Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pelkäätte meitä älykkäitä miehiä?

Vierailija
21.12.2016 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pelkää. Sytyn itseasiassa juuri miehen älykkyydestä, aivot on mulle se kiihottavin "elin". 

Vierailija
2/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Mä en ainakaan pelkää. Sytyn itseasiassa juuri miehen älykkyydestä, aivot on mulle se kiihottavin "elin". 

Haluaisin survoa aivoni kypsän naisen mehukkaaseen vittuusi.

T: Älykkömies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän älykkyydestä, mutta se on myös stressaavaa. Olen huomannut, että älykäs mies myös helpommin arvostelee toista. Älykkään miehen kiinnostus lopahtaa jos ei itse jaksa olla aina niin älykäs. Älykäs mies voi olla myös ärsyttävä mies.  Tapailen erästä kunnon pätijää, joka kertoo asioita kuin opettaisi niitä pikkulapselle. Tavallaan se on kivaa. Tavallaan ei.

Vierailija
4/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää ja otin sellaisen miehekseni. 20 vuotta ollaan yhdessä oltu ja hyvin pärjätty.

Vierailija
5/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää erottaa pätijät ja oikeasti älykkäät. Pätijä-sinkkumiehet on narsistisia ja vain elävät siinä luulossa että ovat älykkäitä, vrt. Tuksu. Oikeasti älykkäät ei edes jaksa väittää mitään niin tyhmää että "naiset" pelkäisivät älykkäitä miehiä vain pelkän älyn perusteella.

Vierailija
6/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta jos ihan rehellisesti tunnustan, en edes katsellut itselleni liian älykästä miestä. Olen jo nuoresta asti tottunut olemaan aina perheen älykkäin ja otin kyllä yliopiston käyneen miehen, joka on välkky, mutta ei päihitä minua.

Vierailija
7/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotenkin alkoi tuntumaan, että olisin jo kerran tälläiseen kysymykseen vastannut, mutta kirjoitustani ei näkynyt. No ei se tunne väärä ollut. Ap saa täältä varmaan lisää vastauksia.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2737917/miksi-naiset-pelkaatte-meita-aly…

Vierailija
8/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Pidän älykkyydestä, mutta se on myös stressaavaa. Olen huomannut, että älykäs mies myös helpommin arvostelee toista. Älykkään miehen kiinnostus lopahtaa jos ei itse jaksa olla aina niin älykäs. Älykäs mies voi olla myös ärsyttävä mies.  Tapailen erästä kunnon pätijää, joka kertoo asioita kuin opettaisi niitä pikkulapselle. Tavallaan se on kivaa. Tavallaan ei.

No sittenhän varmaan av-palsta on täynnä älykköjä, koska täällä on jatkuvasti ketjuja joissa arvostellaan milloin ketäkin julkkista tai julkkiksen puolisoa.

Vierailija
9/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään miehen siis tunnistaa siitä, että hän ulisee tällä palstalla.

Vierailija
10/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joidenkin määritelmien mukaan älykäs. Tosielämässä olen aika idiootti. Mua on todella vaikea pelätä. Edes miehiä yleensä pelkäävät naiset eivät pelkää mua (pari naista on avautunut mulle tästä. Olen kuulemma niin helposti lähestyttävä). Olen niin arkajalka, etten yleensä lähde edes väittelemään mistään. Eihän juuri kukaan oikeasti edes väittelyn selvästi hävittyään muuta kantaansa. Lisäksi olen fyysisestikin pienempi kuin keskimääräisen kokoinen suomalaisnainen.

Joo, ei mua kukaan pelkää. Yllättäen saisin treffiseuraakin ilmeisen helposti. Tarjokkaita olisi, mutta viihdyn yksin ihan liian hyvin.

Vierailija
11/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän älykkäistä miehistä. Se on jopa vaatimus lähemmälle tuttavuudelle.

En pidä miehistä jotka vain luulevat olevansa älykkäitä...

Vierailija
12/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset meitä "älykköjä" pelkäämällä pelkää.

Osa ei vain kestä puolisoa, joka on älykäs.

(Oma mutu on että se johtunee älykkäiden ihmisten "laskelmoivasta" tavasta ajatella ja tehdä asioita)

Älykkäältä puuttuu usein, se tietyn tason spontaanius ja kyky heittäytyä virran mukaan.

Kaikki skenaariot halutaan ajatella loppuun asti ja sitten vasta toimitaan.

Ja ainakin oma (todella spontaani ilopilleri) avopuolisoni nostaa ns. riitojen aikana seuraavat asiat usein esiin:

-Rasittavaa, kun olet aina oikeassa (tämä kuulostaa itserakkaalta mutta tulee lähes joka kerta vastaan)

-Miksi tuotakin asiaa pitää jäädä miettimään?

-Etkö voisi nyt vaan toimia ja jättää sen v#$## miettimisen sikseen?

Toki nuo samat piirteet, ovat ilmeisesti myös niitä piirteitäni, joihin naiseni minussa aikoinaan ihastui.

Vierailija
13/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Frasierin katselusta plussaa!

Vierailija
14/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkää kaikkia miehiä.

Vierailija
15/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksinaurettu! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Frasierin katselusta plussaa!

Ja progen  kuuntelusta!

Vierailija
16/16 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt viidestoista aloituksesi samasta aiheesta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän