat.
Alan jo syyskuussa säästämään, että saan kaiken ulkoistettuna. Kaiken ostan valmiina ja siivoojat käy. Joulun makaan puolikuolleena sohvalla.
Mulla ei yleensä olen näin kiire. Viime vuonna tähän aikaan oli pula tekemisistä, mutta nyt vaan mietitään pomon kanssa, että mikä lama. Yhteistyökumppaneilla sama tilanne, töitä on enemmän kuin ehtii tehdä. Suunnittelualalla olen. Ap.
No mä en ole viime ja tällä viikolla jaksanut enää oikein töitäkään ja pelkään, että projektit kusee, kun on enää 2 pv jäljellä. Olen ajanut itseni liian piippuun. Huoh.
Ei tarvitse. Haet kaupan hyllyltä tai tiskiltä mieleistä ruokaa, sytytät kynttilät ja sammutat valot. Käyt sohvalle glögi/viinilasi/kaakao/mistä tykkäät kädessä ja huokaiset syvään. Ja kas, joulu on siinä.