Apua! Unohdin verkkopankin käyttäjätunnuksen
Nyt pelottaa, miten näin voi käydä?? Alkavaa dementiaa vai stressiä. Sina tullut automaattisesti miettimättä, nyt lyö tyhjää. Apua.
Kommentit (11)
Mulle kävi pari kertaa noin sinä vuonna kun lapsi oli alle 1 v :D jotenkin meni numerot ihan sekaisin. Piti vielä henk koht käydä pankissa kysymässä... ei tullut dementiaa! Kovalevy oli vaan vissiin täys.
Mulla kävi noin aina musiikkiopiston loppukonserteissa. Kappaletta soitettu ulkoa n 200 kertaa ja juuri silloin, kun yleisö on istuutunut paikoilleen ja tuijottaa, aloitat soiton ja olet päässyt n 10 sek, pääsi lyö täysin tyhjää. No, sattuuhan sitä.
Aloitat alusta ja pääsi lyö taas tyhjää samalla kohdalla. Helvetillistä !
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi pari kertaa noin sinä vuonna kun lapsi oli alle 1 v :D jotenkin meni numerot ihan sekaisin. Piti vielä henk koht käydä pankissa kysymässä... ei tullut dementiaa! Kovalevy oli vaan vissiin täys.
Unohdin samana vuonna muuten kerran lisäksi pankkikortin tunnusluvunkin...
Ei hätää se on 47328759
-selvänäkijä
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi noin aina musiikkiopiston loppukonserteissa. Kappaletta soitettu ulkoa n 200 kertaa ja juuri silloin, kun yleisö on istuutunut paikoilleen ja tuijottaa, aloitat soiton ja olet päässyt n 10 sek, pääsi lyö täysin tyhjää. No, sattuuhan sitä.
Auts. Palautuiko lopulta vai kaivoitko nuotit esiin?
Mene kokeilemasn Stockan jouluruuhkaan. Ehkä se tunnus paineen alla poksahtaa esiin. Keräät liukuhihnan täyteen tavaraa huomenna klo 17:00 Herkussa ja kaivat lompakon esiin rehvakkaasti. Kyllä se sieltä juolahtaa.
Mulle kävi noin ja kun hain pankista uudet (maksulliset) tunnukset niin heti kotona muistui vanha nro mieleen. Harmitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Palautuiko lopulta vai kaivoitko nuotit esiin?
Nuotit esiin vaan. Silloin päätin, ettei minusta tule koskaan yksinesiintyvää klassista pianotaiteilijaa. Hyhhyh.
Lukeehan se nettipankin aloitussopimuksessa.
Minä unohdin myös verkkopankin tunnukseni. Voisitko olla ystävällinen ja lainata omaa tunnustasi ja seuraavaa turvalukua, niin pääsisin kirjautumaan sisälle.
Kyllä se jossain vaiheessa tulee mieleen.