Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Unohdin verkkopankin käyttäjätunnuksen

Vierailija
21.12.2016 |

Nyt pelottaa, miten näin voi käydä?? Alkavaa dementiaa vai stressiä. Sina tullut automaattisesti miettimättä, nyt lyö tyhjää. Apua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jossain vaiheessa tulee mieleen.

Vierailija
2/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi pari kertaa noin sinä vuonna kun lapsi oli alle 1 v :D jotenkin meni numerot ihan sekaisin. Piti vielä henk koht käydä pankissa kysymässä... ei tullut dementiaa! Kovalevy oli vaan vissiin täys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin aina musiikkiopiston loppukonserteissa. Kappaletta soitettu ulkoa n 200 kertaa ja juuri silloin, kun yleisö on istuutunut paikoilleen ja tuijottaa, aloitat soiton ja olet päässyt n 10 sek, pääsi lyö täysin tyhjää. No, sattuuhan sitä.

Aloitat alusta ja pääsi lyö taas tyhjää samalla kohdalla. Helvetillistä !

Vierailija
4/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi pari kertaa noin sinä vuonna kun lapsi oli alle 1 v :D jotenkin meni numerot ihan sekaisin. Piti vielä henk koht käydä pankissa kysymässä... ei tullut dementiaa! Kovalevy oli vaan vissiin täys.

Unohdin samana vuonna muuten kerran lisäksi pankkikortin tunnusluvunkin...

Vierailija
5/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää se on 47328759

-selvänäkijä

Vierailija
6/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi noin aina musiikkiopiston loppukonserteissa. Kappaletta soitettu ulkoa n 200 kertaa ja juuri silloin, kun yleisö on istuutunut paikoilleen ja tuijottaa, aloitat soiton ja olet päässyt n 10 sek, pääsi lyö täysin tyhjää. No, sattuuhan sitä.

Auts. Palautuiko lopulta vai kaivoitko nuotit esiin?

Vierailija
7/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kokeilemasn Stockan jouluruuhkaan. Ehkä se tunnus paineen alla poksahtaa esiin. Keräät liukuhihnan täyteen tavaraa huomenna klo 17:00 Herkussa ja kaivat lompakon esiin rehvakkaasti. Kyllä se sieltä juolahtaa.

Vierailija
8/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin ja kun hain pankista uudet (maksulliset) tunnukset niin heti kotona muistui vanha nro mieleen. Harmitti.

Vierailija
9/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts. Palautuiko lopulta vai kaivoitko nuotit esiin?

Nuotit esiin vaan. Silloin päätin, ettei minusta tule koskaan yksinesiintyvää klassista pianotaiteilijaa. Hyhhyh.

Vierailija
10/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeehan se nettipankin aloitussopimuksessa.

Vierailija
11/11 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdin myös verkkopankin tunnukseni. Voisitko olla ystävällinen ja lainata omaa tunnustasi ja seuraavaa turvalukua, niin pääsisin kirjautumaan sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi